To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στη Havas τα media της Dolce & Gabbana

Στη Havas τα media της Dolce & Gabbana
Η Dolce & Gabbana όρισε τη Havas Media Group παγκόσμιο συνεργάτη της για το media planning & buying, μετά από σχετικό review.

Στη διαδικασία φέρονται να συμμετείχαν, επίσης, οι Mediacom, Mindshare, Starcom και OMD. Το remit περιλαμβάνει media strategy, planning, συντονισμό και digital activation για περισσότερες από 20 αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Ιταλίας, της Γερμανίας, της Ρωσίας, της Ισπανίας, της Βρετανίας, των ΗΠΑ και της Μέσης Ανατολής.

Το γραφείο της Havas Media στην Ιταλία θα ηγηθεί του λογαριασμού. Η Dolce & Gabbana επένδυσε 54,2 εκατ. ευρώ σε διαφημίσεις, licensing και προωθητικές ενέργειες το οικονομικό έτος, που ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2021, μειώνοντας το budget της κατά 93 εκατ. ευρώ σε σχέση το οικονομικό έτος του 2020.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την Dolce & Gabbana, ένα brand που φημίζεται για τη δημιουργικότητα, την τόλμη και την καινοτομία του, όλα αυτά για τα οποία είμαστε εξίσου παθιασμένοι στη Havas Media Group», δήλωσε ο Chief Executive της Havas Media Group Italy, Stefano Spadini.