To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Vodafone CU x The Newtons Laboratory: Μια καμπάνια με πολύ περιεχόμενο

Vodafone CU x The Newtons Laboratory: Μια καμπάνια με πολύ περιεχόμενο

Vodafone

Τι νέο φέρνει το Vodafone CU στην αγορά της καρτοκινητής;

Για πρώτη φορά CU με Vodafone TV μαζί! Αυτά είναι τα μεγάλα νέα που φέρνει το Vodafone CU στην αγορά της καρτοκινητής!

Στο CU ακούμε πάντα τις ανάγκες των συνδρομητών μας και θέλουμε να είμαστε δίπλα τους με καινοτόμες υπηρεσίες που ανεβάζουν την εμπειρία του καρτοκινητού τους. Αυτό που είδαμε μέσα από έρευνες είναι ότι οι νέοι θέλουν να βλέπουν πρώτοι το πιο φρέσκο περιεχόμενο σε σειρές και ταινίες και να είναι οι ίδιοι trendsetters στον online και offline κόσμο τους. Και τώρα μέσα από το My CU App μπορούν, καθώς ενεργοποιούν εύκολα και γρήγορα τα νέα CU Combo πακέτα και στριμάρουν  επικές ταινίες και σειρές!


Σίγουρα η σημασία που έχουν τα data και οι παροχές των πακέτων είναι μεγάλη για τους νέους και αυτό είναι κάτι που στο CU το εξυπηρετούμε εδώ και αρκετούς μήνες, με καινοτόμα propositions που ακουμπούν στην ανάγκη τους για άφθονα data. Έτσι, και αυτό το νέο proposition απαντάει στην ανάγκη για data και λεπτά ομιλίας, αλλά και του νέου περιεχόμενου που θέλουν να στριμάρουν. Έτσι, μέσα από τα νέα CU Combo πακέτα απολαμβάνουν τη μεγαλύτερη αξία των παροχών που είχαν ποτέ!

 

Πώς απαντά το νέο λανσάρισμα του Vodafone CU στις ανάγκες που έχουν οι νέοι σήμερα;

Οι νέοι αγαπούν το content (ταινίες και σειρές), θέλουν πάντα να ξέρουν τις νέες κυκλοφορίες και να δημιουργούν εκείνοι το επόμενο “talk of the town” στα social media αλλά και στις παρέες τους. Δεν είναι απλά μια ανάγκη, είναι μια κουλτούρα που χτυπά δυνατά στον παλμό των νέων. Αυτή είναι η αλήθεια που μοιράστηκαν οι ίδιοι μαζί μας. Και ήταν η έμπνευση για το νέο λανσάρισμα του CU, που είναι πάντα δίπλα τους. Γι’ αυτό με την ενεργοποίηση ενός μόνο πακέτου ανοίγουν έναν ατέλειωτο κόσμο streaming μέσα από το κινητό ή το tablet τους! Και τώρα έχουν πρώτοι πρόσβαση στις νέες κυκλοφορίες μέσα από το πλούσιο περιεχόμενο των HBO και Warner Bros που απολαμβάνουν αποκλειστικά μόνο όσοι έχουν Vodafone TV. Έτσι, είναι πάντα οι πρώτοι που μαθαίνουν για τις πιο hot σειρές και ταινίες αλλά και που σετάρουν το mood στα social και στην παρέα τους! 



Πώς αυτή η επικοινωνία φέρνει στη ζωή τη στρατηγική του Vodafone CU;

Το Vodafone CU μένει πάντα πιστό στη στρατηγική του που είναι να προσφέρει την καλύτερη δυνατή αξία στους συνδρομητές του, με έναν απλό τρόπο. Η νέα αυτή επικοινωνία εισάγει στην αγορά της καρτοκινητής το αποκλειστικό περιεχόμενο των studios HBO και Warner Bros μέσω της ενεργοποίησης νέων CU πακέτων στην προσιτή τιμή των 2,5€. Και σε αυτό το λανσάρισμα, μιλάμε για ένα προϊόν που είναι καταρχάς εύκολο στη χρήση: οι CU συνδρομητές κάνουν δικό τους το νέο CU Combo πακέτο που επιθυμούν και μαζί αποκτούν πρόσβαση στο Vodafone TV, από το γνωστό σε αυτούς περιβάλλον του My CU App. Έτσι, ξεκλειδώνουν ένα νέο κόσμο από το καρτοκινητό τους και μπορούν να απολαμβάνουν περιεχόμενο όπως “The Batman”, “Euphoria”, “The Last of Us”, “House of the Dragon”, “Joker” από τα δημοφιλή studios HBO και Warner Bros αλλά και νέο περιεχόμενο που ανανεώνεται κάθε μήνα και μπορούν να το παρακολουθήσουν από το κινητό, το tablet ή τη smart TV τους.



The
Νewtons Laboratory


Πώς προέκυψε η ιδέα για την νέα καμπάνια που υπογράφετε για τη Vodafone; Σε ποιο insight βασίζεται και ποιος είναι ο στόχος σας;

Όταν κάτι μας τραβάει την προσοχή και θέλουμε να το παρατηρήσουμε καλύτερα, κάνουμε μία πολύ συγκεκριμένη και αυθόρμητη κίνηση. Ειδικά όταν αυτό το κάτι μας μοιάζει πρωτότυπο, ενδιαφέρον, αξιοπερίεργο και γενικά μας προκαλεί ζήλια ή θαυμασμό, τότε δεν μπορούμε να αντισταθούμε με τίποτα και έτσι καταλήγουμε να κοιτάμε με αυτό το χαρακτηριστικό πλάγιο βλέμμα, το γνωστό side-eye. Αυτήν την κίνηση φανταστήκαμε ότι θα έκανε ο οποιασδήποτε, αν δίπλα του τύχαινε να υπάρχει κάποιος που έχει στα χέρια του κάτι πολύ ενδιαφέρον, κάτι που δεν έχει κανένας άλλος, κάτι σαν τα νέα CU Combo πακέτα. Και αυτό κάναμε καμπάνια. Σκοπός μας δεν ήταν άλλωστε να μεταφέρουμε απλά ένα προϊοντικό μήνυμα, αλλά να δείξουμε πως με το CU είσαι πάντα μέρος της κουβέντας- ακόμα καλύτερα και αυτός που την ξεκινά- γιατί έχεις πριν απ΄όλους, αυτά που όλοι θέλουν να έχουν.



Υπήρξαν κάποιες προκλήσεις όσον αφορά την παραγωγή και τα γυρίσματα της καμπάνιας;

Το γύρισμα ήταν απαιτητικό, κυρίως όμως για τους πρωταγωνιστές. Το side-eye όσο εύκολα και αυθόρμητα να μας βγαίνει, όταν πρέπει να το κάνεις συνεχόμενα, ξανά και ξανά*, στο πλαίσιο ενός γυρίσματος, μπορεί να δυσκολέψει ελαφρώς τα πράγματα. Αλλά οι ίδιοι οι ηθοποιοί, ο σκηνοθέτης μας, Βασίλης Κεκάτος, αλλά και η παραγωγή φρόντισαν για το βέλτιστο αποτέλεσμα και τους ευχαριστούμε για αυτό, αλλά και συνολικά για όλη τη δουλειά.

*Σε αυτό το σημείο νιώθουμε την ανάγκη να διευκρινίσουμε πως η σκηνή με το κλάμα ουδεμία σχέση είχε με αυτό!

Ποιες θα λέγατε πως είναι οι προκλήσεις όσον αφορά τη διαφημιστική επικοινωνία ενός brand σαν της Vodafone, αφενός ιδιαίτερα εδραιωμένο στην Ελλάδα αφετέρου με παγκόσμια εμβέλεια και παρουσία;

Ο μόνος τρόπος για να μη λειτουργήσει μία διαφημιστική επικοινωνία, σε οποιαδήποτε χώρα, είναι να μην υπάρχει ιδέα. Εκεί πάντα κρύβεται ο κίνδυνος. Όταν υπάρχει ιδέα, όμως, τίποτα δεν μπορεί να πάει λάθος. Και όταν η ιδέα αυτή βασίζεται σε ένα δυνατό insight, μια universal αλήθεια, θα λέγαμε πως τότε δεν υπάρχει καμία πρόκληση.   





CREDITS


VODAFONE CU

Κάτια Σταθάκη   Consumer Commercial Director

Χάιδω Ηλιοπούλου  Head of Brand, Marketing Comms, Media & Insights

Αλέξανδρος Ρουσέας   Marketing Senior Manager

Λευτέρης Αντωνόπουλος  Youth & Mass Manager

Λυδία Παπαντωνοπούλου Youth & Mass Senior Brand Manager

Μαρίνα Χατζηγεωργίου
  Marketing Assistant

Κατερίνα Κόρκακα  Digital & Media Manager

Αντιγόνη Διαμαντή   Integrated Media Planner



THE NEWTONS LABORATORY

Δημήτρης Μπελέκος  General Manager

Αντώνης Μπαφαλούκος  Group Account Director

Μαντώ Βολίκα  Account Director

Δημήτρης Βικελής  Creative Director

Εύα Μάρου  Copywriter

Alex Brouhard  Art Director

Βαγγέλης Γαροφάλλου  Copywriter

Ρίττα Παππά   Art Director



CARAT

Αλέξανδρος Γκότσης   Account Director

Ξενοφών Αποστολίδης  Associate Account Director



MAGIKON

Βασίλης Κεκάτος   Director

Ντίνα Σακκαδάκη  Executive Producer

Τάκης Δημόπουλος  Producer

Γιώργος Βαλσάμης   Director of Photography

Popi Sem   Original Music

Musou Music Group  Sound Studio

Konstantinos Sohoritis   Still Photographer