To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το WHAT’S UP στο Roblox,από τη Mindshare/Bold και τη Fast River

Το WHAT’S UP στο Roblox,από τη Mindshare/Bold και τη Fast River
Mindshare/Bold και Fast River δημιουργούν για το WHAT’S UP της COSMOTE, την 1η καμπάνια στο Metaverse και συγκεκριμένα στο Roblox. Πρόκειται για την πρώτη συνεργασία στην Ελλάδα στο Roblox με την τεχνολογία blended in-game ads που φέρνει η Fast River, μέσω της νέας αποκλειστικής συνεργασίας της με την ANZU. H εν λόγω ενέργεια τρέχει σε διαφορετικά experiences μέσα στο Roblox.

H Fast River και η ANZU προχώρησαν πρόσφατα σε στρατηγική συνεργασία για την εκπροσώπηση και συνεκμετάλλευση του inventory στο Roblox για τις αγορές της Ελλάδας & Κύπρου.

Το Roblox σήμερα προσεγγίζει τα 60 εκ. unique users τη μέρα, με το μεγαλύτερο κοινό σε αύξηση να είναι το 17-24, σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον για τους χρήστες και τα brand, με τη διασφάλιση που προσφέρει η COPPA. Τα brand έχουν τη δυνατότητα να προσεγγίζουν το κοινό (κυρίως 5-24 ετών) με τα μηνύματά τους, μέσω των blended in-game ad formats μέσα στα διάφορα experiences που δημιουργούν οι developers - σήμερα πάνω από 8 εκ. σε όλο τον κόσμο - αλλά και με custom integrations μέσα στο Roblox, δημιουργώντας τους δικούς τους αποκλειστικούς χώρους -experiences, που τα κοινά αυτά θα κληθούν να επισκεφθούν.

«Με το Metaverse αλλάζει ο τρόπος που θα γίνονται τα πράγματα και αν το όραμα των πρωτοπόρων του κλάδου βγει αληθινό, σε λίγα χρόνια, μέρος των καθημερινών δραστηριοτήτων μας, θα γίνεται μέσα στο Metaverse», δηλώνει ο Σολ Σαλτιέλ, Founder & Managing Partner της Fast River.