Carrera: Ο J. Leto, πρόσωπο της καμπάνιας του 2017
Η Carrera επιβεβαίωσε ότι ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός και μουσικός Jared Leto θα πρωταγωνιστεί στην καμπάνια γυαλιών Carrera για το 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Carrera επιβεβαίωσε ότι ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός και μουσικός Jared Leto θα πρωταγωνιστεί στην καμπάνια γυαλιών Carrera για το 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα καμπάνια από τη Hellmann’s και την OgilvyOne για την πιο «ερωτική» γιορτή του Φεβρουαρίου, στις 16/2!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου έχει φτάσει και οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο ετοιμάζονται για τις ρομαντικές τους αγορές, τόσο online, όσο και offline.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H νέα καμπάνια δημιουργήθηκε για να βοηθήσει το κοινό να καταλάβει τη διαφορετική χρήση δύο προϊόντων AXE...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα από δύο trailer ταινιών, παρουσιάζονται στο κοινό οι δύο νέες γεύσεις ΙΟΝ Break...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ευρεία επικοινωνία των σημαντικών στόχων που έχουν πετύχει τα My market, αναφορικά με το πλάνο αναπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι «τρεις Χάριτες» ζωντανεύουν ξανά στο καφενείο του Λουμίδη, με την ίδια ακριβώς χημεία και το ίδιο χιούμορ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η δική μας Ελλάδα είναι αυτή που τα καταφέρνει στα δύσκολα κι αυτό είναι ένα από τα κεντρικά μηνύματα της ενέργειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Mercedes-Benz αποκαλύπτει ένα νέο εταιρικό μοντέλο και brand στρατηγική, με μια νέα ανοιξιάτικη καμπάνια που θα λανσάρει η δική της δημιουργική εταιρεία, Antoni
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Reebok λανσάρει την καινούργια καμπάνια με τίτλο “HANDS” που αποτελεί τη συνέχεια της ήδη εξελιγμένης καμπάνιας “Be More Human"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η καμπάνια για την καινοτόμο ενέργεια Let’s Roll-Let’s Win των Caprice, έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ Visual Shazam, ρεκόρ που μέχρι πρότινος κατείχε καμπάνια στις Η.Π.Α.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην ταινία “Original is never finished” πρωταγωνιστούν καλλιτέχνες και δημιουργοί από διαφορετικές γενιές, όπως οι Snoop Dog, Dev Hynes, Mabel, Kareem Abdul-Jabbar κλπ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory