To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

The Newtons Laboratory: Digital καμπάνια για το ‘1FUND’ της Πειραιώς

The Newtons Laboratory: Digital καμπάνια για το ‘1FUND’ της Πειραιώς

Στον αέρα είναι η νέα καμπάνια της τράπεζας Πειραιώς από την The Newtons Laboratory.

Η καμπάνια ανοίγει στο νεανικό κοινό τις πόρτες του ‘Piraeus Dojo’ για να του διδάξει ‘Αυτοάμυνα Ενάντια στα Χαστούκια της Ζωής’. Με sense τον Φάνη Λαμπρόπουλο, η καμπάνια αφηγείται μέσα από μια σειρά τεσσάρων χιουμοριστικών digital ταινιών, τα key features του 1Fund, του επενδυτικού προγράμματος για νέους της Πειραιώς.

Κάθε επεισόδιο της σειράς αναδεικνύει διαφορετικά USPs του προϊόντος, μέσα από μικρές ιστορίες οικονομικής αυτοάμυνας: ο νεαρός πρωταγωνιστής ζητά από τον sensei Φάνη να του μάθει την ‘Τέχνη του 1Fund’, με τρόπο που είναι ταυτόχρονα εκπαιδευτικός και διασκεδαστικός.

Η καμπάνια αναπτύσσεται σε  Digital μέσα (YouTube, SoMe – Instagram /Facebook/Tik Tok, Internet), Radio Spot & Spotify, Owned Media, Instore, Display Campaign, Digital OOH και είναι on air από την  Τρίτη 23/09.

Η εταιρεία παραγωγής που ανέλαβε την συνολική επιμέλεια της ταινίας είναι η Filmiki Productions, με Executive Producer την Πάθη Κατσούφη και Producer την Βασιλική Σκοντρά. Την σκηνοθεσία υπογράφει ο Χρήστος Κανάκης και DOP ο Αλέξης Κανάκης. Το Sound Design υπογράφει η Bounce Music Studio.

«Το concept μας, αν και χρησιμοποιεί την κωμωδία και παρωδεί τα κλασικά martial art mentorship films, βασίζεται πλήρως σε μια αλήθεια: η ζωή είναι γεμάτη από ‘κοστοβόρα’ χαστούκια και το να έχεις τα δικά σου χρήματα στην άκρη είναι ο καλύτερος τρόπος για να τα αντιμετωπίσεις. Η καμπάνια συνεχίζεται με μια σειρά από Tips, στο πλαίσιο της ενίσχυσης του Financial Literacy των νέων από την Πειραιώς», αναφέρει η The Newtons Laboratory.