To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Snappi: Στον αέρα η καμπάνια λανσαρίσματος

Snappi: Στον αέρα η καμπάνια λανσαρίσματος

Μετά από μία περίοδο αναμονής, κατά την οποία οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να γραφτούν σε waitlist, η Snappi είναι πλέον διαθέσιμη στο ευρύ κοινό.

Για να συστηθεί στο κοινό με έναν φρέσκο και δημιουργικό τρόπο, η Snappi ανέθεσε εξ ολοκλήρου τη δημιουργία και υλοποίηση της επικοινωνιακής καμπάνιας της στη The Newtons Laboratory, ενώ η Filmiki Productions ανέλαβε τη συνολική επιμέλεια παραγωγής της καμπάνιας λανσαρίσματος.

Στόχος; Να δημιουργηθεί social buzz, να εξηγηθεί με απλό και κατανοητό τρόπο τι είναι οι neobanks και να ενθαρρυνθεί το κοινό να κατεβάσει την εφαρμογή. Το βασικό βίντεο της καμπάνιας «μεταφράζει» τον κόσμο των neobanks σε μια γλώσσα κατανοητή, ακόμα και για όσους θέλουν να τους το εξηγήσουν “σαν να είναι πεντάχρονοι”.

Μέσα από μία ευρηματική παραλλαγή του γνώριμου τραγουδιού «If you’re happy and you know it», το βίντεο μεταφέρει με χιούμορ και αμεσότητα το μήνυμα ότι με τη Snappi μπορείς να κάνεις τα πάντα στην τραπεζική σου «με ένα Snap» - τόσο εύκολα και γρήγορα όσο ένα χτύπημα των δαχτύλων σου.



Ο Δημήτρης Γκανέτσος, Head of Marketing της Snappi δήλωσε σχετικά: «Πρόκειται για μια πολυεπίπεδη καμπάνια που καλύπτει πολλαπλά διαφορετικά κανάλια και ενέργειες, με στόχο να προσεγγίσει διαφορετικά κοινά, να συστήσει τη Snappi και να επικοινωνήσει με σαφήνεια τα πλεονεκτήματά της, ενισχύοντας την ανάπτυξη της πελατειακής μας βάσης. Κεντρικό ρόλο σε αυτό παίζει το σλόγκαν μας «Με ένα snap» και το catchy τραγούδι της καμπάνιας που εξηγεί... γιατί Snappi».

Με τη νέα καμπάνια, η Snappi συστήνεται δυναμικά στο κοινό και θέτει τα θεμέλια για μια διαφορετική τραπεζική εμπειρία, προσαρμοσμένη στις ανάγκες της νέας γενιάς, όπως ακριβώς θα περίμενες από τη νέα σου τράπεζα.