To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H νέα καμπάνια των Stoiximan-Betano είναι ήδη στον αέρα

H νέα καμπάνια των Stoiximan-Betano είναι ήδη στον αέρα

H νέα καμπάνια των Stoiximan - Betano είναι ήδη στον αέρα και μαθαίνουμε τα πάντα από πρώτο χέρι

Πάνος Κωνσταντόπουλος - Chief Marketing Officer


Το ταξίδι αυτό στην Kaizen, έχει ξεκινήσει για μένα από πολύ παλιά, όταν φυσικά δεν υπήρχε Kaizen, ούτε καν Stoiximan. Η αγάπη μας για τα sports και το παιχνίδι γενικότερα, γέννησε τη Stoiximan το 2012, ενώ εγώ είμαι 15 χρόνια δίπλα σε όλη αυτή την προσπάθεια. Τότε, το tagline μας ήταν “Εμείς σε καταλαβαίνουμε”. Αυτό το μήνυμα, αυτή η πυξίδα, αν και πάντα κλονίζεται λίγο όσο μεγαλώνεις ως brand, με 8 χώρες πια στην παλέτα μας και ακόμα 3-4 να έρχονται μέσα στο 2022, αποτελεί από τότε το North Star μας. Μέσα από μοναδικές καμπάνιες από διαφορετική αφετηρία, περάσαμε πολλά στάδια, και φτάσαμε να δημιουργούμε επικοινωνίες με τόσο υψηλά production values, να δουλεύουμε με τεχνικές, σκηνοθέτες και εταιρείες παραγωγής παγκοσμίου επιπέδου, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, και να περνάμε τις “πόρτες” της εξέλιξης τη μια μετά την άλλη. Για μένα επιτυχία είναι η εξέλιξη. Όσο εξελίσσεσαι και κάνεις το παν για να καταλαβαίνεις το κοινό σου και να βελτιώνεις, αδιάκοπα, αυτό που αγαπούν, τότε το βάδισμά σου δεν χάνει τον προσανατολισμό του.

Δεν θα μιλήσω για την καμπάνια, εξάλλου η ομάδα τα αναλύει διεξοδικά παρακάτω. Θέλω μόνο να προσθέσω πως στο ταξίδι αυτό έχουμε δημιουργήσει πραγματικά πολλά, έχουμε θέσει το πλαίσιο του Online Gaming στην Ελλάδα, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας και προϊόντος, αλλά και responsible gaming και στήριξης της κοινωνίας και του αθλητισμού. Χορηγικά προγράμματα αθλητών, χορηγικές ταινίες για Ολυμπιακό, ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκό, δεκάδες ολυμπιονίκες, συγκλονιστικές καμπάνιες και δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με χιλιάδες ωφελούμενους και φυσικά προϊοντικές επικοινωνίες για το παιχνίδι.

Για να είμαι ειλικρινής δεν μπορούσα να το φανταστώ, αλλά κόντρα στο σχετικό ρητό (αν μπορείς να το ονειρευτείς μπορείς και να το κάνεις), θα πω πως, αν είσαι προσηλωμένος στην εξέλιξη, θα τα πετύχεις όλα. Αρκεί να ανοίγεις τα “Gates” το ένα μετά το άλλο. Και ό,τι υπάρχει από πίσω το αντιμετωπίζεις, βελτιώνεσαι και παράγεις. 

Ποια στοιχεία την διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό;

Πέτρος Τρουλλινός - Head of Marketing Operations


Θα µου επιτρέψετε να ξεκινήσω µε ορισµένα «τετριµµένα», τα οποία όµως θα βοηθήσουν στην επεξήγηση της συλλογιστικής, πίσω από την οποία σχεδιάστηκε η στρατηγική, στηρίχθηκε το αρχικό brief, γεννήθηκε η ιδέα και οδηγηθήκαµε στην υλοποίηση. Χωρίς τη διαδικασία αυτή δεν μπορεί να υπάρξει διαφοροποίηση, αφού στην Kaizen η επικοινωνία με τους υπάρχοντες και τους potential πελάτες μας, αποτελεί σχεδόν μια ιεροτελεστία δημιουργικότητας, ευθείας σύνδεσης με τις αξίες του οργανισμού και την συνεχή εξέλιξή του. 

Πρωτόγνωρη για όλους, η Covid συνθήκη επηρεάζει την καθηµερινότητά µας και φυσικά αυτή του αθλητισµού έως και σήµερα, αλλάζοντας άρδην συµπεριφορές, βαρύτητες ενδιαφέροντος αλλά και το planning και τη στρατηγική, είτε µιλάµε για προσωπικό νοικοκυριό είτε για τη marketing καµπάνια µιας διεθνούς εταιρείας.

Αυτό το roller coaster των αλλαγών σε όλα τα επίπεδα έφερε σύντοµα και έκανε εύκολα αντιληπτή µια νέα πραγµατικότητα και στο χώρο της διαφήµισης, όπου το τηλεοπτικό media spend αλλά και ad weighting του κλάδου µας εκτοξεύθηκε, ενώ και η συνολική δαπάνη του συγκεκριµένου Μέσου αυξήθηκε κατακόρυφα. Ταυτόχρονα, με την επαναφορά στην κανονικότητα, εντός και εκτός εισαγωγικών, τα παραδοσιακά μέσα ήρθαν ξανά να συμπληρώσουν το puzzle μιας 360ᵒ καμπάνιας στα διάφορα touchpoints του κοινού. Πλέον παρατηρούμε ένα υβριδικό μείγμα ανθρώπινης συμπεριφοράς, όπου η ανάγκη για έξοδο και επικοινωνία με κόσμο, συνταιριάζεται με την αλματώδη εξέλιξη της τεχνολογίας αλλά και την επαναφορά του σπιτιού και της παρέας ως μορφή διασκέδασης. Η νέα συνθήκη “ξύπνησε” την παραδοσιακή αυτή διασκέδαση στο πλαίσιο της εκτίμησης του χαμένου δεδομένου, αναπτύσσοντας οργανικά και φέρνοντας πιο κοντά το μέλλον, με έντονη την παρουσία της τεχνολογίας, δημιουργώντας αυτό το υβρίδιο διασκέδασης και επικοινωνίας. Την ίδια στιγμή, το κοινό εκτέθηκε σε τόσο πολλή πληροφορία συνολικά, µε αποτέλεσµα το attention span κάθε ανθρώπου να µειωθεί σηµαντικά και να είναι ελάχιστα τα µηνύµατα που βρίσκουν τελικά το στόχο τους.

Αφού κάναµε έναν σύντοµο κύκλο της συλλογιστικής πορείας που χτίζονται οι καµπάνιες µας στην Kaizen (Stoiximan/Betano) και ως ο Market Leader της gaming/betting αγοράς, θελήσαμε να πάμε την επικοινωνία των μηνυμάτων και του product offering μας ένα βήμα ακόμα πιο μακριά, ειδικά μετά από δύο εντυπωσιακές, από διαφορετική οπτική γωνία, καμπάνιες για το Euro (o αξιαγάπητος σκύλος Rex) και τους Ολυμπιακούς Αγώνες (με το βλέμμα ψηλά). Έτσι δημιουργήθηκε η καμπάνια “Gates” ή “Doorways” όπως αρέσει στον Νάσο να λέει (γελια), αποτυπώνοντας στην τηλεόραση, σε digital, OOH, ραδιόφωνο και Social Media ακριβως αυτό που περιγράφηκε παραπάνω, την ένωση της εξόδου, της νέας τεχνολογίας και των διαφορετικών κόσμων με την αγάπη για κάτι παραδοσιακά όμορφο και αγαπημένο. Τα sports και το παιχνίδι, που γίνεται συνεχώς καλύτερο. Ο ήρωάς μας έχοντας το κινητό ως το κλειδί για την κάθε διάσταση, μεταφέρεται, κατα το δοκούν, στους διάφορους μοναδικούς κόσμους των αθλημάτων που μπορεί να βρει κανείς στην πλατφόρμα μας, να τηλεμεταφερθεί σε μαγικούς κόσμους σε limbo φόντο, όπου εκεί το παιχνίδι γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό, και οι εκπλήξεις πολλαπλασιάζονται, ενώ την ίδια στιγμή το gaming proposition της Stoximan (Casino και Virtuals) με τους κρουπιέρηδες και τις ρουλέτες βρίσκεται μόλις μια “πόρτα” μακριά. Όλα τα παραπάνω συνοδεύονται αρμονικά από το ρυθμικό και απολαυστικό “Αre you gonna be my girl” τραγούδι των Jet, δίνοντας τόνο, διάθεση και μια αέναη κινητικότητα χαράς που σηματοδοτούν τη διασκέδαση και τη συνεχή εξέλιξη του παιχνιδιού σε όλες του τις μορφές.

Τέλος, και αφού σας κούρασα αρκετά, υπάρχει κάτι ακόμα που κάνει την καμπάνια αυτή ιδιαίτερα λειτουργική, αγγίζοντας τώρα την τεχνική στη δημιουργία και το Marketing. Η ταινία αυτή χτίστηκε για να μπορεί να υπηρετεί διαφορετικές προϊοντικές ανάγκες, προσφορές, νέα παιχνίδια, exclusive λανσαρίσματα, main events και συγκεκριμένα seasonalities και ανάγκες, across the group (δραστηριοποιούμαστε σε 8 χώρες ήδη). Η καμπάνια χτίστηκε πάνω σε μια αληθινά modular βάση η οποία μπορεί να “άγεται και να φέρεται” με βάση τις ανάγκες του Brand. Και έρχονται πολλές διαφορετικές εφαρμογές, αφού περάν του κλασικού shooting με τον ηθοποιό σε διαφορετικά settings, πραγματοποιήσαμε και στουντιακό γύρισμα, σε Neutral-limbo φόντο, όπου με τη βοήθεια υπολογιστή, δημιουργούμε 3D elements τα οποία μπορούν να επικοινωνήσουν τα πάντα, σε διαφορετικές δράσεις που έχουν γυριστεί με τον ηθοποιό από πριν.

Με αυτή την τεχνική, και πέραν των TV cuts που προκύπτουν από τη δράση της ταινίας, έχουμε δημιουργήσει dedicated spots για το Christmas Calendar, την Boxing Day, τη Black Friday και το Stoiximan Master (παιχνίδι προβλέψεων) με πολλά ακόμα να έρχονται. Έτσι, μέσα στο χρόνο θα έχουμε μια καμπάνια… “Λερναία Ύδρα” η οποία θα μπορεί να φιλοξενεί οτιδήποτε δημιουργούμε και να το επικοινωνεί.

Γιώργος Μποζάς - Marketing Manager Ελλάδας/Κύπρου


Σε μία χρονιά ιδιαίτερα απαιτητική για τον κλάδο μας και κατά την οποία φαίνεται πως ο ανταγωνισμός θα κλιμακωθεί, η καμπάνια «Gates» είναι ικανή να μας βοηθήσει να ηγηθούμε και στο επικοινωνιακό κομμάτι.

Αφενός με τα υψηλά production values που φέρει, αλλά και αφετέρου προβάλλοντας εικόνες, παραστάσεις και μηνύματα, ικανά να προσελκύσουν το ενδιαφέρον του κοινού. Η συγκεκριμένη καμπάνια θα μας βοηθήσει να ξεχωρίσουμε μέσα από ένα πολυπληθές σύνολο μηνυμάτων που λαμβάνει, σε καθημερινή βάση, το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε.

Πέραν όμως των παραπάνω, ίσως ένα από τα πιο δυνατά στοιχεία της καμπάνιας είναι το πόσο εύπλαστη είναι, καθώς έχει απεριόριστες δυνατότητες ανάπτυξης και μπορεί να προσαρμοστεί σε πολλά επιπλέον επιμέρους υλικά, επικοινωνώντας μεγάλη ποικιλία μηνυμάτων, χωρίς να χάνει το ενδιαφέρον και την πρωτοτυπία της. Ένα εξαιρετικά σημαντικό στοιχείο καθώς μας επιτρέπει όχι μόνο να ενισχύσουμε την εικόνα του brand αλλά και να εξασφαλίσουμε παράλληλα την επίτευξη των πιο άμεσων εμπορικών στόχων μας.

Πώς θεωρείτε ότι τα brands πρέπει να επικοινωνούν αυτήν την περίοδο;

Στέλιος Ασηκόπουλος - Head of Brand Communications


Δεν υπάρχει αμφιβολία, αυτό που αντιμετωπίζουμε τον τελευταίο ενάμιση χρόνο είναι πρωτοφανές. Είναι παγκόσμιο και χωρίς σαφή εικόνα σχετικά με το πότε και αν θα “τελειώσει”. Αυτό επηρεάζει κάθε brand, κάθε επιχείρηση και κάθε άτομο. Σε περιόδους κρίσης, οι άνθρωποι προσβλέπουν σε ηγέτες και θεσμούς για καθοδήγηση, διαβεβαίωση και ενημέρωση. Εμείς, στη θέση που είμαστε και με την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι πελάτες, έχουμε αναπτύξει την αυτοπεποίθηση να επικοινωνούμε ποικιλοτρόπως.

Ο όρος “επικοινωνία” πιστεύουμε ότι εμπερικλύει οποιαδήποτε μετάδοση ή ανταλλαγή πληροφορίας με το κοινό. Δεν είναι μόνο οι εμπορικού τύπου καμπάνιες που κάνει ένα brand, αλλά και το feedback που λαμβάνει απευθείας από τους πελάτες του. Είναι σημαντικό να ακούμε και να κατανοούμε τις ανησυχίες των πελατών μας και να τις αντιμετωπίζουμε, όσο καλύτερα μπορούμε. Στην Kaizen είμαστε πολύ υπερήφανοι και για αυτό το κομμάτι επικοινωνίας. Η Customer Service ομάδα μας, είναι ένα μεγάλο κομμάτι της “φωνής” του brand και οι προσπάθειες της έχουν αναγνωριστεί διεθνώς, με πιο πρόσφατη επιτυχία την βράβευση στα EGR Operator Awards του 2021 ως η εταιρία με την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών (Customer Services Operator).

Οπότε την επικοινωνία με τους πελάτες μας και το ευρύτερο κοινό, την βλέπουμε ως έναν συνεχή διάλογο. Προσπαθούμε να κατανοούμε τι ρόλο παίζουμε στις ζωές των ανθρώπων και πώς μπορεί η δική μας γκάμα υπηρεσιών να βοηθήσει ή να είναι χρήσιμη κατά τη διάρκεια αυτής της αρκετά περίεργης εποχής. Θέλουμε με υπεύθυνο τρόπο να συμβάλουμε στην ψυχαγωγία των πελατών και να συνεχίσουμε να ακούμε έτσι ώστε να βελτιωνόμαστε κάθε μέρα.