To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

To Life Tsai επαναλανσάρεται

To Life Tsai επαναλανσάρεται

Μια δυναμική και άκρως δημιουργική καμπάνια, που ήδη συγκεντρώνει πλήθος θετικών σχολίων, υποστηρίζει το ολιστικό επαναλανσάρισμα του Life Tsai και οι άνθρωποι της ΔΕΛΤΑ και της Wunderman Thompson μας δίνουν όλες τις λεπτομέρειες.

Του Δημήτρη Τσουκαλά

To Life Tsai επανασυστήνεται στην αγορά με ένα σύγχρονο μοντέρνο μπουκάλι, που αναδεικνύει τη μοναδικότητα της μάρκας και τρεις καινοτόμους γευστικές σειρές. Ποιοι λόγοι σας οδήγησαν σε αυτό το επαναλανσάρισμα;


Έλια Μπαϊμά, Marketing Director, ΔΕΛΤΑ:
Στη Δέλτα, θέτοντας πάντα στο επίκεντρο της στρατηγικής μας τον καταναλωτή, επιδιώκουμε συνεχώς να καινοτομούμε και να εξελίσσουμε τα brands μας. Επιπλέον, η κατηγορία των drinks γενικότερα είναι στρατηγικής σημασίας για εμάς, καθώς μέσω αυτής μας δίνεται η ευκαιρία να δημιουργούμε προϊόντα με προστιθέμενη αξία και να παράγουμε καινοτομία προς όφελος του καταναλωτή και της αγοράς. Να θυμίσω ότι με το brand Life φέραμε πρώτοι στην Ελλάδα τον φρέσκο συσκευασμένο χυμό, δημιουργώντας μια εντελώς νέα κατηγορία, που αυτήν τη στιγμή μάλιστα, παρά τις δυσκολίες που βιώνουμε, συνεχίζει να είναι από τις λίγες αναπτυσσόμενες κατηγορίες, τόσο για εμάς όσο και για την αγορά εν γένει. Κάτω από την ομπρέλα του Life, αναπτύξαμε τη σειρά κρύου τσαγιού “Life Tsai” με ένα σαφώς πιο ελληνικό twist και μοναδικότητα στους γευστικούς συνδυασμούς.



Φέτος, προχωρήσαμε σε ένα ολιστικό επαναλανσάρισμα στο Life Tsai, ακολουθώντας για ακόμα μια φορά τις ανάγκες του κοινού μας. Η αλλαγή, φυσικά, δεν αφορά μόνο στο κομμάτι της συσκευασίας, όπου σίγουρα έγινε σημαντική ανανέωση, αλλά κυριότερα στο σχεδιασμό νέων συνταγών και γευστικών προτάσεων κάτω από ένα τελείως καινούργιο και καινοτόμο για την ελληνική αγορά concept, που αναβαθμίζει την κατηγορία κρύο τσάι, όπως την γνωρίζουμε μέχρι σήμερα.
  Έτσι ακολουθώντας τις πλέον σύγχρονες τάσεις του health & wellness, το Life Tsai επαναλανσάρεται σε 3 μοναδικές σειρές: Life Tsai World Recipes, Life Tsai Super Herbal και Life Tsai Half & Half.

Ποιο ήταν το brief που δώσατε στη διαφημιστική; Ποιος είναι ο βασικός στόχος σας για την καμπάνια;

Δήμητρα Καλπακτσή, Group Brand Manager, ΔΕΛΤΑ:
Το brief που δόθηκε στη διαφημιστική ήταν άμεσα συνυφασμένο με τα βασικά μηνύματα, αλλά και τα USP της μάρκας. Οπότε, στο πλαίσιο αυτό, μέσα από την 360ο λανσαρισματική καμπάνια που σχεδιάσαμε ήταν πολύ σημαντικό το Life Tsai να συστήσει στον καταναλωτή τις τρεις νέες μοναδικές σειρές του:



«LIFE TSAI WORLD RECIPES»:
Επιλεγμένες ποικιλίες τσαγιού που σε ταξιδεύουν από την πρώτη γουλιά. Τσάι Κεϋλάνης από τη Σρι Λάνκα, Earl Grey από την Αγγλία, Jasmine από την Κίνα, Masala από την Ινδία με 0% ζάχαρη και το δικό μας Ελληνικό Τσάι Βουνού με λίγο μέλι από την Κρήτη. Και όλα αυτά με Cold Brew και Real Brew, προσφέροντας έτσι μια διαφορετική πρόταση σε όσους αναζητούν την απόλυτη γευστική εμπειρία με αυθεντικό τσάι.

«LIFE TSAI SUPER HERBAL»:
Οι πιο γευστικοί συνδυασμοί με ice tea, φρούτα, αλλά και εκλεκτά βότανα, όπως ginger, ginseng, δυόσμο και ιβίσκο. Η επιλογή δική σου, ανάλογα με τις ανάγκες σου κάθε στιγμή της ημέρας, Balance, Detox, Uplift & Energize όλα με 0% ζάχαρη.

«LIFE TSAI HALF & HALF»:
Μια νέα σειρά ήρθε να κάνει την απόλυτη ανατροπή του καλοκαιριού! Ένας εκρηκτικός συνδυασμός με μισό ice tea και μισό χυμό σε δύο υπέροχες γεύσεις, λεμονάδα και καρπούζι.



Ποιο είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του brand; Πώς απαντούν στις σύγχρονες τάσεις στην αγορά μετά και την ανανέωση;

Κίμων Γεωργάκης, Marketing Trainee, ΔΕΛΤΑ:
Βασικό στοιχείο που θεωρούμε ότι μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό, είναι η καινοτομία των προϊόντων μας, η υψηλή τους ποιότητα, αλλά και η ποικιλία των γευστικών μας προτάσεών. Για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, με τη σειρά World Recipes οι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν Cold Brew και Real Brew ice tea, σε ποικιλίες από την Κρήτη, τη Σρι Λάνκα, την Ινδία, την Κίνα και την Αγγλία. Επίσης, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις που επιτάσσει το well being, η νέα σειρά Super Herbal προσφέρει 4 διαφορετικές γευστικές προτάσεις, που συνδυάζουν μοναδικά το ice tea, τα ζουμερά φρούτα και τα βότανα, χαρίζοντας άλλοτε ισορροπία και άλλοτε full ενέργεια με 0% ζάχαρη. Τέλος, δεδομένου ότι το Life ταυτίζεται με τον φρέσκο χυμό, δημιουργήσαμε μια νέα σειρά Half & Half, που διατηρείται στο ψυγείο, φέρνοντας στην ελληνική αγορά ένα εντελώς νέο product offering με ασύγκριτη γευστική υπεροχή σε σχέση με τα προϊόντα της κατηγορίας.

Ποιο είναι το μέχρι στιγμής feedback, τόσο για την καμπάνια και τις νέες συσκευασίες όσο και τις νέες γευστικές προτάσεις;

Κίμων Γεωργάκης:
Τα μηνύματα που έχουμε λάβει για το επαναλανσάρισμα του Life Tsai είναι πάρα πολύ θετικά! Οι νέες γευστικές προτάσεις έχουν αγαπηθεί ήδη από μικρούς και μεγάλους. Από πλευράς εικόνας, η νέα συσκευασία και η χρωματική παλέτα των τσαγιών έχουν δημιουργήσει μια εντυπωσιακή εικόνα στα ράφια των σούπερ μάρκετ, αλλά και στα ψυγεία στο retail, με αποτέλεσμα να έχουν υψηλή διανομή και ζήτηση. Θεωρούμε λοιπόν πως οι καταναλωτές αγκάλιασαν και θα συνεχίσουν να αγκαλιάζουν τη μεγάλη αυτή ανανέωση της μάρκας, γεγονός που μας δίνει μεγάλη αισιοδοξία για το μέλλον, ενώ παράλληλα αυτό αποτελεί ευθύνη και δέσμευση για εμάς να συνεχίσουμε, έχοντας ως όχημα την καινοτομία.



Wunderman Thompson: Ο δρόμος του Τσαγιού, 
μέσα απ’ τα μάτια του Life Tsai.

Το δημιουργικό τμήμα της Wunderman Thompson μας εξηγεί την στρατηγική πίσω από κάθε πτυχή της καμπάνιας

Πού εστιάσατε στη νέα καμπάνια για το Life Tsai; Τι θέλατε να προβάλετε και να αναδείξετε;

Όταν ένα προϊόν έχει μια συσκευασία που έχει να σου πει μια ιστορία, η ανάδειξή της αποτελεί από μόνη της δημιουργική κατεύθυνση. Στο Life Tsai, ένα εδραιωμένο brand, η γεύση είναι δεδομένη. Ο μοναδικός τρόπος παρασκευής του όμως, όπως και οι διαφορετικές συνταγές κάθε σειράς, έπρεπε να αναδειχθούν και να γίνουν «κτήμα» της μάρκας.
  Όπως και έγιναν: ένα ταξίδι από γεύση σε γεύση και από τον κόσμο του κάθε μπουκαλιού στον άλλο.

Πώς αποτυπώνονται οι αξίες του brand στη νέα καμπάνια; Πώς συνδέονται τα διάφορα επιμέρους στοιχεία;

Κάθε γεύση Life Tsai είναι μια εξερεύνηση σε φημισμένους για την παράδοσή τους στο τσάι προορισμούς ή σε γεύσεις από φρούτα και βότανα, για κάθε διάθεση ή στιγμή. Αυτή την υπέροχη διαδρομή θέλαμε να αποτυπώσουμε στην επικοινωνία μας, με έναν τρόπο διαφορετικό, «παραμυθένιο» αλλά κατ’ ουσία απόλυτα αληθινό: ένα δρόμο του Τσαγιού, μέσα απ’ τα μάτια του Life Tsai.

Ποιες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια και σε ποιες πλατφόρμες;

Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτική επικοινωνία, digital καμπάνια, έντυπα και ΟΟΗ υλικά.

Ποια θα λέγατε πως ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση όσον αφορά τόσο το σχεδιασμό όσο και την υλοποίηση της νέας αυτής καμπάνιας;

Η υλοποίηση της καμπάνιας μας συνέπεσε χρονικά με το lockdown. Η αβεβαιότητα του αύριο δεν έπρεπε να επηρεάσει κανέναν μας. Σε μια περίοδο μεγάλης ανησυχίας, βρήκαμε τον τρόπο να δημιουργήσουμε εξ αποστάσεως μια ιδιαίτερα απαιτητική τεχνικά αλλά αισιόδοξη καμπάνια, που μας έκανε να χαμογελάσουμε και να ταξιδέψουμε… έστω κι αν ήταν απ΄ την καρέκλα του σπιτιού μας.



Συντελεστές

ΔΕΛΤΑ

Έλια Μπαϊμά, Marketing Director

Δήμητρα Καλπακτσή, Group Brand Manager

Κίμων Γεωργάκης, Marketing Trainee

WUNDERMAN THOMPSON

Λάζαρος Ευμορφίας, Executive Creative Officer

Τίνα Μαρούλη, Αssociate Creative Director

Φράνσις Χατζηπέτρου, Αssociate Creative Director

Παναγιώτης Νουβέλογλου, Junior Art Director

Χρύσης Νεοφύτου, Copywriter

Ζέφη Δεμέναγα, Client Service Director

Δήμητρα Σπυροπούλου, Senior Account Director

Iωάννα Χαμοπούλου, Αccount Supervisor

Εταιρεία παραγωγής: DVSDesign

Mουσική Επένδυση: Musou Music Group