To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«Restart Tourism»: Μια διαφορετική καμπάνια για ένα διαφορετικό καλοκαίρι

«Restart Tourism»: Μια διαφορετική καμπάνια για ένα διαφορετικό καλοκαίρι

Γράφει η Λιλή Καρακώστα

Τι είναι το ελληνικό καλοκαίρι; Σίγουρα δεν είναι μόνο ήλιος. Δεν είναι μόνο θάλασσα. Αυτά τα βρίσκεις και αλλού. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι ιδέα, αναφέρει η διαφορετική καμπάνια που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Αίγλη Ζαππείου, παρουσία του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.

«The Greek Summer State of Mind», αυτό είναι το νέο μήνυμα που εκπέμπει από χθες ο ελληνικός τουρισμός, όπως αυτό παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση για την παρουσίαση της νέας καμπάνιας επικοινωνίας της Ελλάδας στις αγορές του κόσμου, παρουσία του πρωθυπουργού, της πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού, αλλά και φορέων του κλάδου.

Η νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό με σύνθημα «Restart Tourism», παρουσιάστηκε στην Αίγλη του Ζαππείου, παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη. Σε μια Ελλάδα που κάνει τα πρώτα δειλά της βήματα μετά το δίμηνο lockdown που έφερε η πανδημία, η κυβέρνηση μέσα από μια διαφορετική καμπάνια επιχειρεί να «εξαργυρώσει» την επιτυχή αντιμετώπιση της πανδημίας, προσπαθώντας να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερους τουρίστες και τονώνοντας την πολλαπλά πληγωμένη εγχώρια τουριστική βιομηχανία. 

Mια διαφορετική καμπάνια για ένα καλοκαίρι που δεν θυμίζει τα προηγούμενα

 Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης προβλήθηκε για πρώτη φορά το βίντεο της φετινής καμπάνιας για την Ελλάδα, η οποία έχει στόχευση το εξωτερικό και θα τεθεί σε εφαρμογή από την επόμενη εβδομάδα. Η καμπάνια αναμένεται τόσο στα social media όσο και σε ξένα δίκτυα. 

Στο διάρκειας 40 δευτερολέπτων βίντεο προβάλλεται η εικόνα μιας καταγάλανης θάλασσας, με το κύμα να σκάει στην ακτή, ενώ ο αφηγητής ρωτά: «Τι κάνει το καλοκαίρι στην Ελλάδα τόσο πολύτιμο; Δεν είναι η θάλασσα, δεν είναι ο ήλιος, είναι κάτι περισσότερο από αυτό. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι μια αντίληψη, ένας τρόπος σκέψης. Να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς, να ενωθείς με τη φύση, να αισθάνεσαι ελεύθερος. Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι. Για αυτό φέτος απολαύστε το δικό σας ελληνικό καλοκαίρι, όπου και να είστε». 

Θεοχάρης: Ξεκινάμε οργανωμένα θέτοντας την υγεία πάνω από όλα

«Η Ελλάδα ανοίγει την αγκαλιά της για να υποδεχτεί τους επισκέπτες της με κανόνες και ασφάλεια», τόνισε στην εισαγωγική ομιλία της εκδήλωσης, ο Υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης που αναφέρθηκε στην επιτυχή αντιμετώπιση της πανδημίας από την Πολιτεία και στην «εξαργύρωσή» της στον τομέα του Τουρισμού. 

Ο Υπουργός έκανε λόγο για την σύμπραξη του Υπουργείου Τουρισμού, του EOT, της Marketing Greece, και του Steve Vranakis, που ένωσαν τις δυνάμεις τους για το αποτέλεσμα. Και με τη δημιουργική ιδέα της Frank & Fame, θα ταξιδέψουν την Ελλάδα και το τουριστικό προϊόν της παντού.

Ιωάννα Δρέττα: Μήνυμα σεμνό και με μέτρο, γεμάτο συναίσθηση

Από την πλευρά της, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα, σημείωσε ότι η εταιρία του ΣΕΤΕ αναλαμβάνει το κόστος της υλοποίησής της παρέχοντας ελεύθερα πνευματικά δικαιώματα στην ελληνική κυβέρνηση, προκειμένου μέσω του ΕΟΤ να ξεδιπλωθεί στις αγορές του κόσμου.

Η κα Δρέττα, ευχαρίστησε τον Steve Vranakis, CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης, τον Θανάση Παπαθανασίου της Frank and Fame, τον Θωμά Βαρβιτσιώτη, τον Ηλία Τσαουσάκη, καθώς και τα στελέχη του έμπειρου και πολύτιμου ΕΟΤ και το Υπουργείο Τουρισμού, μιλώντας για υποδειγματική συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Εστιάζοντας στο μήνυμα της καμπάνιας, η κ. Δρέττα σημείωσε ότι σχεδιάστηκε ένα μήνυμα λιτό και απέριττο, σεμνό και με μέτρο γεμάτο με συναίσθηση. Σε ένα πλάνο 40 δευτερολέπτων χωράνε όλα τα παραπάνω όπως είπε.

Στηβ Βρανάκης: Χτίζουμε το brand “Greek Summer”

Ο Στηβ Βρανάκης, ο επικεφαλής δημιουργικού (Chief Creative Officer) στην προεδρία της κυβέρνησης, σημείωσε ότι η επιτυχής αντιμετώπιση της πανδημίας από την Ελλάδα υμνήθηκε από τα διεθνή μέσα ενημέρωσης. Οι τουρίστες σε όλο τον κόσμο πλέον γνωρίζουν πως η Ελλάδα είναι ασφαλής προορισμός για διακοπές, ανέφερε, και αυτό πρέπει να «εξαργυρωθεί» στον τουρισμό.

Μίλησε για το συναίσθημα που σου αφήνει το ελληνικό καλοκαίρι και όλα όσα αυτό περικλείει και σχολίασε πως αυτό είναι και το κεντρικό μήνυμα της νέας καμπάνιας.

Σκοπός του Restart Tourism, είναι όχι μόνο η προσέλκυση τουριστών στην χώρα αυτό το πολύ διαφορετικό καλοκαίρι αλλά και η διεύρυνση της σαιζόν. Στο επόμενο διάστημα θα παρουσιαστεί και καμπάνια προβολής για την τόνωση του εγχώριου τουρισμού, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.