To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Νέα integrated καμπάνια “Aegean Bonus Visa”

Publicis: Νέα integrated καμπάνια “Aegean Bonus Visa”

Στον αέρα βρίσκεται η μεγάλη integrated καμπάνια της Publicis, του Publicis Groupe Greece, για τη Visa, την Alpha Bank και την AEGEAN. Το project αφορά το σημαντικό λανσάρισμα των νέων καρτών Aegean Bonus Visa, που παρέχουν την αποκλειστική δυνατότητα μετατροπής Bonus πόντων σε μίλια του Προγράμματος Miles+Bonus . Το βασικό μήνυμα της καμπάνιας είναι «Οι νέες κάρτες Aegean Bonus Visa σε φέρνουν πιο κοντά στους αγαπημένους σου προορισμούς!» και αποτελείται από αρκετά διαφορετικά θεματικά υλικά.

Συγκεκριμένα, η σειρά τηλεοπτικών σε σκηνοθεσία Μπάμπη Μακρίδη και παραγωγή Takes 2, μας ταξιδεύει για ένα Κρητικό γλέντι στην Κρήτη, ένα Ισπανικό ντέρμπι στην Ισπανία και ένα απολαυστικό English breakfast, στην Αγγλία. Τα μήνυμα της καμπάνιας προσαρμόζεται ανά προορισμό για να επικοινωνήσει ότι: Κάθε εμπειρία είναι καλύτερη στον τόπο προέλευσής της.


Η σειρά των τεσσάρων ραδιοφωνικών παράχθηκε από την Basement Productions. Κάθε ραδιοφωνικό αντιπαραβάλει την αληθινή εμπειρία πλάι στην καθημερινή εκδοχή της για να αναδείξει την αξία του ταξιδιού και να εμπνεύσει τους ακροατές να επισκεφθούν τους προορισμούς των ονείρων τους με τη βοήθεια των νέων καρτών Aegean Bonus Visa.

Η καμπάνια ολοκληρώνεται με σειρά θεμάτων σε digital, print και οut of home υλικά με κύριο εικαστικό εύρημα την πινέζα της τοποθεσίας που σχηματίζεται από εικαστικά στοιχεία κάθε τοποθεσίας.