To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

VisitBritain: Tουριστική καμπάνια 9,8 εκατ. λιρών

VisitBritain: Tουριστική καμπάνια 9,8 εκατ. λιρών

Ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού της Βρετανίας, VisitBritain παρουσίασε μια νέα διεθνή καμπάνια εκατομμυρίων λιρών για το 2023 σε μια προσπάθεια να προσλεκύσει τον τουρισμό στη Βρετανία.

Η πρώτη φάση της εκστρατείας «See Things Differently», με προϋπολογισμό 9,8 εκατομμυρίων λιρών, θα διαρκέσει μέχρι τις αρχές της άνοιξης και θα επικεντρωθεί σε αγορές όπως οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, οι χώρες του Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου (GCC), η Γαλλία, η Γερμανία και η Ισπανία.

Στην Ευρώπη και το GCC θα κυκλοφορήσει το σποτ «Spilling the Tea on GB», παίζοντας με την αγάπη της Βρετανίας για το τσάι μέσα από εικόνες προορισμών και ταινίες μικρού μήκους. Από το σερφ και το γκράφιτι μέχρι το κυνήγι του τέρατος του Λοχ Νες, η διαφήμιση σκοπεύει να δείξει στους επισκέπτες πως «ό,τι φλιτζάνι τσάι κι αν πίνετε, το έχουμε».

Στον Καναδά και τις ΗΠΑ, η καμπάνια «Fake (Br)it Till You Make It» θα τονίσει τον «πλούτο της περιφερειακής ποικιλομορφίας της Βρετανίας». Η σταδιακή διαφημιστική καμπάνια ξεκινά τον Μάρτιο.

Η έναρξη της καμπάνιας του VisitBritain έρχεται καθώς οι δαπάνες των ξένων επισκεπτών στο Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζουν να αυξάνονται. Η εταιρεία θεωρεί ότι οι δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2023 θα ανέλθουν συνολικά σε 29,5 δισεκατομμύρια λίρες, αυξημένες κατά 4% σε σχέση με το υψηλό επίπεδο δαπανών όλων των εποχών των 28,4 δισεκατομμυρίων λιρών το 2019. Το VisitBritain εκτιμά επίσης ότι θα πραγματοποιηθούν 35,1 εκατομμύρια εισερχόμενες επισκέψεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, που αποτελεί μόλις το 86% των επιπέδων του 2019.