To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

“Together We Can”, η νέα στρατηγική τοποθέτηση της Vodafone

“Together We Can”, η νέα στρατηγική τοποθέτηση της Vodafone
Στις αρχές Απριλίου η Vodafone ανανέωσε την τοποθέτησή της σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται και πλέον εξυµνεί όλα όσα μπορεί να καταφέρουν οι άνθρωποι όταν συνεργάζονται και αξιοποιούν την τεχνολογία. Το νέο μήνυµα-υπογραφή “Together We Can” εκφράζει ακριβώς αυτή την τοποθέτηση και η Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights της Vodafone Hellas, δίνει στο adbusiness όλες τις λεπτοµέρειες για τη νέα εποχή του brand.



Γιατί αλλάζει τώρα η τοποθέτηση της μάρκας;

Διανύουµε μια περίοδο που ο κόσµος γύρω μας αλλάζει με πολύ γρήγορους ρυθµούς: την περίοδο της 4ης βιοµηχανικής επανάστασης, στην οποία ο ρόλος της τεχνολογίας είναι πιο καταλυτικός από ποτέ, προκειµένου να οδηγηθούµε στην «ψηφιακή εποχή» του μέλλοντος. Ταυτόχρονα, στη σηµερινή συγκυρία, υπό τη σκιά της πανδηµικής κρίσης, η τεχνολογία γίνεται ο συνδετικός ιστός που ενώνει ανθρώπους, επιχειρήσεις, φορείς και κράτη σε ένα κοινό μονοπάτι προς τη βιώσιµη ανάπτυξη, με νέες δυνατότητες και ίσες ευκαιρίες για όλους.

Πλέον, και οι ίδιοι οι καταναλωτές έχουν κληθεί να προσαρµοστούν άµεσα σε έναν νέο τρόπο ζωής, και αυτό τους έχει κάνει να αντιληφθούν τον καταλυτικό ρόλο της τεχνολογίας σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής τους - τον επαναπροσδιορισµό του τρόπου που επικοινωνούν αλλά και που ζουν, εργάζονται, ψυχαγωγούνται, εκπαιδεύονται, ενηµερώνονται και συναλλάσσονται. Σύµφωνα με έρευνα καταναλωτών που πραγµατοποίησε η Vodafone, οι πολίτες αναγνωρίζουν ότι η τεχνολογία είναι πολλά περισσότερα από ένα αγαθό που ενθουσιάζει και εντυπωσιάζει σε προσωπικό και ατοµικό επίπεδο. Εξελίσσεται πλέον σε µια αξία, που παίζει ακόµη πιο ουσιαστικό ρόλο στην κοινωνία, κάνοντας τη διαφορά σε τοµείς όπως η βιωσιµότητα και η κοινωνική ανάπτυξη.

Ακριβώς, σε αυτήν τη δύναµη της τεχνολογίας που θέτει τις βάσεις για ένα καλύτερο μέλλον, αλλά και στην ολοένα και πιο ισχυρή σχέση ανθρώπου - τεχνολογικής εξέλιξης, επενδύει συστηµατικά η Vodafone. Για όλους εµάς στη Vodafone είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η τεχνολογία έχει αξία μόνο όταν έχει στο επίκεντρο τον άνθρωπο, και αυτό εκφράζεται μέσα από τη νέα τοποθέτηση μας: “Together We Can”.



Ποια είναι η νέα υπόσχεση και πώς εκφράζεται;

Το “Together We Can” είναι κάτι περισσότερο από αλλαγή τοποθέτησης του Brand μας. Μέσα από το νέο μήνυµα-υπογραφή, η Vodafone περιγράφει το όραµά της για το πώς η συνεργασία ανθρώπου και τεχνολογίας μπορεί να δώσει απαντήσεις σε σηµαντικά ερωτήµατα, δηµιουργώντας μια βιώσιµη ψηφιακή κοινωνία, με ίσες ευκαιρίες για όλους. Μια κοινωνία όπου η τεχνολογία τίθεται στην υπηρεσία της κοινωνικής ευηµερίας, της υγείας, της εκπαίδευσης, της εργασίας, της καταπολέµησης της κλιµατικής αλλαγής.

Το “Together We Can” απηχεί τη φιλοσοφία μας, δίνοντας έµφαση στο «εµείς» και στο πώς η συνεργασία ανθρώπου και καινοτοµίας μπορεί να γίνει κινητήριος μοχλός προόδου. Για τη Vodafone, η τεχνολογία μπορεί να βελτιώνει τις ζωές των ανθρώπων, αλλά είναι οι άνθρωποι που τη χρησιµοποιούν οι οποίοι μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Σε αυτήν τη λογική, ανανεώσαµε επίσης και την ταυτότητά μας, ώστε η αλλαγή να αντικατοπτρίζεται και μέσα από την εικαστική και λεκτική έκφραση όλων των επικοινωνιών της μάρκας. Η ταυτότητά μας παραµένει έντονα κόκκινη, αλλά το speechmark -το iconic σύµβολο που χαρακτηρίζει το brand- πλέον αποκτά ζωή: έχει κίνηση και ένταση, γίνεται πιο τολµηρό, πιο δυναµικό και είναι σε διαρκή διάδραση με τον άνθρωπο. Μέσα από αυτή την έκφραση και επιλογή, τονίζουµε την πίστη μας στο ανθρώπινο πνεύµα και στην ενέργεια που έχουµε μέσα μας, η οποία οδηγεί στην εξέλιξη και στην πρόοδο. ∆ηµιουργήσαµε πλέον μια πιο ανατρεπτική και σύγχρονη ταυτότητα -ένα νέο σύστηµα επικοινωνίας- που αποπνέει θετική αύρα και αντανακλά την αισιοδοξία του εταιρικού μας σκοπού - να δηµιουργήσουµε ένα καλύτερο μέλλον για όλους.

Πώς η νέα υπόσχεση έρχεται στη ζωή;



Η Vodafone δίνει αδιάλειπτα -εδώ και χρόνια- δείγµατα γραφής για το πώς η σχέση ανθρώπου-τεχνολογίας μπορεί να γίνει καταλύτης τεκτονικών αλλαγών σε κρίσιµους τοµείς.

Ένα πρόσφατο παράδειγµα είναι η εφαρµογή DreamLab του Ιδρύµατος Vodafone, για την υποστήριξη της επιστηµονικής έρευνας στον τοµέα της υγείας. Μέσω της εφαρµογής, οι χρήστες γίνονται μέλη της συλλογικής προσπάθειας για την αντιµετώπιση της πανδηµίας Covid-19 και του καρκίνου, υποστηρίζοντας το ερευνητικό έργο του Imperial College London, μέσα από τη συλλογική επεξεργαστική ισχύ των κινητών τηλεφώνων.

Συγκεκριµένα, πάνω από 1 εκατ. χρήστες smartphones σε 17 χώρες «κατέβασαν» την εφαρµογή και βοήθησαν το Imperial College London να ολοκληρώσει την πρώτη φάση του ερευνητικού έργου Corona-AI σε μόλις έξι μήνες. Απτά αποτελέσµατα για την παροχή ίσων ευκαιριών σε όλους έχει και το πρόγραµµα Vodafone Generation Next, το οποίο στηρίζει το Ίδρυµα Vodafone και παρέχει σε μαθητές Γυµνασίου και Λυκείου τα εφόδια, προκειµένου να ανακαλύψουν πόσο εύκολη και διασκεδαστική μπορεί να γίνει η μάθηση και η δηµιουργία με τη χρήση της τεχνολογίας. Το Vodafone Generation Next είναι το Πρόγραµµα Ανάπτυξης ∆εξιοτήτων για Εφήβους, μέσω του οποίου μαθητές 12-18 ετών σε όλη την Ελλάδα μπορούν να έχουν ελεύθερη πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες που διαµορφώνουν το μέλλον, να αναπτύσσουν ψηφιακές δεξιότητες και να δηµιουργούν ιδέες στην πράξη για το κοινό καλό. Μέσω του προγράµµατος έχουν γεννηθεί 374 καινοτόµες ιδέες από 94 περιοχές της χώρας, ενώ 84.000 άνθρωποι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις νέες τεχνολογίες και να πειραµατιστούν με τον κόσµο του STEM.

Σε ένα άλλο μείζον ζήτηµα, αυτό της καταπολέµησης της κλιµατικής αλλαγής, η Vodafone Ελλάδας έδωσε η ίδια το παράδειγµα, κάνοντας την αλλαγή που θέλουµε όλοι να δούµε, μέσα από το Vodafone Green Giga Network. Η εταιρεία καλύπτει ήδη το 100% των αναγκών της από πράσινες πηγές ενέργειας στο δίκτυο κορµού της, σε όλα τα data center της, καθώς και στα δίκτυα κινητής και σταθερής, όπου ελέγχει απευθείας την προµήθεια ηλεκτρικής ενέργειας στο δίκτυο.

Εξάλλου, η Vodafone στηρίζει την προσπάθεια της χώρας να βγει από την κρίση της πανδηµίας, οικοδοµώντας ένα ψηφιακό αύριο, μέσα από το Vodafone Giga Network, που συνδυάζει τις δυνατότητες ενός σύγχρονου και αξιόπιστου δικτύου οπτικών ινών, παράλληλα με το 5G δίκτυό μας. Με το Vodafone Giga Network η εταιρεία φιλοδοξεί να φέρει μια εποχή νέων δυνατοτήτων για όλους, ανοίγοντας το δρόµο για καινοτόµες τεχνολογικές εφαρµογές, οι οποίες μπορούν να αλλάξουν τις πόλεις, να αναβαθµίσουν τις υπηρεσίες υγείας, να δώσουν άλλη διάσταση στην εκπαίδευση, να δώσουν μια νέα κατεύθυνση στη ζωή όλων.

Είναι επικοινωνιακό το επαναλανσάρισµα ή αφορά το σύνολο του business;



Το “Together We Can” είναι μια στρατηγική επανατοποθέτηση της Vodafone. Είναι η μετεξέλιξή μας από μια παραδοσιακή εταιρεία τηλεπικοινωνιών σε έναν σύγχρονο πάροχο τεχνολογίας. Για εµάς είναι ένα ταξίδι που έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό και πλέον αποκτά νέα ταυτότητα. Εποµένως, δεν αφορά μόνο την αλλαγή του τρόπου που υπογράφουµε πλέον τις καµπάνιες μας. Η αλλαγή για τη Vodafone είναι πολύ πιο ουσιαστική και αφορά το σύνολό του τρόπου που λειτουργούµε, δηµιουργούµε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και εξυπηρετούµε τους πελάτες μας.

Και κυρίως εµπεριέχει το αφήγηµά μας και τη δική μας αντίληψη για το αύριο. Για όλους εµάς στη Vodafone, η τεχνολογία αποτελεί κινητήριο μοχλό στη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων, και η νέα αυτή τοποθέτηση ενισχύει περαιτέρω το σκοπό μας να συνδέουµε τους ανθρώπους για ένα καλύτερο μέλλον και να συµβάλλουµε στη δηµιουργία μιας βιώσιµης ψηφιακής κοινωνίας με ίσες ευκαιρίες για όλους.

Δείτε περισσότερα ΕΔΩ
TAGS: Vodafone