To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Trabaho: Νέα καμπάνια για το myzen της Groupama Ασφαλιστικής

Trabaho: Νέα καμπάνια για το myzen της Groupama Ασφαλιστικής
Στον αέρα είναι η νέα ευρηματική καμπάνια της Groupama Ασφαλιστικής για το myzen, με πρωταγωνιστή τον… Zen Guru

Η καμπάνια «τρέχει» σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital και social. Το δημιουργικό υπογράφει η Trabaho και την παραγωγή η Magik Pixel. Σκηνοθέτης είναι ο Γιώργος Γεωργουλάκης.

Η Διευθύντρια Διεύθυνσης Customer Experience & Digital Services της Groupama,  Έλενα Ορφανίδου δήλωσε σχετικά στο Business Today: «Στην Groupama Ασφαλιστική, στόχος μας είναι να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας, οποτεδήποτε και από οπουδήποτε, παρέχοντας σύγχρονες και καινοτόμες υπηρεσίες εξυπηρέτησης. Μετά από ένα χρόνο παρουσίας του myZen.gr στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, συστήνουμε τον Zen Guru, ο οποίος  εμπνέεται από θέματα της καθημερινότητας για να αναδείξει – κάτω από ένα χιουμοριστικό μανδύα – τη σημασία και την αναγκαιότητα της ασφάλισης αυτοκινήτου και εν γένει της ασφάλισης. Επιπλέον, μέσα από τη νέα μας καμπάνια, αποτυπώνονται τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της online ασφάλισης αυτοκινήτου myZen.gr, ανάμεσα στα οποία είναι οι προνομιακές τιμές, η ευκολία και η αμεσότητα στην εξυπηρέτηση».