To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην BBDO η Worldline Greece

Στην BBDO η Worldline Greece

Στην BBDO ανέθεσε Worldline Greece την πρώτη της τηλεοπτική επικοινωνία. Η καμπάνια είναι 360 και αναπτύσσεται σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital και social μέσα ενώ υποστηρίζεται και με outdoor ενέργειες. Με κεντρικό μήνυμα «Worldline: «Μεγαλώνουμε τον κόσμο της επιχείρησης σου», το σποτ μας συστήνει την Worldine στο ελληνικό κοινό. Το δημιουργικό υπογράφει η BBDO και την παραγωγή η Ribeye  σε σκηνοθεσία του Γιάννη Κοτσαβάρα.

«Τον Δεκέμβριο 2021, η Τράπεζα Eurobank ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία της με την Worldline N.V. με στόχο τη συνένωση δυνάμεων στον κλάδο των υπηρεσιών αποδοχής και εκκαθάρισης συναλλαγών με κάρτες πληρωμής. Η συνεργασία τέθηκε σε ισχύ την 1η Ιουλίου 2022, με τη σύσταση της «Worldline Merchant Acquiring Greece Α.Ε.» («Worldline Greece»), η οποία αδειοδοτήθηκε ως Ίδρυμα Πληρωμών και ανήκει κατά 80% στη Worldline και 20% στη Eurobank. Η Worldline κατέχει την 1η θέση στην Ευρώπη στην αποδοχή πληρωμών και εκκαθάρισης συναλλαγών με κάρτα και την 4η θέση παγκοσμίως, με παρουσία σε 40+ χώρες, απασχολώντας περισσότερους από 18.000 εργαζόμενους. Στο πλαίσιο στήριξης των ελληνικών επιχειρήσεων, η Worldline Greece εστιάζει στην ανάπτυξη της επιχείρησης, ως απαραίτητη συνθήκη για την ευημερία της. Η νέα καμπάνια επικοινωνίας που σχεδιάσαμε, στοχεύει σε αυτό με το μήνυμα: Μεγαλώνουμε τον κόσμο της επιχείρησής σου! Πρόκειται για μία 360ο integrated καμπάνια η οποία θα είναι στον αέρα για έναν μήνα σε όλα τα μέσα. Στόχος της καμπάνιας είναι να προβάλλει την Worldline Greece και τις εξελιγμένες λύσεις ηλεκτρονικών πληρωμών που είναι διαθέσιμες για τους επιχειρηματίες πελάτες μας, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια. Το προφίλ της επιχείρησης, οι ανάγκες και ο κλάδος δραστηριότητας της αποτελούν τον απόλυτο οδηγό στην επιλογή κάθε ηλεκτρονικής λύσης πληρωμών», δήλωσε στο Business Today η Επικεφαλής Μαρκετινγκ και Επικοινωνίας, Ελένη Διαμαντή