To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Pitsos - The Νewtons Laboratory: Περισσότερη ελευθερία, περισσότερη ζωή

Pitsos - The Νewtons Laboratory: Περισσότερη ελευθερία, περισσότερη ζωή
Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς

Μια «ωδή στην ελευθερία» αποτελεί η καµπάνια για τη νέα εποχή της Pitsos, την οποία υπογράφει η The Newtons Laboratory. Την ελευθερία εκείνη, όµως, που προκύπτει από τη δυνατότητα να ζεις στο σπίτι σου µε τον τρόπο ακριβώς που θες. Η Βαρβάρα Παππά, επικεφαλής Επικοινωνίας και ∆ηµοσίων Σχέσεων της Pitsos, και οι ∆ηµήτρης Μπελέκος και Γιάννης Κουταλάς, General Manager και Creative Director, αντίστοιχα, της The Newtons Laboratory, µίλησαν στο adbusiness και έδωσαν όλες τις λεπτοµέρειες για την καµπάνια που υποστηρίζει µια µάρκα 157 ετών, η οποία µπορεί όµως να ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες του σήµερα.  


Πού θέλει να εστιάσει η νέα καµπάνια της Pitsos και ποιο θα λέγατε πως είναι το βασικό µήνυµά της; Ποιο ήταν το brief;

∆ηµήτρης Μπελέκος, General Manager, The Newtons Laboratory: Η νέα καµπάνια Pitsos ήταν αποτέλεσµα πολύµηνης δουλειάς και ανάλυσης insights που προήλθαν από µια εκτενή έρευνα καταναλωτών. Στόχος µας ήταν να καταφέρουµε να ξεκλειδώσουµε τη σκέψη του σύγχρονου καταναλωτή, τις ανάγκες του, το πώς αντιλαµβάνεται τη ζωή στο σπίτι και έξω από αυτό, και ταυτόχρονα τις προσδοκίες που έχει από τις οικιακές συσκευές. Η κατανόηση αυτού του πλαισίου ήταν που µας οδήγησε στο βασικό µήνυµα περί «Ελευθερίας». Της δυνατότητας δηλαδή να ζεις το σπίτι σου όπως ακριβώς θες. Η νέα καµπάνια Pitsos στοχεύει στο να εισέλθει η µάρκα σε µια νέα εποχή, σύγχρονη, που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σήµερα και να συνεχίζει αέναα να αποτελεί µια ενεργή επιλογή του καταναλωτή στην Ελλάδα, µένοντας πιστή στις αξίες και το DNA της.

Ποιο είναι το κύριο κοινό-στόχος στο οποίο απευθύνεται η νέα καµπάνια; Σε ποιους κυρίως θέλετε να µιλήσετε και ποια χαρακτηριστικά θα λέγατε πως διαθέτουν;

Βαρβάρα Παππά, επικεφαλής Επικοινωνίας και ∆ηµοσίων Σχέσεων, Pitsos: Η νέα µας καµπάνια απευθύνεται σε ανθρώπους κάθε ηλικίας, από νεαρά άτοµα που µετακοµίζουν στο πρώτο τους διαµέρισµα, µέχρι οικογένειες µε παιδιά και νεαρά ζευγάρια που έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: είναι σύγχρονοι, καθηµερινοί άνθρωποι της διπλανής πόρτας που θέλουν να «ζουν» το σπίτι τους στο έπακρο! ∆εν φοβούνται να το λερώσουν, να ζωγραφίσουν, να γελάσουν µέσα σε αυτό, να ονειρευτούν, να απογοητευτούν και να ελπίσουν ξανά. Επίσης, θέλουν να φροντίζουν και να προσέχουν τους ανθρώπους γύρω τους. Να κάνουν πιο εύκολη, ξέγνοιαστη και καλύτερη τη δική τους ζωή και των αγαπηµένων τους. Γι’ αυτό όταν επιλέγουν µια οικιακή συσκευή, είναι πρακτικοί, ουσιαστικοί και αναζητούν το όφελος, την αλήθεια και την ελευθερία που µπορεί µια οικιακή συσκευή να τους προσφέρει.

Ποιο είναι το USP της Pitsos και τα βασικά στοιχεία του DNA της, τόσο διαχρονικά όσο και τη δεδοµένη στιγµή, και πώς αποτυπώνονται στη νέα καµπάνια;

Bαρβάρα Παππά: Οι οικιακές συσκευές Pitsos ήταν και είναι κοµµάτι της ζωής όλων των κατοίκων στην Ελλάδα.  Άρρηκτα συνδεδεµένη µε την ιστορία της χώρας, αλλά και την εξέλιξη και πρόοδο που έχει σηµειώσει εδώ και 157 χρόνια. Η µακρά πορεία στο χρόνο αποδεικνύει στην πράξη τόσο την ποιότητα και αξιοπιστία των ίδιων των οικιακών συσκευών, όσο και την εµπιστοσύνη και το σεβασµό που η µάρκα έχει κερδίσει στην καρδιά του καταναλωτή. Η Pitsos είναι µια µάρκα παρούσα, είναι εδώ για να στηρίξει τον σύγχρονο άνθρωπο µε σεβασµό και αναγνώριση στις ανάγκες του. Αυτό θέλουµε να αποτυπώσουµε και στη νέα µας καµπάνια.  Ότι η Pitsos είναι ο συµπαραστάτης, η φροντίδα και η µέριµνα για µια καλύτερη ποιότητα ζωής, µια αναβαθµισµένη, πιο ευχάριστη και χαρούµενη καθηµερινότητα. Μαζί, πέρα και πάνω από τις δουλειές του σπιτιού, στην καθηµερινότητα, στη ζωή.

Η καµπάνια παρουσιάζει µια διαφορετική οπτική σχετικά µε αυτό που κάνει ένα σπίτι «ιδανικό», συνδέοντας την ιδιότητα αυτή µε το συναίσθηµα της ελευθερίας. Σε ποιο insight βασίστηκε αυτή η στρατηγική και πώς συµβάλλουν οι οικιακές συσκευές Pitsos στη δηµιουργία αυτού του συναισθήµατος; 

∆ηµήτρης Μπελέκος: Η ελευθερία αποτυπώνεται σε αυτή τη µοναδική αίσθηση πως στο σπίτι σου µπορείς να είσαι ο εαυτός σου, µακριά από στεγανά και νόρµες που επιβάλλονται από εξωτερικούς παράγοντες. Η Pitsos ήταν ανέκαθεν µια µάρκα που είχε κύριο στόχο της να δηµιουργεί προϊόντα που κάνουν τη ζωή όλων µας πιο εύκολη, πιο ξέγνοιαστη, πιο χαρούµενη και αποτελεσµατική. Συνοψίζοντας τα προτερήµατα των συσκευών της, µπορούµε να πούµε πως αποτελούν µία έξυπνη, value for money επιλογή, έχουν µοντέρνο, σύγχρονο και πολύ κοµψό σχεδιασµό, είναι εύκολα και φιλικά στη χρήση και παρέχουν ένα διευρυµένο σύστηµα υποστήριξης, τεχνογνωσίας και εγγυήσεων ακόµη και µετά την αγορά τους. Η Pitsos βρισκόταν ανέκαθεν δίπλα στον καταναλωτή στην Ελλάδα, επενδύοντας σε αυτά τα προτερήµατά της, και το ίδιο κάνει και στη νέα της καµπάνια, που στόχο έχει να µας «απελευθερώσει» όλους, να µας κάνει πιο χαρούµενους και πιο ξέγνοιαστους.

Έχει αλλάξει, λοιπόν, ο τρόπος που «ζούµε» το σπίτι µας; H µοντέρνα εποχή των γρήγορων ρυθµών και των ψηφιακών τεχνολογιών αλλά και η κρίση της πανδηµίας και τα lockdowns έχουν επηρεάσει ακόµη και τον τρόπο µε τον οποίο αγοράζουµε οικιακές συσκευές και τις απαιτήσεις-προσδοκίες µας από αυτές; 

Bαρβάρα Παππά: Τα τελευταία χρόνια άλλαξαν πολλά. Οι διαφορετικές κρίσεις, που αντιµετωπίσαµε και συνεχίζουµε να αντιµετωπίζουµε, οδήγησαν όλους τους τοµείς της καθηµερινότητάς µας σε ριζικές αλλαγές. Οι εταιρείες όφειλαν να ακολουθήσουν την αναδιάρθρωση αυτή, για να µπορέσουν να αντεπεξέλθουν στα νέα δεδοµένα που γεννήθηκαν και τελικά εδραιώθηκαν στη νέα πραγµατικότητα. Το σπίτι µας έγινε ο χώρος που περάσαµε το µεγαλύτερο µέρος των προηγούµενων ετών και ενίσχυσε ακόµα περισσότερο τη σχέση µας µε αυτό. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, το σπίτι µας οφείλει να µας κάνει να νιώθουµε ελεύθεροι, ασφαλείς και χαρούµενοι. Όλες οι συσκευές, κυρίως οι οικιακές, κατά τη διάρκεια της Covid περιόδου δοκιµάστηκαν στο µέγιστο βαθµό. Στην Pitsos είµαστε υπερήφανοι για τα προϊόντα µας, τα οποία ανέκαθεν ξεχώριζαν για την ποιότητά τους και την ανθεκτικότητά τους. Επίσης, οι άνθρωποι προσέχουν πολύ περισσότερο την υγεία τους και φροντίζουν για την προστασία του περιβάλλοντος. Χαρακτηριστικά όπως η χαµηλή κατανάλωση ενέργειας, η µείωση στην σπατάλη του νερού, η φροντίδα για τα τρόφιµα καθώς και το πόσο και πώς µπορούν αυτά να διατηρηθούν σωστά, για να µην απορριφθούν στα σκουπίδια, είναι σηµαντικοί παράγοντες επιλογής µιας οικιακής συσκευής πια. Αυτά τα ζητούµενα καλύπτουµε και εµείς στην Pitsos µέσα από τις οικιακές συσκευές µας, τιµώντας τα σπίτια στα οποία µπαίνουµε, φροντίζοντας τους ανθρώπους που εξυπηρετούµε και στοχεύοντας σε ένα καλύτερο αύριο για όλους µας.

Ποιες προκλήσεις κρύβει η δηµιουργία µιας καµπάνιας για ένα τόσο εδραιωµένο στο µυαλό των καταναλωτών και µε τόσο µεγάλη διαδροµή brand όπως η Pitsos; Πόσο δύσκολη και απαιτητική είναι η επικοινωνία µιας τόσο ιστορικής µάρκας µε έναν τρόπο που να την ανανεώνει και να τη συνδέει τόσο µε το σήµερα όσο και µε το αύριό της;

Bαρβάρα Παππά: Οι εταιρείες οφείλουν να εξελίσσονται. Να αφουγκράζονται τις ανάγκες της κοινωνίας και να αναπροσαρµόζουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα τους προς αυτή την κατεύθυνση. Στην Pitsos, από την πρώτη ηµέρα λειτουργίας της, ο σκοπός της ήταν και παραµένει να εξυπηρετεί τον άνθρωπο, τις ανάγκες του και να βελτιώνει την ποιότητα της ζωής του καθηµερινά και άοκνα. Να τοποθετείται στο πλάι του και να προχωράνε µαζί για ένα καλύτερο αύριο. Ταυτόχρονα, όµως, ήταν σηµαντικό για µας τη δεδοµένη στιγµή και µέσα από την καµπάνια µας να µείνουµε πιστοί στις αξίες µας, στην ιστορία µας και σε αυτό που πρεσβεύουµε. Να είµαστε συνεπείς στην κληρονοµιά και την ταυτότητα της Pitsos του σήµερα και του αύριο. Άρα να εξελιχθούµε, όπως οφείλουµε, αλλά και να οπτικοποιήσουµε τη σύγχρονη «εποχή» µέσα από τις αξίες που µας πρεσβεύουν. 


Πώς προέκυψε το εύρηµα µε τα supers στο τηλεοπτικό και πώς θεωρείτε ότι αυτά ενισχύουν την επικοινωνία και τη σύγχρονη εικόνα της Pitsos;

Γιάννης Κουταλάς, Creative Director,The Newtons Laboratory: Η νέα µας καµπάνια θέλαµε να είναι δυναµική, εξελίσσοντας την επικοινωνία του brand Pitsos τόσο σε concept-ικό, όσο και σε αισθητικό επίπεδο. Μαζί µε τη σύγχρονη και ελεύθερη κινηµατογράφηση, χρειαζόµασταν ένα εύρηµα το οποίο θα ενίσχυε το concept και θα δηµιουργούσε µια οπτική παραδοξότητα.

Τα supers λοιπόν κάνουν ακριβώς αυτό. Εντάσσονται στην εικόνα, κινούνται ελεύθερα µαζί της, αλλά µοιάζουν να την «κοντράρουν» νοηµατικά. Ενώ όµως περιγράφουν τα στερεότυπα ενός «ιδανικού» σπιτιού, η αντίστιξή τους µε την αίσθηση ελευθερίας, που διατρέχει κάθε σκηνή της ταινίας, καταφέρνει να σπάσει τα στερεότυπα αυτά. Έτσι, τα ίδια τα supers αναδεικνύονται σε έναν ακόµη πρωταγωνιστή της ταινίας µας.


Ποιο είναι το feedback που λαµβάνετε µέχρι στιγµής για την καµπάνια;

Βαρβάρα Παππά & ∆ηµήτρης Μπελέκος: Είµαστε τυχεροί και πολύ ικανοποιηµένοι που η προσπάθεια τόσων µηνών βλέπουµε ότι ανταµείβεται! Αν και το λανσάρισµά µας είναι πολύ πρόσφατο, βλέπουµε ότι ο κόσµος ταυτίζεται και αναγνωρίζει την έννοια της ελευθερίας, της ζωντάνιας και χαράς µε τον τρόπο που θέλαµε να τις απεικονίσουµε. Το πρόσηµο είναι θετικό. Η νέα εποχή Pitsos έχει ήδη ξεκινήσει και είναι µόνο η αρχή! Γιατί περισσότερη Ελευθερία, σηµαίνει τελικά περισσότερη Ζωή.

Συντελεστές

Σκηνοθεσία: Βασίλης Μπουραντάς

Παραγωγή: Boo Productions

DOP: Θοδωρής Ζαχαράκης

Sound Design: Bounce