To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Scarlet Agency: Καμπάνια για τα 30 χρόνια l’artigiano

Scarlet Agency: Καμπάνια για τα 30 χρόνια l’artigiano

H lartigiano γιορτάζει τα 30 της χρόνια με μια λαχταριστή καμπάνια και πρωταγωνίστρια μια limited edition pizza που δεν ξανάγινε! Τη διάσημη Chicago-style Deep Dish που δημιούργησε η l artigiano ειδικά για αυτή την επέτειο.

Η deep dish δεν είναι μια συνηθισμένη pizza. Όλα εδώ ανεβαίνουν σε άλλο επίπεδο: Η ζύμη είναι χειροποίητη και μοναδικά βουτυράτη. Το τυρί είναι τριπλάσιο. Το ύψος της πολύ πιο ψηλά. Τα υλικά τοποθετούνται αντίστροφα, με το τυρί στη βάση και τη σάλτσα on top.

Η διαφημιστική καμπάνια lartigiano: 30 Χρόνια Το Δικό Μας Love Story περιλαμβάνει 2 τηλεοπτικά spot που φυσικά θα εξαπλωθούν και σε όλα τα digital κανάλια, ραδιοφωνικά σποτ και καμπάνια με αγαπημένους influencers και πολλές ακόμα ενέργειες.

Το πρώτο τηλεοπτικό spot με τίτλο “Heart Beat” είναι ήδη στον αέρα. Aποθεωτικά πλάνα της deep dish, με λαχταριστή περιγραφή των υλικών και της μοναδικότητάς της, προκαλούν και κάνουν την καρδιά να χτυπήσει πολύ δυνατά από επιθυμία. Το σποτ βασίζεται σε σενάριο της Scarlet Agency, σε παραγωγή της White Room με σκηνοθέτη τον Κωνσταντίνο Σταγκίκα και παραγωγό τον Λουκά Βελέντη.

H καμπάνια έχει την υπογραφή lartigiano: 30 Χρόνια Το Δικό Μας Love Story.

Γιατί μια ιστορία αγάπης είναι η l’artigiano. Ανάμεσα σε αυτή και τους πιστούς της φίλους που τόσα χρόνια της δείχνουν την αγάπη τους και την επιλέγουν για τις δικές τους στιγμές απόλαυσης.

TAGS: L'Artigiano