To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

The Ellinikon Project x Politis Group: FOOH καμπάνια

The Ellinikon Project x Politis Group: FOOH καμπάνια

To Riviera Tower, το νέο αρχιτεκτονικό σύμβολο της παραλιακής, έφτασε αισίως στον 25ο όροφο και τα 113 μέτρα ύψος. Με κάθε όροφο, πλησιάζει ένα βήμα πιο κοντά στην ολοκλήρωση του οράματος του The Ellinikon Project: την ανάδειξη του μεγαλύτερου παραθαλάσσιου πύργου κατοικιών της Μεσογείου.

Με αφορμή αυτό το σημαντικό ορόσημο, η Lamda Development εγκαινίασε μια νέα καμπάνια, επιλέγοντας τη σύγχρονη τεχνολογία FOOH (Fake Out Of Home) σε συνεργασία με την Politis Group. Το FOOH αποτελεί μια από τις πιο σύγχρονες μορφές digital marketing, δημιουργώντας εντυπωσιακά, ρεαλιστικά visuals που “εισβάλλουν” στον ψηφιακό κόσμο και μοιάζουν με φυσικές εγκαταστάσεις. Έτσι, επιτυγχάνεται άμεση οπτική εντύπωση, μεγαλύτερη προσοχή από το κοινό και υψηλό ποσοστό κοινοποίησης στα social media.

Ο συνδυασμός FOOH αλλά και παραδοσιακού OOH (Out Of Home) ενισχύει τη δυναμική της καμπάνιας, αξιοποιώντας τόσο τον φυσικό χώρο όσο και τις digital πλατφόρμες, για μέγιστη προβολή και ουσιαστική σύνδεση με το κοινό.

«Το μέλλον παίρνει σχήμα στο The Ellinikon - κι εμείς στην Politis Group γινόμαστε μέρος της εξέλιξης», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.