To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Phaistos: Αξιοποιεί πρώτη τη νέα υπηρεσία της Nielsen

Phaistos: Αξιοποιεί πρώτη τη νέα υπηρεσία της Nielsen

H Phaistos Networks συνεχίζει σταθερά να προσφέρει πρωτοποριακές διαφημιστικές λύσεις και, αναβαθμίζει περεταίρω τις υπηρεσίες της με την ενσωμάτωση της νέας μέτρησης Qualified Ad Audience (QAA) της Nielsen για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε καμπάνια που βρίσκεται αυτή την περίοδο στον «αέρα».   Υποστηρίζοντας διαχρονικά την ανάγκη για διαφάνεια και περεταίρω βελτίωση του τρόπου αξιολόγησης των digital διαφημίσεων, η Phaistos Networks προσφέρει καθολικά στις υπηρεσίες της τη μέτρηση Digital Ad Ratings (DAR) της Nielsen, από τον Ιούλιο του 2017.  Επεκτείνοντας τη συνεργασία της με τη Nielsen,  η Phaistos Networks έχει – κατά το προηγούμενο διάστημα - συμμετάσχει ενεργά στη beta περίοδο εφαρμογής της νέας μέτρησης Qualified Ad Audience στην Ελλάδα, και πλέον προσφέρει το πακέτο υπηρεσιών DAR και QAA στους συνεργάτες της. To νέο εργαλείο της Nielsen, Qualified Ad Audience (QAA), έρχεται να εμπλουτίσει τα στοιχεία που συγκεντρώνονται από την μέτρηση Digital Ad Ratings (DAR) και παρέχει τη δυνατότητα αξιολόγησης της απόδοσης και της επίτευξης των στόχων επικοινωνίας των ψηφιακών διαφημίσεων στο κοινό στόχο, με την μέτρηση του viewability σε επίπεδο μοναδικών ανθρώπων.

Επιπλέον, μέσω της νέας υπηρεσίας QAA είναι εφικτός ο εντοπισμός του “ad fraud καθώς γίνεται διαφοροποίηση των impressions μιας καμπάνιας σε αυτά που προέρχονται από πραγματικούς ανθρώπους και σε αυτά που κατηγοριοποιούνται ως "ύποπτα" ή "fraudulent”.  Οι διαφημιζόμενοι και τα agencies που συνεργάζονται με τη Phaistos Networks και αξιοποιούν τις διαφημιστικές της λύσεις (ADMAN, Adomium, Glomex Premium Video Marketplace) θα μπορούν να ενεργοποιούν συνδυαστικά τις υπηρεσίες DAR και QAA και να λαμβάνουν ενοποιημένα report με το σύνολο των δεδομένων απόδοσης των καμπανιών.