To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τo Public στη 4 Wise Monkeys

Τo Public στη 4 Wise Monkeys

Η νέα επικοινωνία του Public φέρει την υπογραφή της 4 Wise Monkeys η οποία ανέλαβε το λογαριασμό σε Ελλάδα και Κύπρο έπειτα από διαδικασία spec. Σε μια consumer centered επικοινωνία τo Public συστήνει στο κοινό το νέο του Positioning. Και αυτό είναι η πληθώρα διαφορετικών συναισθημάτων που νιώθουμε όλοι.

Η χαρά, ο ενθουσιασμός, η ανυπομονησία, η συγκίνηση, η έκπληξη και όλα όσα βιώνει κανείς κάθε μέρα στο Public, αποτυπώνονται στη νέα επικοινωνία: Από το «αυτό το πρώτη μέρα στο δημοτικό» συναίσθημα μέχρι το «βρήκα laptop στην καλύτερη τιμή» συναίσθημα!

Το νέο Positioning έρχεται στη ζωή μέσα από την καμπάνια «ξανά στα θρανία» η οποία ξετυλίγεται σπονδυλωτά μέσα από 3 equity ταινίες αλλά και μία σειρά προϊοντικών σποτ που στόχο έχουν να αναδείξουν τα διαφορετικά και έντονα συναισθήματα που γεννιούνται κάθε στιγμή στο Public.H πρώτη μέρα στο δημοτικό, δυο ολόιδιες κασετίνες δεινόσαυροι, ένα αγαπημένο στυλό μονόκερος αλλά και οι μοναδικές υπηρεσίες που σχεδιάστηκαν από το Public για να κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των γονιών, αποτελούν τη θεματολογία της καμπάνιας «ξανά στα θρανία». Η νέα, 360 καμπάνια αξιοποιεί όλα τα μέσα τόσο σε above όσο και σε digital περιβάλλον, ενώ ήδη τα καταστήματα Public έχουν ντυθεί με το νέο key visual, στο οποίο πρωταγωνιστούν ένας υπέροχος 3d σχολικός κόσμος και η χαρά της επιστροφής στα θρανία.

O Head of Creative Βαγγέλης Δαβιτίδης και o Strategic Planning Director Μάρκος Άρης της 4 Wise Monkeys δήλωσαν σχετικά: «Το Public είναι κάτι πολύ περισσότερο από τον απόλυτο προορισμό εμπειριών. Είναι ένα mega love brand που χρόνια τώρα μας γεννά έντονα και μοναδικά συναισθήματα. Είμαστε ενθουσιασμένοι που παρέα με την ομάδα Marketing του Public θα φέρουμε στη ζωή μια αληθινή επικοινωνία στηριγμένη σε όλα τα insights που νοιώθουν οι καταναλωτές.»