To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Rascal - Apifon: Make the logo bigger

Rascal - Apifon: Make the logo bigger
Οι άνθρωποι της Rascal και της Apifon μας δίνουν όλες τις λεπτομέρειες για τη νέα τους καμπάνια.

Θα μας «συστήσετε» την Apifon; Ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρει, που εξειδικεύεται και ποιες συνεργασίες διατηρεί;

Με έδρα τη Θεσσαλονίκη και παρουσία που επεκτείνεται και στην υπόλοιπη Ευρώπη, η Apifon είναι μια ανερχόμενη δύναμη που προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Business Messaging σε επιχειρήσεις. Σε συνεργασία με τις μεγαλύτερες πλατφόρμες επικοινωνίας, έχει κατορθώσει να χτίσει ένα ευρύ πελατολόγιο μεγάλων επιχειρήσεων, των οποίων είναι πλέον στρατηγικός συνεργάτης.

Στόχος της εταιρείας το τελευταίο διάστημα είναι το “άνοιγμα” σε μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις, που αποτελούν τον κορμό της ελληνικής οικονομίας και που συνεχώς αναζητούν τρόπους να επεκτείνουν την δραστηριότητά τους και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους. Ιδιαίτερα μέσα στο κλίμα των τελευταίων χρόνων, η Apifon δίνει σε αυτές τις επιχειρήσεις τη δυνατότητα με μια μικρή επένδυση να κάνουν μεγάλη διαφορά.

Ποιος είναι ο βασικός στόχος στην νέα επικοινωνία της Apifon; Σε ποιο insight βασίζεται και ποιος είναι το κύριο μήνυμα που θέλετε να περάσετε το κοινό;

Βασικός στόχος της επικοινωνίας, είναι να γνωρίσουμε στο ελληνικό κοινό μια σχετικά νέα εταιρεία τεχνολογίας. Η Apifon ανήκει σε μια νέα γενιά ελληνικών επιχειρήσεων που μπορούν να χαρακτηριστούν με τον όρο, “Tech Company” κι αυτό από μόνο του είναι αρκετά ενδιαφέρον, καθώς τέτοιες επιχειρήσεις αφήνουν σιγά-σιγά το στίγμα τους τόσο στην ελληνική αλλά και διεθνή αγορά. Εμείς λοιπόν στη rascal αναλάβαμε τον ρόλο να δημιουργήσουμε από την αρχή την εικόνα της Apifon και να την παρουσιάσουμε στο ευρύ κοινό. Βασικό μας insight, είναι η έννοια του word of mouth: όταν δηλαδή θες να συστήσεις σε κάποιον ένα app ή μια νέα εταιρεία τεχνολογίας, συνήθως αναφέρεσαι πρώτα σε αυτά που κάνει, στο αντικείμενό της και μετά η σκέψη σου οδηγείται στο όνομα της. Πήραμε, λοιπόν, την απόφαση να ζωντανέψουμε αυτό το insight, να το κάνουμε διασκεδαστικό και ταυτόχρονα ‘σκληρά’ εμπορικό. Στο τέλος της ημέρας θέλαμε ο κόσμος να μάθει το όνομα Apifon και στη συνέχεια οι μηχανές αναζήτησης να κάνουν τη δουλειά τους.


Ποιο είναι ακριβώς το κοινό που θέλετε να προσεγγίσετε με την καμπάνια; Ποιες ειδικές συνθήκες υπάρχουν όσον αφορά την προσέγγιση του;

Το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε είναι ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Είναι στην ουσία τα πρόσωπα και οι επιχειρήσεις που πρωταγωνιστούν στις ταινίες μας: μηχανικοί, ανθοπώλες, λιανοπωλητές κοκ.

Πρόκειται για ένα αρκετά απαιτητικό κοινό, το οποίο ψάχνει να βρει έξυπνους τρόπους και ευκαιρίες για να διαφημιστεί και να προσελκύσει πελάτες.  Στόχος μας, δεν ήταν απλά να μάθουν την Apifon  αλλά να αντιληφθούν τι προσφέρει και να νιώσουν ότι οι υπηρεσίες που παρέχει τους αφορούν.

Πέρα από το τηλεοπτικό spot ποιες άλλες εκτελέσεις «τρέχουν» και σε ποιες πλατφόρμες;

Η προσέγγιση μας έχει από την αρχή μια ανορθόδοξη στρατηγική. Το σύνηθες θα ήταν μια εταιρία τεχνολογίας όπως είναι η Apifon να λανσαριστεί  με μια καμπάνια η οποία θα βασίζεται εξ ολοκλήρου στο ψηφιακό περιβάλλον. Αυτό που είδαμε όμως είναι πως, όπως και όλες οι εταιρείες, έτσι και οι εταιρείες τεχνολογίας, χρειάζονται πιο γερά θεμέλια και το branding τους δεν πρέπει να αποκλείουν αυτό που λέμε “παραδοσιακά μέσα”.

Η καμπάνια μας λοιπόν, προφανώς εκμεταλλεύεται και ενεργοποιεί τα ψηφιακά μέσα, αλλά ένα μεγάλο μέρος της ‘τρέχει’ σε τηλεόραση και ραδιόφωνο, ώστε η μάρκα Apifon να εκπροσωπηθεί και να χτιστεί με σωστές βάσεις παντού.

Δεν θα ήταν δυνατόν βέβαια, μια εταιρεία τεχνολογίας να είναι απούσα από τα social media, καθώς αυτά αποτελούν εξαιρετικά σημαντικό κανάλι επικοινωνίας για τις μεγάλες αλλά και για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Σημαντικό μέρος της δαπάνης, λοιπόν, αφιερώθηκε και στην προώθηση των μηνυμάτων της Αpifon στους πελάτες της.


Γιατί επιλέχθηκε μια σπονδυλωτή καμπάνια με διαφορετικά spots και πως επιλέχθηκαν οι συγκεκριμένοι «τύποι» ιδιοκτητών μικρομεσαίων επιχειρήσεων;

Το κοινό της Apifon περιλαμβάνει ένα αρκετά ευρύ πλήθος επιχειρήσεων, από έναν τσαγκάρη και ένα κομμωτήριο, μέχρι ένα μαγαζί με τρόφιμα και ένα παιχνιδοπωλείο.

Η επιλογή μας λοιπόν, να περάσουμε σε διαφορετικά spot ήταν καθαρά αποτέλεσμα αυτού. Παράλληλα η μικρή διάρκεια των ταινιών βοήθησε στο να αναδειχθεί και μιντιακά όλη η βεντάλια των κατηγοριών μικρομεσαίων επιχειρήσεων που μας ενδιέφεραν.

Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει μέχρι στιγμής για την καμπάνια;

Από το λανσάρισμά της και μέχρι σήμερα η καμπάνια δείχνει να έχει προκαλέσει θετικές εντυπώσεις, με τον αναπάντεχο τρόπο που παρουσιάζει την Apifon στο κοινό. Με ένα tone of voice που σίγουρα ξεχωρίζει από την κατηγορία, έχει κατορθώσει να κεντρίσει το ενδιαφέρον αλλά και να δημιουργήσει ζήτηση για νέες συνεργασίες, τοποθετώντας την Αpifon στο “κάδρο” τόσο του ευρύτερου κοινού, όσο και του κοινού στόχος, τους επιχειρηματίες. Το ύφος της καμπάνιας είναι σε απόλυτη συνάφεια με τη συνολική παρουσία της μάρκας σε όλα τα σημεία της παρουσίας της κι έτσι ανανεωμένη συνεχίζει την αναπτυξιακή  πορεία της. Παράλληλα, είμαστε πεισμένοι ότι το concept είναι τέτοιο που μπορεί να λειτουργήσει και σε άλλες χώρες που η εταιρία δραστηριοποιείται.


Συντελεστές

Rascal

Χρήστος Κουτσούκος -  Executive Creative Director

Μιχάλης Καλλιγέρης - Creative Director

Σταύρος Καραμπέρης - Art Director  

Μαρίνος Κακλαμάνης - Senior Motion Designer

Αγγελική Μπαθέκα - Agency Producer

Χαϊλένα Τραγάκη - Client Service Director

Έλλη Σταμπόλα - Account Manager

Apifon

Κωνσταντίνος Στρουμπάκης - Founder & CEO

Eύη Σεμερτζίδου - COO

Βλάσης Βλασίου - CRO

Μαρία Παληκάρα - Marketing Expert

Avion Films

Μπάμπης Μακρίδης - Σκηνοθέτης

Δημήτρης Κυριάκου - DP

Γιώργος Γεωργίου - Set Designer

COTY K - Audio Logo

Γιώργος Τσοκόπουλος - Executive Producer

Bίκυ Κανελλάκη - Producer