To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Praktiker και Cicero, δίνουν το σύνθημα για Χριστούγεννα και Black Friday

Praktiker και Cicero, δίνουν το σύνθημα για Χριστούγεννα και Black Friday

Praktiker και Cicero, δίνουν το σύνθημα για Χριστούγεννα και Black Friday. Γιατί αυτό είναι σωστό!

Ποιο είναι το βασικό µήνυµα που θέλετε να προβάλετε µε τη νέα καµπάνια των Praktiker;

Τα Praktiker ως κορυφαίος προορισµός Home Improvement, µέσα από τα προϊόντα και τις µοναδικές τιµές τους έχουν τη χαρά και την τιµή να δώσουν το σύνθηµα για την έναρξη της περιόδου των Χριστουγέννων και της Black Friday!

Πού δώσατε ιδιαίτερο βάρος;

Στα συνθήµατα (γέλια). Μια retail καµπάνια, ψάχνει (ή οφείλει να ψάχνει) την ισορροπία µεταξύ δηµιουργικότητας και αποτελεσµατικότητας. Φροντίσαµε, λοιπόν, το ένα να µην λειτουργεί εις βάρος του άλλου.

Πώς προέκυψε η επικοινωνιακή ιδέα και σε ποιο insight βασίζεται;

Η φετινή χρονιά έχει µια ιδιαιτερότητα, κάτι που πρώτη φορά συµβαίνει και πρώτη φορά έχουν να το αντιµετωπίσουν επικοινωνιακά διαφηµιζόµενοι και διαφηµιστές. Παγκόσµιο κύπελλο ποδοσφαίρου σε περίοδο Black Friday και Χριστουγέννων. Έτσι, µαζί µε την οµάδα Marketing των Praktiker αποφασίσαµε να δώσουµε δύο διαφορετικά συνθήµατα και για Χριστούγεννα αλλά και για Black Friday.



Ποιες θα λέγατε πως ήταν οι σηµαντικότερες προκλήσεις όσον αφορά τον σχεδιασµό, τη δηµιουργία και την υλοποίηση της καµπάνιας;

Η µεγάλη πρόκληση του retail, ενός χώρου µε σηµαντικούς παίκτες και µεγάλη διαφηµιστική επένδυση, είναι πάντα η δηµιουργία µιας διεισδυτικής καµπάνιας. Φέτος, το µήνυµα της καµπάνιας των Χριστουγέννων και του Black Friday, εκτός από τη στρατηγική απόφαση να είναι ενιαίο, έχει και έναν πιο κινηµατικό χαρακτήρα αξιοποιώντας ένα από τα βασικά στοιχεία των γηπέδων, το σύνθηµα.

Ποιες άλλες εκτελέσεις και ενέργειες συµπληρώνουν και ενισχύουν το τηλεοπτικό spot;

Η καµπάνια ξεδιπλώνεται σε όλα τα µέσα (ραδιόφωνο, site, newsletter, social media, instore κ.λπ.), µε σκοπό να αναδείξει την προσωπικότητα των Praktiker, µεταφέροντας το σύνθηµα για Χριστούγεννα και Black Friday σε κάθε σπίτι.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Οµάδα Marketing Praktiker

Marketing Director: Μάριαµ Σάντρι

Advertising Brand Manager: Κέλλυ Τσελέπη

Advertising Specialist: Άρτεµις Γερολυµάτου

Advertising Assistant: Βάσια Θεοχάρη

Cicero

Chief Creative Director: Γιώργος Αδαµαντίδης

Creative Director: ∆ωροθέα Λαµπρινοπούλου

Art Director: Μαρία Παντελοπούλου

Account Director: Μιρέλλα Μπαϊρακτάρη

Digital Director: Μαριάνθη Κοράκη

MAGIKON

Director: Στάθης Μουρδουκούτας

Executive Producer: Ντίνα Σακκαδάκη

Producer: Βασίλης Ραφαήλ

Assistant Producer: Ioanna Sinclair

Director of Photography: ∆ηµήτρης Μαυροµάτης

Art Director: Ιουλία Κοτσυφάκη

Styling: Άντρη Ανδρέου Casting: Eye to Eye

Hair Stylist: Κυριακή ∆ούκα

Make-up Artist: Κατερίνα Μητροπούλου

Production Manager: Στάθης Γιάννικος

Assistant Director: Άκης Θεοδωρόζογλου

Editor: Τόλης Αποστολίδης

Post Production: Ευτυχία Μαρία Κονδύλη, Aλέξης Παράσχος

Color Grading: ∆ηµήτρης Καρτέρης

Custom music & Sound Design: Musou Μusic Group

VO: Τάνια Παλαιολόγου