Ogilvy: Νέα καμπάνια για το app Cosmote Chronos
Μας ταξιδεύει πίσω στον χρόνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μας ταξιδεύει πίσω στον χρόνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παντού υπάρχει ένα «Είμαι δίπλα σου» να φτιάξει τη χαρά από την αρχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με tagline «Aegean Pass δεν πετάς... πετάγεσαι!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα από 3 χιουμοριστικά concepts περιγράφεται η δυσκολία των επιχειρηματιών να βρουν προσωπικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρουσιάζει τρόπους αντιμετώπισης κουνουπιών και σκόρων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τίτλο «Παντού υπάρχει ένα είμαι δίπλα σου!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τίτλο «Στον ΓΡΗΓΟΡΗ η ισορροπημένη διατροφή είναι και απολαυστική!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για πρώτη φορά TVC με τεχνική anime στην ελληνική τηλεόραση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μπύρα χωρίς αλκοόλ παρουσιάζεται για πρώτη φορά στους καταναλωτές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τον σχεδιασμό της επικοινωνίας της νέας σειράς των προϊόντων θέρμανσης καπνού glo™ Hyper
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη σκυτάλη από τον Bruce Willis παίρνουν οι ήρωες της διπλανής πόρτας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
"Κρίνε ισότιμα, ψήφισε ισότιμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory