Politis Group: Fake Out Of Home καμπάνια για την Jose Cuervo

Η Jose Cuervo, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μάρκες τεκίλας παγκοσμίως, επιλέγει να συνεργαστεί με την Politis Group για να δώσει νέα πνοή στην επικοινωνιακή της στρατηγική, για το δημοφιλές cocktail Paloma.
Σε μια τολμηρή και δημιουργική προσέγγιση, η Jose Cuervo αξιοποίησε την δύναμη της υπαίθριας διαφήμισης με την χρήση της τεχνολογικής λύσης Fake Out Of Home σε συνεργασία με την Forgotten. Η καμπάνια περιλαμβάνει μια καθημερινή αστική σκηνή σε μια στάση λεωφορείου στο κέντρο της Αθήνας, που ξαφνικά με ένα μόνο άγγιγμα μεταμορφώνεται οπτικά σε ένα τεράστιο, δροσιστικό ποτήρι Paloma.
Η στάση "πλημμυρίζει" από ροζ αποχρώσεις, πάγο, φυσαλίδες και το χαρακτηριστικό lime, αποτυπώνοντας την αίσθηση δροσιάς και απόλαυσης που προσφέρει το cocktail.
Mε αυτόν τον τρόπο, η Jose Cuervo καταφέρνει όχι μόνο να τραβήξει τα βλέμματα, αλλά και να συνδέσει την Paloma με την καλοκαιρινή, αστική καθημερινότητα.
Η ενέργεια αυτή ενισχύει το brand awareness της Jose Cuervo ως πρωτοπόρου στη διαφήμιση και αναδεικνύει τη δύναμη της δημιουργικότητας στον δημόσιο χώρο, κάνοντας την Paloma όχι απλώς ένα cocktail, αλλά μια εμπειρία που εμφανίζεται απροσδόκητα μπροστά στα μάτια του κοινού.