Sleed: TikTok premium awareness feature για τη νέα καμπάνια της ION Break
Η Sleed, σε συνεργασία με τη NMR.CC, ενεργοποιεί για πρώτη φορά στην Ευρώπη το νέο TikTok feature Top View Multi Video, στο πλαίσιο της digital καμπάνιας της ΙΟΝ Break, σηματοδοτώντας ένα ακόμη βήμα καινοτομίας στο media activation της πλατφόρμας.
Το TikTok Top View Multi Video αποτελεί ένα beta format, το οποίο εξελίσσει το κλασικό Top View placement, προσφέροντας στο κοινό τη δυνατότητα να αλληλεπιδρά με περισσότερα από ένα videos σχετιζόμενα με την καμπάνια. Με τον τρόπο αυτό, ενισχύεται η εμπειρία ανακάλυψης περιεχομένου και η απήχηση του brand, ήδη από την πρώτη στιγμή επαφής του χρήστη με την πλατφόρμα.
Η καμπάνια της ION Break απευθύνεται σε νεανικό κοινό και έχει στόχο αφενός το mass awareness και αφετέρου το repositioning, υποστηρίζοντας το rebranding του προϊόντος και τις δύο νέες γεύσεις του. Η επικοινωνία θα διαρκέσει έως τον Απρίλιο, αποτελώντας το πρώτο burst μιας ευρύτερης καμπάνιας.Την καμπάνια της ION Break έχει επιμεληθεί σε επίπεδο art, creative και production το creative studio NMR.CC, ενώ η Sleed ανέλαβε το digital amplification, το media planning και το media delivery, αξιοποιώντας premium placements σε TikTok, Social Media, YouTube, Display και Programmatic περιβάλλοντα.
Η πρώιμη πρόσβαση στο νέο TikTok feature εξασφαλίστηκε μέσω της στενής συνεργασίας της Sleed με την πλατφόρμα, στο πλαίσιο του TikTok Marketing Partners Program, στο οποίο η Sleed έχει διακριθεί με το TikTok Agency Badge — μία διάκριση που αναγνωρίζει agencies με αποδεδειγμένη τεχνογνωσία και υψηλές επιδόσεις στο TikTok.
Ο Αλέξανδρος Κόσσυβας, Chief Customer Officer στη Sleed, δήλωσε:«Η πρώτη αξιοποίηση του TikTok Top View Multi Video στην Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21/12/25, αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα του πώς η στρατηγική αξιοποίηση των digital media και η στενή συνεργασία με τις πλατφόρμες μπορούν να ξεκλειδώσουν νέα formats πριν αυτά γίνουν mainstream. Μέσα από το TikTok Marketing Partners Program και τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει με το TikTok, δώσαμε στο brand της ΙΟΝ τη δυνατότητα να συνδεθεί με το νεανικό κοινό μέσα από ένα καινοτόμο awareness-first format, σχεδιασμένο για τον τρόπο που καταναλώνεται σήμερα το περιεχόμενο.»
