Solid Havas: «Καρότσι του σπιτιού» για την Leroy Merlin
Η νέα καμπάνια της LEROY MERLIN με την υπογραφή της Solid Havas
και τίτλο «Καρότσι του σπιτιού» βγήκε στον αέρα.
Η πρωτοβουλία «Καρότσι του σπιτιού» έχει ως στόχο να αναδείξει τη
δέσμευση της LEROY MERLIN να προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες για την βελτίωση
του σπιτιού, στις καλύτερες τιμές και για κάθε προϋπολογισμό, ώστε όλοι να
μπορούν να πραγματοποιούν κάθε project ανακαίνισης εύκολα και οικονομικά!
Με κεντρικό μήνυμα το «Καρότσι του σπιτιού…και η ανακαίνιση
ρολάρει», η νέα επικοινωνία έρχεται να επιβεβαιώσει την εστίαση της LEROY
MERLIN να αποτελεί σημείο αναφοράς και τον απόλυτο προορισμό για το σπίτι σε
συνδυασμό με τον Value for Money χαρακτήρα.
Το «Καρότσι του σπιτιού» περιλαμβάνει το πρόγραμμα
“SUPER ΤΙΜΗ” με εγγύηση χαμηλότερης τιμής ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, μοναδικές προσφορές &
ευκαιρίες ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ και αποκλειστικές προσφορές για τα μέλη του LEROY MERLIN
club, τα οποία θα αναπτύσσονται και στα
αντίστοιχα tactical TV spots.
Την επιμέλεια της τηλεοπτικής παραγωγής
επιμελήθηκε η Summercliff.
Η 360° καμπάνια «Καρότσι του σπιτιού» θα «τρέξει»
ATL, digital, social και in store.