To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σουρωτή: Πρώτη καμπάνια από την Darkpony

Σουρωτή: Πρώτη καμπάνια από την Darkpony

Στον «αέρα» είναι η πρώτη καμπάνια της Σουρωτής Α.Ε.- για το Ανθρακούχο Φυσικό Μεταλλικό Νερό Σουρωτή- της νέας συνεργασίας με την Darkpony.

Σύμφωνα με το ευρηματικό concept της ταινίας, η Σουρωτή βρίσκεται στην υπηρεσία της νευροεπιστήμης, αφού στο 10ο Mediterranean Neuroscience Society Conference παρουσιάστηκαν νέα δεδομένα για τη συμβολή του λιθίου και του πυριτίου στην πρόληψη νευρολογικών διαταραχών, στοιχεία που περιέχονται σε υψηλές συγκεντρώσεις στο Ανθρακούχο Φυσικό Μεταλλικό Νερό Σουρωτή.

Η καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Σουρωτή... πηγή ευεξίας!», αναπτύσσεται σε τηλεόραση και digital μέσα. Το δημιουργικό και την παραγωγή υπογράφει η Darkpony.

Η Σουρωτή κατέκτησε μέσα σε λίγα χρόνια ηγετική θέση στον κλάδο των ανθρακούχων νερών με μερίδιο αγοράς περισσότερο από 46%. Παράλληλα αναπτύσσεται δυναμικά σε νέες αγορές παγκοσμίως, όπως της Μέσης Ανατολής, Αυστραλίας, Καναδά, Γερμανίας, Βελγίου, Ολλανδίας, Σουηδίας, Ρωσίας και Κύπρου. Σήμερα, τo όραμα της εταιρείας στρέφεται κύρια στην εφαρμoγή πoλιτικής πoιότητας στoν τoμέα παραγωγής, στην εδραίωσή της στις ήδη διανoιγμένες αγoρές, καθώς και στην είσοδό της σε νέες αγορές.