Στην DDB το «The Acropolis Experience»
Στην DDB ανέθεσε ο Οργανισμός Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων (ΟΔΑΠ) τη σύμβαση σχετικά με την παροχή υπηρεσιών δημιουργικού για έντυπες και digital καταχωρίσεις για την υπηρεσία «The Acropolis Experience».
Ζητούμενο, όπως σημειώνεται στα έγγραφα της σύμβασης, είναι η ανάπτυξη διαφημιστικής εκστρατείας (advertising campaign) για την υπηρεσία «The Acropolis Experience», που θα μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, εστιάζοντας περισσότερο σε ψηφιακά μέσα και υπαίθρια διαφήμιση (outdoor), με σκοπό την ενημέρωση, την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και τη δημιουργία ενδιαφέροντος. Τα παραδοτέα περιλαμβάνουν Στρατηγική, Δημιουργικό και Υλοποίηση. Η υπηρεσία «The Acropolis Experience» αφορά την ιδιωτική ξενάγηση ομάδων έως 5 επισκεπτών σε ώρες που ο αρχαιολογικός χώρος δεν είναι προσβάσιμος στο ευρύ κοινό (στις 7 το πρωί ή στις 8 έως τις 10 το βράδυ).
Ζητούμενο, όπως σημειώνεται στα έγγραφα της σύμβασης, είναι η ανάπτυξη διαφημιστικής εκστρατείας (advertising campaign) για την υπηρεσία «The Acropolis Experience», που θα μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, εστιάζοντας περισσότερο σε ψηφιακά μέσα και υπαίθρια διαφήμιση (outdoor), με σκοπό την ενημέρωση, την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και τη δημιουργία ενδιαφέροντος. Τα παραδοτέα περιλαμβάνουν Στρατηγική, Δημιουργικό και Υλοποίηση. Η υπηρεσία «The Acropolis Experience» αφορά την ιδιωτική ξενάγηση ομάδων έως 5 επισκεπτών σε ώρες που ο αρχαιολογικός χώρος δεν είναι προσβάσιμος στο ευρύ κοινό (στις 7 το πρωί ή στις 8 έως τις 10 το βράδυ).