#Timeliners_ads: Gyrovision και Real Time Marketing
#Timeliners_ads: Gyrovision και Real Time MarketingΣύσσωμος ο πυρήνας των heavy users του Ελληνικού Twitter πήρε θέση και τα τρία βράδια που η δημόσια τηλεόραση ΝΕΡΙΤ (κι απο σε στιγμή σε στιγμή ξανά ΕΡΤ) μετέδιδε ζωντανά τον διαγωνισμό και σχολίασε με τον δικό του ξεκαρδιστικό τρόπο στα hashtags #foustanela (το original γράφεται με ένα l) #foustanella, #eurovisiongr αλλά και τα διεθνή #eurovision και #eurovision2015.
Φέτος είχαμε και αρκετές προσπάθειες real time marketing με πιο επιτυχημένη και σχετική αυτήν του e-food.gr υπό το hashtag #gyrovision.
Δείτε εδώ όσα συνέβησαν στο #Gyrovision
Με κλικ στο κάτωθι tweet δείτε πως χειρίστηκε γενικά το θέμα της Eurovision στο Twitter η ομάδα της e-food.gr
To παρών με ζωντανό σχολιασμό έδωσε και η Media Markt που το παλεύει σταθερά πλέον σε διάφορα ‘μέτωπα’ aka hashtags όπως πχ το #thevoicegr.
Δείτε με κλικ στο tweet πως σχολίασε ζωντανά την Eurovision.
To πάλεψε και το Plaisio – αλλά όχι τόσο συστηματικά όσο οι άλλοι δύο παίκτες και με φανερή την έλλειψη tailor made visuals. Δείτε πως κινήθηκε εδώ
Ξενύχτησε και το @NescafeGreece με ωραία προκάτ visuals αλλά πιέζοντας πολύ για #starttalking όταν ο κόσμος το έκανε ήδη στη #foustanela. Καλή προσπάθεια αλλά... Κλικ στο tweet για περισσότερα
Τέλος, μετά το επιτυχημένο #ekloyolo των popaganda.gr και luben.tv που, αν δεν κάνουμε λάθος ήταν κι η πρώτη ελληνική προσπάθεια live blogging με κάλυψη μεγάλου γεγονότος, μπήκε και η lifo στο παιχνίδι με live blogging κάλυψη της Eurovision , έχοντας στην ομάδα που το κάλυπτε και τον μπαμπά του hashtag #foustanela @manolis. To live blogging ήταν πολύ καλό αλλά πραγματικά δεν καταλάβαμε γιατί δεν τουιτάριζαν κιόλας.
Αυτά για σήμερα, καλή εβδομάδα και ξανά μαζί την άλλη Τρίτη, μετά το 3ήμερο του Αγίου Πνεύματος!