To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

The Real Robokids

The Real Robokids

Mε ενθουσιώδη σχόλια και πάνω από 2 εκατομμύρια views, υποδέχτηκε το κοινό το ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους “The Real Robokids” που δημιούργησε η Ogilvy για την COSMOTE, σε παραγωγή της Foss Productions

Η COSMOTE στηρίζει έμπρακτα την προώθηση της εκπαιδευτικής ρομποτικής στα ελληνικά σχολεία, ως στρατηγικός συνεργάτης του εκπαιδευτικού φορέα WRO Hellas. Η ολοκληρωμένη καμπάνια, που σχεδίασε η Ogilvy, είχε στόχο να αναδείξει τον ρόλο της COSMOTE και να παρουσιάσει τον αντίκτυπο που έχει το έργο της σε μια ολόκληρη γενιά παιδιών, που ασχολούνται με την εκπαιδευτική ρομποτική και διακρίνονται μέσα από τους διαγωνισμούς που συνδιοργανώνει η COSMOTE τα τελευταία 6 χρόνια, με την συμμετοχή πλέον των 18.000 παιδιών.

Έτσι δημιουργήθηκε το ντοκιμαντέρ, με τίτλο “The Real Robokids”. Το ντοκιμαντέρ ακολουθεί έξι ομάδες που εκπροσώπησαν την Ελλάδα στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, που διεξήχθη στην Ουγγαρία τον Νοέμβριο του 2019. Η ταινία αφηγείται λεπτό προς λεπτό την προσπάθεια των παιδιών να διακριθούν ανάμεσα σε 2.500 παιδιά  από 73 χώρες του κόσμου και καταγράφει τη συναρπαστική πορεία των ελληνικών ομάδων ως την κατάκτηση της πρώτης θέσης σε αριθμό μεταλλείων από την Ελλάδα, ισοβαθμώντας με τη Ρωσία. 

H ΠΑΡΑΓΩΓΗ

Το σενάριο της ταινίας είναι του Πάνου Σαμπράκου και η σκηνοθεσία είναι του Λεωνίδα Πανονίδη. Η παραγωγή, χωρίς να γνωρίζει τον θρίαμβο που θα επακολουθούσε, συνάντησε τις ελληνικές ομάδες, τους δασκάλους και τους γονείς τους, σε ένα οδοιπορικό από την Αθήνα και τον Πειραιά ως την Πάτρα και την Καλαμάτα, λίγες μέρες πριν το ταξίδι τους στην Ολυμπιάδα. Έπειτα τις ακολούθησε ως την πόλη Γκιορ της Ουγγαρίας, όπου για τέσσερεις μέρες, τρία κινηματογραφικά συνεργεία κατέγραφαν τις παράλληλες προσπάθειες τους στις κατηγορίες Regular, Open και WRO Football, χωρίς να χάσουν στιγμή από τον παλμό των αγωνισμάτων και όλης της διοργάνωσης, μέχρι το συγκινητικό της φινάλε. 

Η Ogilvy, συνεχίζοντας την μακρά παράδοση στην δημιουργία Branded Entertainment που εμπλέκει συναισθηματικά το κοινό, επιμελήθηκε το ντοκιμαντέρ, αλλά και την ολοκληρωμένη καμπάνια προώθησής του, που περιλάμβανε τηλεοπτικά σποτ, κινηματογραφικές αφίσες και ενέργειες Social Media και PR που δημιούργησαν προσμονή για τον ερχομό του και ενίσχυσαν την απήχησή του. 

H ΠΡΟΒΟΛΗ

Η προβολή του “The Real Robokids” στο YouTube σημείωσε ρεκόρ θεάσεων για οποιοδήποτε ελληνικό ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, με περισσότερα από 2 εκατομμύρια views, ενώ προβλήθηκε σε πολλά σχολεία από εκπαιδευτικούς. Εκτός από το YouTube, η ταινία προβλήθηκε επίσης στο COSMOTE TV, στην τηλεόραση του STAR, και είναι διαθέσιμη για δωρεάν on-demand θέαση και μέσω της υπηρεσίας COSMOTE TV PLUS.