To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

To AXE και η Ogilvy σε μία καμπάνια αφιερωμένη σε κάθε ελληνικό μπάνιο

To AXE και η Ogilvy σε μία καμπάνια αφιερωμένη σε κάθε ελληνικό μπάνιο

Το AXE και η Ogilvy καλούν τους νέους άνδρες να ανακαλύψουν τη δική τους, μοναδική ταυτότητα στην προσωπική περιποίηση. Με το μήνυμα «AXE 2 STEP ROUTINE: Άρωμα ακαταμάχητα δικό σου», η μάρκα ωθεί τους νέους να υιοθετήσουν ένα άρωμα που τους ανήκει πραγματικά.

Η έμπνευση πίσω από την ιδέα; Η συνήθεια πολλών νέων ανδρών να χρησιμοποιούν ό,τι βρουν στο μπάνιο: ξεχασμένο παιδικό αφρόλουτρο από ποιος-ξέρει-πότε, γιαγιαδίστικο αποσμητικό, το αφρόλουτρο της μαμάς. Δεν έχουν διαμορφώσει τις δικές τους ρουτίνες περιποίησης κι όμως είναι στην ηλικία στην οποία επιθυμούν περισσότερο από ποτέ να νιώθουν αυτοπεποίθηση και να αρέσουν.

Σ’ αυτό λοιπόν το χάσμα μεταξύ ελλιπούς ατομικής φροντίδας και προσπάθειας να ξεχωρίσουν, έρχεται το AXE να τους υπενθυμίσει ότι για να έχουν προσωπική ζωή, πρέπει να έχουν και τη δική τους προσωπική περιποίηση.

Μέσα από χιουμοριστικά, ελαφρώς πειραχτικά και άμεσα μηνύματα, το AXE θυμίζει στους νεαρούς άνδρες να αφήσουν πίσω τους τα προϊόντα των άλλων και να επιλέξουν το δικό τους, ακαταμάχητο άρωμα. Με μία σειρά από print και digital στατικά αλλά και video υλικά, η καμπάνια παρουσιάζει το «AXE 2 STEP ROUTINE», μια απλή ρουτίνα περιποίησης που συνδυάζει αποσμητικά και αφρόλουτρα AXE, προσφέροντας άρωμα απόλυτης φρεσκάδας και αναζωογόνησης.

Και επειδή το AXE ξέρει πώς να μιλάει στη γλώσσα του κοινού του, η καμπάνια έβαλε στο παιχνίδι και το στρατηγικά επιλεγμένο δίκτυο Influencers της μάρκας, που με τη σειρά τους δημιούργησαν αυθεντικό και στοχευμένο περιεχόμενο.

Για περισσότερες πληροφορίες και για να ανακαλύψεις το δικό σου «AXE 2 STEP ROUTINE», μπες στο Facebook του AXE.

TAGS: Ogilvy Group