To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

SCA: Η Ελλάδα στο προσκήνιο

SCA: Η Ελλάδα στο προσκήνιο
SCA: Η Ελλάδα στο προσκήνιο

Με βασικό εφόδιο τη διεθνή της ταυτότητα, η SCA Hygiene Products, εταιρεία που διαθέτει στην ελληνική αγορά τα προϊόντα TENA, Libero, Libresse, Zewa, Tork, delica, Demak Up και lotus, παρουσιάζει το νέο της διαφημιστικό σποτ που βρίσκεται στον αέρα από τις 10 Δεκεμβρίου.

Στην πρώτη corporate καμπάνια της ελληνικής θυγατρικής, με εικόνες και συμβολισμούς που έχουν ελληνικό «χρώμα και χαρακτήρα» και με το μήνυμα «η SCA Hygiene Products πιστεύει στην Ελλάδα και θα συνεχίσει να στηρίζει την ελληνική αγορά, για να έχουμε το μέλλον που μας αξίζει, όλοι μαζί», αποτυπώνεται η  πίστη της εταιρείας στην ελληνική αγορά καθώς και η φροντίδα της για τη χώρα και τους πολίτες της.

Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι άνθρωποί της, «Ένα τέταρτο του αιώνα συστηματικής επένδυσης στην ελληνική οικονομία, 260 κωδικοί προϊόντων σε όλη την Ελλάδα, 70  θέσεις εργασίας στην εταιρεία, ένα ευρύ δίκτυο Ελλήνων συνεργατών και ολοκληρωμένη εταιρική κοινωνική δράση για στήριξη φορέων με καταξιωμένη δράση, όπως Συλλόγους τριτέκνων οικογενειών, το Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα Παιδικής προστασίας, την ΕΛΕΠΑΠ, την Κιβωτό του Κόσμου και το ΚΕΕΛΠΝΟ,  σκιαγραφούν την έμπρακτη συμβολή της SCA Hygiene Products στη χώρα μας».

Κατά τη διάρκεια του διαφημιστικού, ο τηλεθεατής παρακολουθεί την κατασκευή ενός χάρτινου καραβιού, έως τη στιγμή που καταλήγει στα χέρια ενός μικρού κοριτσιού. Το χάρτινο καράβι, εικόνα οικεία στους Έλληνες,  ανασύρει γλυκές αναμνήσεις  σε κάθε γονιό και παιδί, συμβολίζει τη βαθιά γνώση και το σεβασμό της SCA Hygiene Products στις ελληνικές παραδόσεις. Συγχρόνως αναφέρεται και στο «αιώνιο υλικό των Ελλήνων», στην ελληνική ψυχή που μπορεί να ξεπερνά τις δυσκολίες και να γεννά αισιοδοξία και ελπίδα για το μέλλον.

Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση «η Ελλάδα είμαστε εμείς, όπως δηλαδή και στην καθημερινή λειτουργία της εταιρείας που στοχεύει στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας  και αγοράς και την στήριξη της ελληνικής κοινωνίας: στο καράβι που διασχίζει τα μπλε νερά, στην ελληνική σημαία, στο χαμόγελο της μικρής πρωταγωνίστριας, η οποία παραπέμπει στο μέλλον και την αισιοδοξία, αλλά και σε όλους τους πολίτες.  Η Ελλάδα βρίσκεται στα αγαπημένα brands της εταιρείας, τα οποία σύμφωνα με τη φιλοσοφία c/o Life της εταιρείας SCA Hygiene Products, εδώ και χρόνια φροντίζουν την ελληνική οικογένεια».
 
Αξίζει να σημειωθεί ότι τo τηλεοπτικό σποτ είναι συνολικής διάρκειας 26 δευτ. και θα είναι στον αέρα από τις 10 Δεκεμβρίου έως και τις 17 Δεκεμβρίου 2012.