To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΙΖΟΥΝ» OGILVY ΚΑΙ WHAT’S UP

«ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΙΖΟΥΝ» OGILVY ΚΑΙ WHAT’S UP

Το WHAT’S UP, θέλοντας να εμψυχώσει τους νέους δημιούργησε το πρόγραμμα «YOU. MADE BY YOU.». Η Ogilvy ανέλαβε να το επικοινωνήσει με τρόπο που θα τους κάνει να το ακούσουν.


ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ «YOU. MADE BY YOU.»

Πρόκειται για ένα διαφορετικό βιωματικό πρόγραμμα προσωπικής ανάπτυξης, που προσφέρει το WHAT’S UP, δωρεάν, σε νέους 18-29 ετών. Σε αυτό, οι τυχεροί συμμετέχοντες, θα παρακολουθήσουν έναν κύκλο σεμιναρίων με αντικείμενο την ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους και την αλλαγή της στάσης τους απέναντι στη ζωή. Θα έχουν την ευκαιρία να ακούσουν διαφορετικές ιστορίες που θα τους εμπνεύσουν από δημοφιλή πρόσωπα από τον καλλιτεχνικό χώρο, όπως ο Bloody Hawk και ο Good Job Nicky, και να συμμετάσχουν σε διαλόγους και δραστηριότητες με καταξιωμένους καθηγητές και ψυχολόγους. Με στόχο, πάντα, να ανακαλύψουν τα θέλω τους και να βρουν τη δύναμη μέσα τους για να τα πετύχουν.


ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Πώς όμως μιλάς στους νέους με τρόπο που θα σε ακούσουν; Αυτό που όλοι ξέρουμε με βεβαιότητα είναι ότι αν ακούν κάτι, αυτό είναι σίγουρα μουσική. Μέσα από στίχους που εκφράζουν όσα νιώθουν και ρυθμούς που τους απελευθερώνουν, βρίσκουν τη δύναμη να πουν όσα θέλουν. Γι΄αυτό κι η Ogilvy με το WHAT’S UP αποφάσισαν να μην κάνουν απλά μια διαφήμιση, αλλά να συνεργαστούν με τον γνωστό ράπερ Bloody Hawk και να δημιουργήσουν μαζί το τραγούδι «Τον κόσμο γυρίζω» αποκλειστικά για το πρόγραμμα «YOU. MADE BY YOU.». Η επιλογή του συγκεκριμένου καλλιτέχνη ήταν σημαντική, καθώς η νέα γενιά τον εμπιστεύεται, αφού σε ό,τι δημιουργεί βάζει την αλήθεια του. Έτσι ο Bloody Hawk, έγινε η φωνή του WHAT’S UP και τραγούδησε όσα θέλει να πει: ότι ο κάθε νέος έχει τη δύναμη μέσα του να κάνει τον κόσμο του να γυρίσει. Στόχος μέσα από το τραγούδι «Τον κόσμο γυρίζω» ήταν να κινητοποιηθούν οι νέοι να κυνηγήσουν τα όνειρά τους και να οδηγηθούν στο youmadebyyou.gr για να μάθουν το πώς.


ENA VIDEOCLIP ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εικόνα που θα συνόδευε αυτό το κομμάτι ήταν εξίσου σημαντική. Και εδώ, πρωταρχικός στόχος ήταν να δημιουργηθεί μία επικοινωνία που δεν χαρακτηρίζεται από όρους διαφημιστικούς, αλλά καλλιτεχνικούς. Το βασικό υλικό της καμπάνιας, λοιπόν, αποτέλεσε το videoclip του κομματιού. Η ιδέα ήταν να αναδειχθεί η μάχη που συμβαίνει μέσα σε κάθε νέο που αναζητά τον εαυτό του, με όλες αυτές τις σκέψεις που τον κρατάνε πίσω και την τελική επικράτηση της αισιοδοξίας. Η απεικόνιση έγινε με συμβολικό τρόπο μέσα από μία χορογραφία, δίνοντας στις κινήσεις «τον λόγο» να εκφράσουν όσα το στόμα του πρωταγωνιστή δεν έλεγε. Από αυτό το videoclip προέκυψε το τηλεοπτικό σποτ, καθώς και όλα τα υλικά σε κάθε social μέσο.


ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Στη δημιουργία αυτού του εγχειρήματος, συνέβαλαν συνεργάτες διακεκριμένοι στον τομέα τους. Η αρχή έγινε με τη συνεργασία με τον Bloody Hawk. Η αναζήτηση των υπόλοιπων συνεργατών έγινε με καλλιτεχνικά κριτήρια και δεν έμεινε στα σύνορα της Ελλάδας. Η Foss Productions, που ανέλαβε την παραγωγή, εξασφάλισε τη συμμετοχή του καταξιωμένου σκηνοθέτη Thomas James και της διεθνούς φήμης χορογράφου Alexandra Green που δημιούργησε την εντυπωσιακή χορογραφία.

TO ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Η Gen Z, ίσως το πιο δύσκολο κοινό εκεί έξω, αγκάλιασε την επικοινωνία instantly. Πάνω από 5.000 Tik Tok έχουν ήδη φτιαχτεί από νέους που χρησιμοποιούν το τραγούδι για να εκφραστούν. Κάποιοι το έχουν κάνει «δικό τους» χρησιμοποιώντας το τραγούδι ως όχημα για να μιλήσουν για τα δικά τους διδάγματα, ενώ άλλοι μιλάνε για τη «μοναδική διαφήμιση που δεν κάνουν skip!» και που «δεν βρίζουν όταν μπαίνει». Είναι ξεκάθαρο λοιπόν, ότι το τραγούδι έκανε αρκετό κόσμο να «γυρίσει» και να ακούσει το μήνυμά του. Πάνω από 8.000 νέοι δήλωσαν συμμετοχή στο πρόγραμμα και το τραγούδι έφτασε μέχρι και την 4η θέση στα charts του Spotify.


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ


COSMOTE

Λιάνα Μόσχου Marketing Communications Strategy Director F&M,

Δημήτρης Φούσιας Consumer Marketing Communications Senior Manager F&M,

Χαράλαμπος Χατζηπέτρου Youth Marketing Communications Section Manager,

Δικαία Μιχελή Youth Marketing Communications Lead,

Πάνος Κοτέφας Youth Marketing Senior Brand Manager,

Γιάννης Ξυνής Youth Marketing Brand Manager

OGILVY

Πάνος Σαμπράκος Chief Creative Officer, Αγγελική Κορνελάτου Executive Creative Director,

James Κάρολος Creative Director, Γιώτα Μαζιώτη Associate Creative Director,

Θωμάς Ντάμτσιος Senior Art Director, Αντώνης Μαργαρώνης Art Director

Δάφνη Λοκοβίτη Executive Director,

Γιάννης Ανδριόπουλος Business Unit Director, Νάντια Διονυσοπούλου Account Director,

Νεκτάριος Μέντης Account Manager, Θεοδώρα Θεοχαρίδη Social Media Executive,

Γεωργία Μαντίδου Strategic Planning Director, Βίκυ Ξιφαρά Agency Producer

FOSS PRODUCTIONS

Στέλιος Κοτιώνης Executive Producer, Γρηγόρης Σαράντης Producer,

Thomas James Σκηνοθέτης, Θοδωρής Ζαχαράκης Διευθυντής Φωτογραφίας,

Alexandra Green Χορογράφος,

Ελεάννα Μούλιου Associate Producer, Γιώργος Μοσχοβίτης Production Manager,

Ανδρέας Γιαννακόπουλος Editor, Δημήτρης Σιώνης Post Production Supervisor,

Τίνα Κουμπαράκη Special Effects

Bloody Hawk Artist