
Νέα 360⁰ καμπάνια για το AVIN Κερδίζω: «Στην AVIN Κερδίζω Κάθε μέρα, σε κάθε Αγορά»
Με έμφαση στον καθαρά cash back χαρακτήρα του προγράμματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε έμφαση στον καθαρά cash back χαρακτήρα του προγράμματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια της ΜΑΜΟΣ μας δείχνει πως το καλύτερο μέρος για να μοιραστείς το πάθος σου, είναι το μέρος που όλα είναι φτιαγμένα για να μοιράζονται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑSmells like Ogilvy Spirit!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανάθεση της επικοινωνίας του brand προέκυψε κατόπιν spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την υπηρεσία Banking@Your Business
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«ΖΗΣΕ ΤΟ ΛΑΪΒ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα το «πάνω απ’ όλα αισθάνομαι»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε παραγωγή της Parasol
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παραγωγή επιμελήθηκε η STEFI.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια φέρνει τη χαρά της κίνησης στις τηλεοπτικές οθόνες, τα κοινωνικά μέσα και τα καταστήματα Lidl σε πάνω από 30 χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ''Οι παλιές μας συσκευές θέλουν κάτι να μας πουν!''
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια ήδη προβάλλεται σε τηλεοπτικά μέσα, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν και digital ενέργειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory