To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Politis Group: Στοχευμένη CSR δράση με DOOH μέσα

Politis Group: Στοχευμένη CSR δράση με DOOH μέσα

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα Τροχαίων Δυστυχημάτων, η Politis Group υλοποιεί μια στοχευμένη CSR δράση, ενισχύοντας το έργο του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς». Στο επίκεντρο βρίσκεται η νέα καμπάνια «ΕΚΚΛΗCΑΚΙΑ – Χάρτης Ζωής», που σκοπό έχει να υπενθυμίσει στους πολίτες ότι πίσω από κάθε μικρό εκκλησάκι στην άκρη του δρόμου υπάρχει μια ανθρώπινη ιστορία και μια ισχυρή προτροπή για προσοχή.

Η Politis Group αξιοποιεί τα υπερσύγχρονα Digital Out Of Home (DOOH) μέσα της για να ενισχύσει το μήνυμα της καμπάνιας, προβάλλοντας QR Codes που επιτρέπουν στους πολίτες να συμμετέχουν ενεργά. Σκανάροντας το QR Code που φιλοξενείται σε όλες τις οθόνες, κάθε χρήστης μπορεί να ανεβάσει στην ιστοσελίδα www.ekklisakiaioas.gr φωτογραφίες από εκκλησάκια που συναντά στις μετακινήσεις του, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός συλλογικού “χάρτη μνήμης”, πάντα με σεβασμό στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Με αυτήν τη δράση, τα digital μέσα της Politis Group μετατρέπονται σε δυναμικά σημεία ενημέρωσης, αποδεικνύοντας πώς η τεχνολογία και η υπεύθυνη επικοινωνία μπορούν να υπηρετήσουν ουσιαστικούς σκοπούς: την πρόληψη και την ευαισθητοποίηση για την βελτίωση της οδικής ασφάλειας.