To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Viber: Λανσάρει τα Branded Keywords με L’OR και Havas στην Ελλάδα

Viber: Λανσάρει τα Branded Keywords με L’OR και Havas στην Ελλάδα

Η Rakuten Viber, σε συνεργασία με τη JDE Peets και την Havas Media, επαναπροσδιορίζει τη διαφήμιση μέσα σε συνομιλίες με μια πρωτοποριακή καμπάνια για τον καφέ LOR στην Ελλάδα. Με αυτή την πρωτοβουλία, η JDE Peets γίνεται η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που λανσάρει τη Branded Keywords, την καινοτόμο λύση της Viber.

Οι σηματοποιημένες λέξεις-κλειδιά φέρνουν απρόσκοπτη αλληλεπίδραση, που σχετίζεται με το brand, μέσα στις συνομιλίες των χρηστών. Δείτε πώς λειτουργεί:

• Ένας χρήστης πληκτρολογεί μια λέξη-κλειδί (π.χ., «καφές», «εσπρέσο», «καπουτσίνο») σε προσωπική συνομιλία, ομαδικό chat ή κανάλι.
• Εμφανίζεται διακριτικό σηματοποιημένο call-to-action (CTA) κάτω από το μήνυμα.
• Ο χρήστης πατάει το CTA και μεταφέρεται σε προ-συμπληρωμένο chatbot ή σε μία σελίδα προϊόντος.

Στην καμπάνια LOR, οι χρήστες της Viber στην Ελλάδα καλούνται να πληκτρολογήσουν τις λέξεις-κλειδιά και να ακολουθήσουν την πρόσκληση για να συμμετάσχουν σε ειδικό διαγωνισμό μέσω του Viber Chatbot, με έπαθλο αξέχαστη διαμονή στο Grand Forest Metsovo. Η καμπάνια διαρκεί έως τις 15 Οκτωβρίου 2025.

Branded Keywords της Viber για την Καμπάνια LOR στην Ελλάδα

A screenshot of a phone AI-generated content may be incorrect.

Σηματοποιημένες λέξεις-κλειδιά Viber για την καμπάνια LOR στην Ελλάδα

«Αυτή η καμπάνια σηματοδοτεί ένα μεγάλο βήμα μπροστά στην επικοινωνιακή διαφήμιση», δήλωσε ο Νίκος Σύριος, Senior Sales Manager της Rakuten Viber. «Οι σηματοποιημένες λέξεις-κλειδιά επιτρέπουν στις εταιρίες να επικοινωνούν με τους χρήστες ακριβώς την στιγμή που κεντρίζουν το ενδιαφέρον τους, κάνοντας αυτή την αμφίδρομη αλληλεπίδραση φυσική και ουσιαστική, όχι ενοχλητική.»

Η ενσωματωμένη, μέσα στις συνομιλίες μορφή, ενισχύει τόσο την αναγνωρισιμότητα όσο και τις πιθανές πωλήσεις, ταυτόχρονα. Οι σηματοποιημένες λέξεις-κλειδιά δημιουργούν μία συναφή αλληλεπίδραση, καθώς ενεργοποιούνται όταν οι χρήστες αναφέρουν ανάγκες ή διαθέσεις, κάνοντας το μήνυμα να μοιάζει περισσότερο με την πρόταση ενός φίλου παρά με διαφήμιση. Με ένα πάτημα, οι χρήστες μπορούν να ψωνίσουν, να εξερευνήσουν ή να ξεκινήσουν μία συνομιλία, ενώ η μάρκα αποκτά υψηλή ορατότητα και προσοχή.

«Η συνεργασία με τη Viber και την Havas Media μας επέτρεψε να παρουσιάσουμε την LOR με έναν φρέσκο ​​και ελκυστικό τρόπο», δήλωσε η Ροδούλα Τρακαδά, Διευθύντρια Μάρκετινγκ Ελλάδας στην JDE Peets. «Ως η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που λανσάρει αυτήν την καινοτόμο εμπειρία, είμαστε περήφανοι που αναδεικνύουμε στιγμές καφέ που πραγματικά ξυπνούν τις αισθήσεις»

«Αυτή η πρωτοβουλία είναι το τέλειο παράδειγμα για το πώς η δημιουργικότητα και η τεχνολογία συνδυάζονται για να προσφέρουν δραστικές, ευχάριστες εμπειρίες διαφήμισης», πρόσθεσε ο Φώτης Στεφανάτος, Επικεφαλής Digital Media της Havas Media. «Το ζητούμενο είναι να συναντάμε τους χρήστες εκεί που βρίσκονται – ακριβώς στις συνομιλίες τους – προσφέροντας αξία, συνάφεια και ευκολία.»

Αυτή η συνεργασία υπογραμμίζει τη δέσμευση της Viber να δημιουργεί καινοτόμες, εμπνευστικές και δραστικές εμπειρίες διαφήμισης που ενσωματώνονται απρόσκοπτα στις καθημερινές συνομιλίες των χρηστών.