To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicom Burson Athens: Νέα καμπάνια για τη NEF-NEF Homeware

Publicom Burson Athens: Νέα καμπάνια για τη NEF-NEF Homeware

Η Publicom Burson Athens ανακοινώνει τη συνεργασία της με τη NEF-NEF Homeware, μία από τις πιο αναγνωρίσιμες ελληνικές εταιρείες στον χώρο των λευκών ειδών και της οικιακής διακόσμησης, αναλαμβάνοντας τον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση της νέας 360° επικοινωνιακής της καμπάνιας.

Η επικοινωνιακή στρατηγική περιλαμβάνει παραγωγή τηλεοπτικού σποτ, δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου για social media, συνεργασίες με influencers και ανάπτυξη storytelling υλικού, καθώς και υπηρεσίες Γραφείου Τύπου και Media Relations. Η καμπάνια κορυφώνεται με το μήνυμα: «Το σπίτι μας το λένε Ελλάδα. Και η Ελλάδα, τα λευκά είδη τα λέει NEF-NEF

Η νέα καμπάνια της NEF NEF μας θυμίζει κάτι βαθιά αληθινό: το σπίτι δεν είναι απλώς ο χώρος που ζούμε. Είναι οι άνθρωποι, οι στιγμές, οι συνήθειες – είναι η ίδια η Ελλάδα, όπως τη βιώνουμε κάθε μέρα.

Η CEO της Publicom Burson Athens, Ελένη Κωνσταντινίδη, δήλωσε σχετικά:
«Είναι για εμάς χαρά να συνεργαζόμαστε με μια τόσο δυναμική και αυθεντική ελληνική εταιρεία όπως η
NEF-NEF Homeware. Η NEF-NEF δεν δημιουργεί απλώς λευκά είδη – δημιουργεί κομμάτια που γεμίζουν το σπίτι με συναίσθημα, ταυτότητα και ζεστασιά. Μέσα από αυτή την καμπάνια, θέλουμε να αφηγηθούμε μια ιστορία ελληνική και αληθινή· μια ιστορία που μας θυμίζει πως το σπίτι δεν είναι απλώς ένας τόπος, αλλά ο καθρέφτης της ζωής μας, των στιγμών και των ανθρώπων που αγαπάμε».

Μπορείτε να δείτε το νέο διαφημιστικό σποτ της NEF-NEF: