To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads: H Αθήνα στο κέντρο του κόσμου

#Timeliners_ads: H Αθήνα στο κέντρο του κόσμου
#Timeliners_ads: H Αθήνα στο κέντρο του κόσμου

Οι γείτονες δεν έχουν μόνο δημοφιλείς  σειρές για την τηλεόραση αλλά έχουν και ιστορία στον καλό κινηματογράφο. Με αφορμή τα 100 του χρόνια, η Αθήνα φιλοξενεί την Εβδομάδα Τουρκικού Κινηματογράφου στο χώρο του ιστορικού κινηματογράφου της Ταινιοθήκης από 23-29 Οκτωβρίου. Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, θα προβληθούν 14 ταινίες από τις πιο κλασικές του τουρκικού κινηματογράφου, οι οποίες έχουν διακριθεί σε φεστιβάλ διεθνούς κύρους όπως Μπερλινάλε, Κάννες, Τορόντο και Βενετίας.

Τώρα τι σχέση έχει αυτό με το αντικείμενο της στήλης; Οι φίλοι μας οι Τούρκοι παίζουν τα κοινωνικά δίκτυα στα δάχτυλα και αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι ότι τα έχουν κατακλύσει με posts για το γεγονός που διαφημίζουν με τον καλύτερο τρόπο την Αθήνα σε όλο τον κόσμο. Επίσης, το hashtag #TurkishFilmsWeek έγινε promoted κι έφτασε παντού. Επισκεφθείτε το, έχει κι αρκετά πικρόξινα tweets που αναφέρονται στην σχέση των δύο χωρών αλλά αυτό που μένει είναι η διοργάνωση αυτής της εβδομάδας στην Αθήνα.

- Από την άλλη και πιο σημαντικό, από τις 23-25 Οκτωβρίου διοργανώθηκε με πρωτοβουλία του Δήμου Αθηναίων στην Αθήνα το TEBX 2014. Από το popaganda.gr μάθαμε πως \"στην Αθήνα βρίσκονται, με πρωτοβουλία του δήμου Αθηναίων, 800 ταξιδιωτικοί bloggers και συγγραφείς τουριστικών media από 50 χώρες, οι οποίοι για τέσσερις μέρες θα μεταφέρουν εικόνες και εντυπώσεις, το μήνυμα της πόλης της Αθήνας, σε κάθε γωνιά του πλανήτη\".

Όπως είναι φυσικό η διοργάνωση του ετήσιου συνεδρίου «Travel Bloggers Exchange - TBEX Europe 2014» αποτελεί σημαντική στιγμή για την Αθήνα και την προώθησή της ως αυτόνομου τουριστικού προορισμού και, bloggers είναι οι άνθρωποι, είδαμε με χαρά τα κοινωνικά δίκτυα και το διαδίκτυο γενικότερα να γεμίζουν σχόλια για θέες που κόβουν την αναπνοή με φόντο την Ακρόπολη κι άλλα πολλά κι ωραία που κατέληξαν σε  περίπου 22.000.000 χτυπήματα για την Αθήνα ακούσαμε! Μπορείτε να πάρετε κι εσείς μια γεύση  αν επισκεφθείτε το #TBEXathens  αλλά και τα hashtags #ImAnAthenian  και #ThisIsAthens τόσο στο twitter όσο και στο instagram.

\"\"
 
- Κάτι γίνεται με τα LIDL. Ενώ συζητείται εξαιρετικά η ενέργεια με Σκαρμούτσο και Λαζάρου από τους ανθρώπους του χώρου, τις τελευταίες δύο εβδομάδες έχει κατακλυστεί το twitter με αρνητικά ‘χιουμοριστικά’ σχόλια για την αλυσίδα και τα προϊόντα της. Το ψάξαμε λίγο παραπάνω και προς τα πίσω κοιτώντας όλα τα tweets και  αν και οι χρήστες που τα κάνουν είναι δεκάδες είδαμε ότι υπάρχουν συγκεκριμένοι  που το κάνουν συνέχεια και με πρόγραμμα καλύπτοντας μάλιστα αργά αλλά σταθερά όλες τις κατηγορίες προϊόντων! 

Κάποιος έγραψε ότι πρόκειται περί διαφήμισης μέσω δυσφήμισης, εμείς αναρωτιόμαστε αν είναι αυθόρμητη κίνηση  που έγινε μόδα σαν τα memes ή αν είναι όντως υποκινούμενη κι αν ναι από ποιόν.

- Θα κλείσουμε με ένα μουσικό κουίζ: Σε ποια διαφήμιση ακούγεται τώρα το I Put A Spell On You?

Καλή εβδομάδα κι αγάπη μόνο και μουσικές