Spotawheel: Νέο διαφημιστικό με την BBDO Πολωνίας
Στο νέο της διαφημιστικό, με την υπογραφή της BBDO Πολωνίας, η Spotawheel μας συστήνει τον Κάρολ! Πρόκειται για τα γνωστά σε όλους μας crash dummies που βοηθούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να γίνονται καλύτερες. Πιο ασφαλείς και πιο πρακτικές. Τι κάνει, όμως, τον Κάρολ τόσο διαφορετικό;
Αφού δοκίμασε τα όρια των αυτοκινήτων και βοήθησε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να εξελιχθούν, ήρθε η ώρα να «δοκιμαστεί» σε μία ακόμα κατηγορία πιο επικίνδυνη και με περισσότερες παγίδες: τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Μέσα από μία σειρά διαφημιστικών, ο Κάρολ πρωταγωνιστεί στον έλεγχο της αγοράς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και καταλήγει να… κοιμάται ήσυχος στη Spotawheel για 3 βασικούς λόγους: Έλεγχος 200+ σημείων, έως 5 χρόνια εγγύηση και 7 ημέρες Δικαίωμα Επιστροφής.