To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«Refuze to Choose» καμπάνια από το Spotify για το Fuzetea

«Refuze to Choose» καμπάνια από το Spotify για το Fuzetea
Η νέα καμπάνια για το Fuzetea που σχεδίασαν η Mindshare σε συνεργασία με την Adweb, μας καλεί να αφεθούμε και να συνδυάσουμε όλα εκείνα τα στοιχεία του χαρακτήρα μας που εκ πρώτης όψεως μοιάζουν αταίριαστα μεταξύ τους.

Το FUZETEA, η ολοκαίνουρια πρόταση απολαυστικού παγωμένου τσαγιού, βασίζεται σε ανατρεπτικούς και πρωτότυπους συνδυασμούς, από 100% βιώσιμες καλλιέργειες τσαγιού, μαζί με φρούτα και βότανα. Σκοπός του να μας προσφέρει μια συναρπαστική γευστική εμπειρία που αναζωογονεί και ταυτόχρονα δημιουργεί μια μοναδική αίσθηση χαλάρωσης! Γιατί να επιλέξεις ενώ μπορείς να συνδυάσεις; «REFUZE TO CHOOSE»

H καμπάνια έτρεξε στο Spotify αξιοποιώντας τα μοναδικά data που έχει σχετικά με τις διαθέσεις, τις προτιμήσεις και τις συνήθειες των ακροατών του, και λειτουργώντας πέρα από το πεδίο που ορίζουν τα δημογραφικά στοιχεία, εφαρμόσαμε πρώτοι στην Ελλάδα το «Νegative Τargeting campaign».

Καταφέραμε να ξεπεράσουμε τα στεγανά των «μουσικών φυλών» (pop, rock, hip hop, λαϊκό, έντεχνο) και με δεδομένο ότι οι ίδιοι ακροατές μπορούν σε διάφορες χρονικές στιγμές να ακούν διαφορετικά είδη μουσικής, επιλέξαμε τη δεδομένη χρονική στιγμή μετάβασης τους από το ένα είδος μουσικής στο άλλο να ακούγεται ένα tailor-made διαφημιστικό σποτ: «Από το έντεχνο στην pop είναι μικρός ο δρόμος. REFUZE TO CHOOSE και απόλαυσε τη ζωή με τον δικό σου τρόπο. Κάνε κλικ και ανακάλυψε περισσότερα.»0

Το FuzeTea είναι η απόδειξη πως τα πιο ιδιαίτερα πράγματα μπορούν να συμβούν όταν επιλέγεις να συνδυάσεις και μας παρακινεί όλους να αγκαλιάσουμε τις διαφορετικές πτυχές του χαρακτήρα μας, δημιουργώντας έτσι το δικό μας μοναδικό συνδυασμό!