P&G: Καμπάνια για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας
Σε μια προσπάθεια να ταυτιστεί με την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, στις 8 Μαρτίου, η Procter & Gamble λανσάρει νέα εταιρική καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε μια προσπάθεια να ταυτιστεί με την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, στις 8 Μαρτίου, η Procter & Gamble λανσάρει νέα εταιρική καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Reebok λανσάρει ένα ακόμα αποκλειστικό βίντεο με την Gigi Hadid να επιδεικνύει τη παιχνιδιάρικη πλευρά του εαυτού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2017 της Links of London υιοθετεί μία νέα φωτογραφική προσέγγιση, αποτυπώνοντας με φυσικό τρόπο το γεμάτο αυτοπεποίθηση στιλ των μοντέλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα ταινία της ΑΛΦΑ μας θυμίζει ότι ένα μόνο βήμα αρκεί για να αναγνωρίσουμε την αξία των δικών μας ανθρώπων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το 2017 ξεκινά με σπουδαίες συνεργασίες για την Triumph...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο τηλεοπτικό σποτ του σταθμού, δημιουργήθηκε από την The Mad Lions και τον Άλεξ Κωνσταντινίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα καμπάνια από την Droga5, που θα προβληθεί τηλεοπτικά για πρώτη φορά τη βραδιά των Όσκαρ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H γνωστή ηθοποιός ενσαρκώνει το αληθινό πνεύμα των γυναικών που είναι αφοσιωμένες στην καθημερινότητά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια του 2017 γιορτάζει την δημιουργικότητα που πηγάζει από την αρχή της δημιουργίας του brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Green Cola αποκαλύπτει τον χαρακτήρα και την προσωπικότητά της μέσα από τα λόγια της νέας γενιάς...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H adidas με τη νέα της καμπάνια “Unleash your Creativity” προσκαλεί τις γυναίκες που αθλούνται να απελευθερώσουν τη δημιουργικότητά τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε επικοινωνία που σκοπό έχει την ενίσχυση της εικόνας του brand στα Digital Media προχώρησε για το τέλος του 2016 η Electronet, σε συνεργασία με τη DigitalWise.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory