To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

UNICEF Φινλανδίας: Νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια από τη SEK

UNICEF Φινλανδίας: Νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια από τη SEK
Φέτος, η χριστουγεννιάτικη εκστρατεία της UNICEF στη Φινλανδία δημιουργεί ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά. Γιατί και η παραμικρή βοήθεια μπορεί να αλλάξει την πορεία της ζωής.


Η επικοινωνία που δημιουργήθηκε από την SEK για τη UNICEF, ανοίγει τα μάτια του θεατή στην τρέχουσα κατάσταση, αλλά πάνω από όλα τον κάνει να σκεφτεί τι πρόκειται να ακολουθήσει. Μέσα από το ελπιδοφόρο μέλλον των παιδιών, μας επιτρέπεται να δούμε περισσότερες ευκαιρίες παρά απειλές στον ορίζοντα. Το πώς θα είναι το μέλλον των παιδιών είναι ευθύνη των ενηλίκων.

Ένα υγιές παιδί είναι η πιο βιώσιμη επένδυση της κοινωνίας στο μέλλον

Η χριστουγεννιάτικη καμπάνια Gifts of Tomorrow αφηγείται την ιστορία του μέλλοντος που που έγινε πραγματικότητα μέσα από δωρεές. Το καλό γεννά το καλό. Η διαφήμιση δείχνει μια ιστορία απόδρασης από την οπτική γωνία ενός παιδιού. Είναι η ιστορία της βοήθειας που αλλάζει την κατεύθυνση μιας ζωής. Ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά συμβολίζεται επίσης από τη μπλε τσάντα της UNICEF.

Η δημιουργία μιας καμπάνιας για τη UNICEF ήταν πολύ σημαντική για εμάς, τόσο ως γραφείο όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Ένα δώρο που δίνεται σήμερα έχει μεγάλη σημασία όσον αφορά τον κόσμο στον οποίο μπορούν να μεγαλώσουν τα παιδιά μας, λέει η Creative Director της SEK, Annu Terho.

Θέλαμε να πούμε την ιστορία μέσα από τα μάτια ενός παιδιού, μέσα από την εμπειρία ενός παιδιού. Για να γίνει σαφές ότι ακόμη και η παραμικρή βοήθεια μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στο μέλλον ενός παιδιού, προσθέτει η Creative Director της SEK, Heli Roiha.

Πίσω από την χριστουγεννιάτικη εκστρατεία μας κρύβεται ανησυχία ειδικά για την κατάσταση των παιδιών που γλιτώνουν από καταστροφές σε όλο τον κόσμο. Ο αριθμός των παιδιών που αναγκάζονται να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους λόγω πολέμου ή φυσικών καταστροφών είναι επί του παρόντος ιστορικά υψηλός. Αυτά τα Χριστούγεννα, 40 εκατομμύρια παιδιά αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους λόγω σύγκρουσης ή φυσικής καταστροφής. Όλοι τους τρέχουν για να βρουν ασφάλεια και μία καλύτερη ζωή, λέει η Laura Helaniemi, Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της UNICEF Φινλανδίας.

Τα κεφάλαια που συγκεντρώθηκαν στην εκστρατεία χρησιμοποιούνται για το έργο της UNICEF.

Όταν επενδύουμε στο μέλλον των παιδιών σήμερα, θα έχουμε μια μέρα υγιείς ενήλικες στη κοινωνία. Κάθε δωρητής κάνει σημαντική δουλειά για ένα καλύτερο μέλλον, συνοψίζει η Terho.

Δείτε την καμπάνια εδώ

TAGS: Unicef