To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Toyota: Τρία agencies για τη καμπάνια του GR86 sports coupe

Toyota: Τρία agencies για τη καμπάνια του GR86 sports coupe

H Toyota, επιστρατεύει τρία μεγάλα agencies για την παγκόσμια καμπάνια του νέου 2022 GR86 sports coupe. Ως η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που ξεπέρασε σε πωλήσεις την General Motors στις ΗΠΑ, η Toyota λανσάρει τη νέα καμπάνια «FasterClass», η οποία παρουσιάζει το GR86 ως αυτοκίνητο που «σχεδιάστηκε από λάτρεις για λάτρεις», παρουσιάζοντας τόσο την τεχνολογική του καινοτομία, όσο και τον διαπολιτισμικό χαρακτήρα του.

Για την παραγωγή της καμπάνιας δημιούργησαν και τα 3 agencies που συνεργάζονται με την Toyota, οι Saatchi & Saatchi, Conill Advertising και Intertrend, αναλαμβάνοντας διαφορετικά στοιχεία. Η Saatchi & Saatchi, με έδρα τη Ρουμανία, δημιούργησε spots με τη συμμετοχή γνωστών οδηγών αγώνων, όπως τους Stephan Papadakis και Fredric Aasbο, ενώ η Conill Advertising, με έδρα τις ΗΠΑ, έδωσε έμφαση στην ικανότητα του GR86 να κινείται με άνεση στους δρόμους της πόλης με πρωταγωνιστές οδηγούς delivery και ταξί. 

Τέλος, η Intertrend, επίσης με έδρα τις ΗΠΑ, άντλησε  από την ιαπωνική κουλτούρα, ενσωματώνοντας μια σειρά από στοιχεία anime και manga. Η καμπάνια θα τρέξει σε πολλές δημοφιλείς πλατφόρμες, μεταξύ των οποίων η Amazon, η NBC, Hulu,η  Reddit, το YouTube, η Motor Trend, η Twitc και το TikTok. «Γνωρίζαμε ότι οι ενθουσιώδεις οδηγοί μας πάντα αναζητούσαν τρόπους να βελτιώσουν τις οδηγικές τους δεξιότητες και ήθελαν ένα αυτοκίνητο που θα τους αναδείκνυε καλύτερα, όπως το έτοιμο για πίστα, ολοκαίνουργιο GR86», αναφέρει ο Creative Director της Saatchi & Saatchi, Matt Davis.