Socialab: Νέα digital καμπάνια για τα TGI Fridays

Τα TGI FRIDAYS επιστρέφουν δυναμικά με μια ανατρεπτική digital καμπάνια που αποτυπώνει την μοναδική εμπειρία Fridays. Τα TGI FRIDAYS έχουν ταυτιστεί απόλυτα με την έννοια της απόλαυσης, της αυθεντικής αμερικανικής κουλτούρας και του”celebrating the moment”. Πρωταγωνιστές της, δύο από τα πιο λαμπερά και επιτυχημένα πρόσωπα της εποχής: η ηθοποιός Κλέλια Ανδριολάτου και ο Ολυμπιονίκης του άλματος επί κοντώ Εμμανουήλ Καραλής.
Με motto «Στα Fridays το ζεις και με το παραπάνω», η καμπάνια αποτυπώνει την ένταση, τη χαρά και τη μοναδικότητα της εμπειρίας TGI FRIDAYS μέσα από τη φιλία και την αληθινή χημεία των δύο πρωταγωνιστών. Η Κλέλια Ανδριολάτου, βιώνει την εμπειρία FRIDAYS σαν μια σκηνή θεάτρου – με ένταση, φαντασία και συναίσθημα, ενώ ο Εμμανουήλ Καραλής, σε μια πιο αθλητική και αυθόρμητη προσέγγιση, την αφηγείται όπως θα μιλούσε μετά από έναν τελικό γεμάτο πάθος και αδρεναλίνη.
Το αποτέλεσμα; Ένα ταξίδι γεμάτο γεύσεις, αυθεντικότητα και ανεπιτήδευτη χαρά. Ένα απόλυτα ζωντανό και digital-first storytelling, όπου οι προσωπικότητες της Κλέλιας και του Manolo ενσαρκώνουν το That Fridays Feeling.
Το δημιουργικό concept της καμπάνιας, ανέλαβε η Socialab και την παραγωγή η Squeezy Productions, σε σκηνοθεσία του Βασίλη Μαντζώρου, σε συνεργασία με την ομάδα των TGI FRIDAYS™.
Η καμπάνια αναδεικνύει τη διαχρονική υπόσχεση του brand για αυθόρμητες στιγμές που αξίζει να τις ζεις στο έπακρο: κάθε επίσκεψη στα TGI FRIDAYS δεν είναι απλώς έξοδος, είναι εμπειρία – την ζεις και με το παραπάνω.