To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το Φυσικό Αέριο και η Wunderman Thompson σκέφτηκαν έξυπνα για τη νέα υπηρεσία Smarthink

Το Φυσικό Αέριο και η Wunderman Thompson σκέφτηκαν έξυπνα για τη νέα υπηρεσία Smarthink
ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ EΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡEΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

adb: Tι ακριβώς προσφέρει η υπηρεσία Smarthink; Πώς αποφασίστηκε η ανάπτυξη της και ποια τα οφέλη της;


Πάνος Αλεξόπουλος, Chief Marketing & Customer Experience Officer, Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας: Επενδύοντας στην καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες, το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας δημιούργησε το Smarthink, µε σκοπό να προσφέρει το 1º οικοσύστημα έξυπνης διαχείρισης & εξοικονόμησης ενέργειας για το σπίτι µε Τεχνητή Νοημοσύνη!

Η υπηρεσία Smarthink μαθαίνει από τις ανάγκες και τις συνήθειες του χρήστη και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές προσφέροντας άνεση, εξοικονόμηση και ασφάλεια.

Τι σημαίνει αυτό στην πράξη;
  • Αν έχεις ξεχάσει τον θερμοσίφωνα ανοιχτό ή το σίδερο στην πρίζα και έφυγες από το σπίτι, θα κλείσει αυτόματα.
  • Έχεις αυτόματα ζεστό νερό για μπάνιο, μόλις επιστρέφεις σπίτι από την δουλειά ή το γυμναστήριο.
  • Mέσω της εφαρμογής Smarthink γνωρίζεις την κατανάλωση κάθε συσκευής και λαμβάνεις ειδοποίηση µε την πρόβλεψη του λογαριασμού.


adb: Ποιο ήταν το brief που δώσατε στην Wunderman Thompson για την επικοινωνιακή υποστήριξη της υπηρεσίας; Ποιος ήταν ο στόχος σας;


Κυριακή Κουτσογιάννη, Brand Strategy & Communications Manager, Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας:
Στο Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας στόχος µας είναι να προσφέρουμε συναρπαστικές λύσεις εξοικονόμησης και έξυπνης διαχείρισης ενέργειας σε όλους τους καταναλωτές, ανεξάρτητα μάλιστα από τον πάροχο που έχουν επιλέξει για την κάλυψη των ενεργειακών τους αναγκών.

Όπως και η υπηρεσία Smarthink έτσι και το επικοινωνιακό brief στηρίχθηκε στο βασικό insight «Υπάρχουν μεγάλες αυξήσεις στις τιμές της ενέργειας και θα ήθελα κάποιος να µε βοηθήσει να εξοικονομήσω χρήματα στον λογαριασμό µου, χωρίς να χρειάζεται να πρέπει να κλείνω συνέχεια τη θέρμανση ή τα φώτα».



adb: Ποια θα λέγατε πως είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του brand Φυσικό Αέριο και πώς αποτυπώνονται και στη νέα καμπάνια για την υπηρεσία Smarthink;

Πάνος Αλεξόπουλος:
Η πρόσφατη επανατοποθέτηση του brand Φυσικό Αέριο µε μήνυμα «Για Όσα Σου Δίνουν Χαρά» περιγράφει τον σκοπό της ύπαρξής µας σαν εταιρεία. Στο Φυσικό Αέριο είμαστε µια ιστορική εταιρεία ενέργειας που µε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες µας θέλουμε να κάνουμε τους ανθρώπους χαρούμενους.

Με βάση αυτόν τον σκοπό σχεδιάσαμε και την υπηρεσία Smarthink, προκειμένου να προσφέρουμε χαρά σε όλους εκείνους που θέλουν να απολαμβάνουν άνεση και εξοικονόμηση ενέργειας στο σπίτι τους. Είναι γεγονός ότι το σπίτι µας, αποτελεί το μέρος που απολαμβάνουμε όμορφες και ήρεμες στιγμές, που αφήνουμε τις υποχρεώσεις της καθημερινότητας και περνάμε χρόνο µε τα αγαπημένα µας πρόσωπα. Το Smarthink είναι εδώ, για να φροντίζει για τις ανάγκες µας και εμείς να απολαμβάνουμε ακόμα περισσότερες χαρούμενες στιγμές µε τους δικούς µας ανθρώπους.



adb: Ποιοι θα λέγατε πως είναι οι «κανόνες» όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing στην αγορά ενέργειας; Πού θα πρέπει να δίνει ιδιαίτερο βάρος µια εταιρεία του χώρου δεδομένου του έντονου ανταγωνισμού αλλά και της ιδιαίτερης περιόδου που βιώνουμε το τελευταίο διάστημα λόγω της ενεργειακής κρίσης;

Πάνος Αλεξόπουλος:
Οι υψηλές τιμές των τελευταίων μηνών στον κλάδο της Ενέργειας, καθώς και ο πόλεμος στην Ουκρανία έχουν δημιουργήσει έντονο αίσθημα οικονομικής και ενεργειακής ανασφάλειας στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό. Η παραπληροφόρηση για τα ενεργειακά θέματα συμβάλλει στην δημιουργία λανθασμένων εντυπώσεων σχετικά µε τον ρόλο των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην προμήθεια ενέργειας αναφορικά µε τις τιμές του ρεύματος και του φυσικού αερίου, µε αποτέλεσμα να γίνονται αυτές ο εύκολος στόχος της κοινωνικής δυσαρέσκειας.

Στόχος λοιπόν των εταιρειών στην αγορά της ενέργειας θα πρέπει να είναι η σωστή ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά µε τις τιμές στην Ενέργεια και η προβολή τρόπων εξοικονόμησης ενέργειας και χρημάτων στο σπίτι και την επιχείρηση. Συγκεκριμένα, στο Φυσικό Αέριο αναλάβαμε από νωρίς πρωτοβουλία και δημιουργήσαμε το fysikoaerioellados.gr/hereforyou. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα κανάλι επικοινωνίας µε τον καταναλωτή ενημερώνοντάς τον µε διαφάνεια για τις αυξήσεις στο κόστος ενέργειας και παρέχοντάς του συμβουλές εξοικονόμησης και διαχείρισης ενέργειας.



adb: Ποιες άλλες δράσεις και ενέργειες περιλαμβάνει το πλάνο επικοινωνίας και marketing που έχετε καταρτίσει για το άμεσο μέλλον και την προβολή της Smarthink;

Κυριακή Κουτσογιάννη:
Για την υπηρεσία Smarthink έχει σχεδιαστεί ένα 360º ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας που αναπτύσσεται σε όλα τα μέσα. Η καμπάνια αποτελείται από τηλεοπτικό & ραδιοφωνικό σποτ, έντυπες καταχωρίσεις σε εφημερίδες και περιοδικά, digital υλικά, outdoor διαφήμιση αλλά και retail υλικά στα καταστήματά µας και σε συνεργάτες.



WUNDERMAN THOMPSON

adb: Ποιο είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας καμπάνιας για την υπηρεσία Smarthink από το Φυσικό Αέριο; Πού επιλέξατε να εστιάσετε;

Λεωνίδας Σπανός, Client Service Director, Wunderman Thompson:
Η νέα υπηρεσία Smarthink, έρχεται να απαντήσει σε ένα πολύ επίκαιρο θέμα, αυτό της ενεργειακής κρίσης & της ακρίβειας που έχει δημιουργήσει έντονο προβληματισμό και ανησυχία αναφορικά µε την κατανάλωση ενέργειας των νοικοκυριών. Με τη νέα υπηρεσία το σπίτι σου πλέον μαθαίνει τις συνήθειές σου εξασφαλίζοντας άνεση, εξοικονόμηση και ασφάλεια στους καταναλωτές. Ως εκ τούτου, το να… «αράξεις» σπίτι αφού αυτό έχει γίνει «έξυπνο» από το Φυσικό Αέριο, αποτέλεσε και το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας µας!



adb: Πώς προέκυψε η επικοινωνιακή ιδέα;

Λάζαρος Ευµορφίας, Executive Creative Officer, Wunderman Thompson:
To σπίτι µας είτε είναι ο «ναός», το άβατόν µας ή το νησί µας, είναι η καθημερινή αφετηρία και ο προορισμός µας. Κι όταν µια υπηρεσία μπορεί να το κάνει «έξυπνο» αλλά στα μέτρα µας, μαθαίνοντας από τις συνήθειές µας και εξασφαλίζοντάς µας οικονομία στο ρεύμα, η καθημερινή µας διαδρομή φωτίζεται µε ένα τεράστιο χαμόγελο. Αυτή τη χαρά για το σπίτι θέλαμε να αποτυπώσουμε και στην επικοινωνία µας. Την χαρά του να θες να γυρίσεις σε ένα σπίτι, που σε «περιμένει» και έχει φροντίσει τα πάντα για σένα, πριν από σένα. Να περάσουμε από το “home sweet home”στο “home smart home”.



adb: Πώς προέκυψε η χρήση του εμβληματικού τραγουδιού του Λουκιανού Κηλαηδόνη στην καμπάνια; Τι θεωρείτε πως προσφέρει;

Φράνσις Χατζηπέτρου, Creative Director, Wunderman Thompson:
To θρυλικό αυτό τραγούδι µπήκε ξανά στη ζωή µας σε µια αρκετά δύσκολή περίοδο, κατά την οποία ολόκληρος ο πλανήτης χρειάστηκε να «κάτσει σπίτι» για το κοινό καλό. Έγινε viral κατά την περίοδο του εγκλεισμού, ξανατραγουδήθηκε από μικρούς και μεγαλύτερους και ήταν η αισιόδοξη νότα σε µια περίοδο όπου το «µένουµε σπίτι» ήταν αναγκαστικό.

Εμείς σήμερα, έχοντας στα χέρια µια πρωτοποριακή υπηρεσία που κάνει το σπίτι σου έξυπνο και έχει φροντίσει τα πάντα για σένα, επαναφέρουμε το κοµµάτι, διασκευασμένο, αισιόδοξο, αληθινό, θέλοντας να υπογραµµίσουµε σε όλους ότι όσο συναρπαστική κι αν είναι η καθημερινότητά σου, δεν υπάρχει καλύτερο μέρος από το σπίτι σου. Ταυτόχρονα, επικοινωνιακά αλλά και σε συναισθηματικό επίπεδο ένα τόσο αγαπημένο τραγούδι της ελληνικής δισκογραφίας, σε οδηγεί αυτόματα στο να το τραγουδάς, ξανά και ξανά. Κι αυτό, από µόνο του σημαίνει πολλά.



adb: Ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια πέρα από το τηλεοπτικό spot; Πώς έχετε κινηθεί στο digital και social περιβάλλον;

Αθηνά Κάρκα, Senior Account Director, Wunderman Thompson:
Η καμπάνια µας ξεκίνησε µε χρήση των offline μέσων για mass awareness και στη συνέχεια στοχεύσαμε στο ανάλογο consideration, εκμεταλλευόμενοι τη δυναμική στόχευση που µας παρέχουν τα ψηφιακά μέσα.



adb: Ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε μέχρι στιγμής; Πώς την έχει υποδεχθεί το κοινό;

Αθηνά Κάρκα:
Η ανταπόκριση του κοινού, μέχρι στιγμής είναι πολύ θετική. Τόσο όσον αφορά στην υπηρεσία αυτή καθ’ αυτή όσο και στον τρόπο που προσεγγίσαμε την καμπάνια µας δημιουργικά. Άλλωστε όταν έχεις ως μουσικό κοµµάτι της καμπάνιας, την προσαρμογή του διαχρονικού και αγαπημένου τραγουδιού «Θα κάτσω σπίτι» του Λουκιανού Κηλαηδόνη, μαζί µε έναν εξαιρετικό πρωταγωνιστή, όλα συντελούν στο να περάσουμε µε έναν πολύ ευχάριστο, φιλικό και παράλληλα εύληπτο τρόπο τη νέα µας υπηρεσία.

Συντελεστές

ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ EΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡEΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Πάνος Αλεξόπουλος, Chief Marketing & Customer Experience Officer
Κυριακή Κουτσογιάννη, Brand Strategy & Communications Manager
Άρης Γραµµατικόπουλος, Product Manager
Μαρίνα Κουρεµπανά, Digital Marketing Specialist
Νικόλας Γεωργιόπουλος, Graphic Designer

WUNDERMAN THOMPSON
Λάζαρος Ευµορφίας, Executive Creative Officer
Τίνα Μαρούλη, Creative Director
Φράνσις Χατζηπέτρου, Creative Director
Βιβή Kαρδάτου, Junior Copywriter
Ειρήνη Κατσαράκη, Junior Art Director
Λεωνίδας Σπάνος, Client Service Director
Αθηνά Κάρκα, Senior Account Director
Τζένη Καρβούνη, Αccount Manager

MOVIELAB
Πάνος Κορώνης, Σκηνοθέτης
Γιώργος Αλεξανδρής, Γενικός Διευθυντής
Αλεξάνδρα Δούµα, Παραγωγός