Publicom–Burson/Novartis: Καμπάνια για την ενημέρωση των γυναικών με καρκίνο του μαστού
H Publicom–Burson υπογράφει τη νέα καμπάνια για την ενημέρωση και την ενδυνάμωση των γυναικών με καρκίνο του μαστού, που σχεδιάστηκε για τη Novartis Hellas.
Η Publicom–Burson επιμελήθηκε το δημιουργικό concept και την καμπάνια, η οποία περιλαμβάνει τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, καθώς και digital και print υλικό. Στο επίκεντρο βρίσκεται η γυναικεία αντοχή και αξιοπρέπεια, μέσα από τη νέα καμπάνια με τίτλο «Ξέρω τι σκέφτεσαι».
Με κεντρικό μήνυμα «Βάλε τον τακτικό έλεγχο στη ρουτίνα σου. Μίλα με τον ειδικό.» και μέσα από μια σειρά προσεγμένων, ουσιαστικών γυναικείων πορτρέτων, η πρωτοβουλία επιχειρεί να εισχωρήσει διακριτικά στον εσωτερικό κόσμο όσων έρχονται αντιμέτωπες με τη νόσο, αποτυπώνοντας όχι μόνο την πρόκληση, αλλά κυρίως την αντοχή, την αξιοπρέπεια και την ήρεμη αποφασιστικότητά τους.
Με μια αισθητική που παραμένει απαλή και ευαίσθητη, η καμπάνια επιδιώκει να ενδυναμώσει τις γυναίκες, υπενθυμίζοντας με κομψό αλλά σαφή τρόπο ότι ο τακτικός έλεγχος και η στενή συνεργασία με τους ειδικούς αποτελούν το πιο αποτελεσματικό μας εργαλείο τόσο στην πρόληψη όσο και στην πορεία του καρκίνου του μαστού.
Την ταινία συνυπογράφουν ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» και οι Γυναίκες στην Ογκολογία – W4O Hellas, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Ribeye με σκηνοθέτη τον Θάνο Μήτσιο.
