Vodafone CU x The Newtons Laboratory: Μια καμπάνια με πολύ περιεχόμενο
Vodafone
Τι νέο φέρνει το Vodafone CU στην αγορά της καρτοκινητής;
Για πρώτη φορά CU με Vodafone TV μαζί! Αυτά είναι τα μεγάλα νέα που φέρνει το Vodafone CU στην αγορά της καρτοκινητής!
Στο CU ακούμε πάντα τις ανάγκες των συνδρομητών μας και θέλουμε να είμαστε δίπλα τους με καινοτόμες υπηρεσίες που ανεβάζουν την εμπειρία του καρτοκινητού τους. Αυτό που είδαμε μέσα από έρευνες είναι ότι οι νέοι θέλουν να βλέπουν πρώτοι το πιο φρέσκο περιεχόμενο σε σειρές και ταινίες και να είναι οι ίδιοι trendsetters στον online και offline κόσμο τους. Και τώρα μέσα από το My CU App μπορούν, καθώς ενεργοποιούν εύκολα και γρήγορα τα νέα CU Combo πακέτα και στριμάρουν επικές ταινίες και σειρές!
Σίγουρα η σημασία που έχουν τα data και οι παροχές των πακέτων είναι μεγάλη για τους νέους και αυτό είναι κάτι που στο CU το εξυπηρετούμε εδώ και αρκετούς μήνες, με καινοτόμα propositions που ακουμπούν στην ανάγκη τους για άφθονα data. Έτσι, και αυτό το νέο proposition απαντάει στην ανάγκη για data και λεπτά ομιλίας, αλλά και του νέου περιεχόμενου που θέλουν να στριμάρουν. Έτσι, μέσα από τα νέα CU Combo πακέτα απολαμβάνουν τη μεγαλύτερη αξία των παροχών που είχαν ποτέ!
Πώς απαντά το νέο λανσάρισμα του Vodafone CU στις ανάγκες που έχουν οι νέοι σήμερα;
Οι νέοι αγαπούν το content (ταινίες και σειρές), θέλουν πάντα να ξέρουν τις νέες κυκλοφορίες και να δημιουργούν εκείνοι το επόμενο “talk of the town” στα social media αλλά και στις παρέες τους. Δεν είναι απλά μια ανάγκη, είναι μια κουλτούρα που χτυπά δυνατά στον παλμό των νέων. Αυτή είναι η αλήθεια που μοιράστηκαν οι ίδιοι μαζί μας. Και ήταν η έμπνευση για το νέο λανσάρισμα του CU, που είναι πάντα δίπλα τους. Γι’ αυτό με την ενεργοποίηση ενός μόνο πακέτου ανοίγουν έναν ατέλειωτο κόσμο streaming μέσα από το κινητό ή το tablet τους! Και τώρα έχουν πρώτοι πρόσβαση στις νέες κυκλοφορίες μέσα από το πλούσιο περιεχόμενο των HBO και Warner Bros που απολαμβάνουν αποκλειστικά μόνο όσοι έχουν Vodafone TV. Έτσι, είναι πάντα οι πρώτοι που μαθαίνουν για τις πιο hot σειρές και ταινίες αλλά και που σετάρουν το mood στα social και στην παρέα τους!
Πώς αυτή η επικοινωνία φέρνει στη ζωή τη στρατηγική του Vodafone CU;
Το Vodafone CU μένει πάντα πιστό στη στρατηγική του που είναι να προσφέρει την καλύτερη δυνατή αξία στους συνδρομητές του, με έναν απλό τρόπο. Η νέα αυτή επικοινωνία εισάγει στην αγορά της καρτοκινητής το αποκλειστικό περιεχόμενο των studios HBO και Warner Bros μέσω της ενεργοποίησης νέων CU πακέτων στην προσιτή τιμή των 2,5€. Και σε αυτό το λανσάρισμα, μιλάμε για ένα προϊόν που είναι καταρχάς εύκολο στη χρήση: οι CU συνδρομητές κάνουν δικό τους το νέο CU Combo πακέτο που επιθυμούν και μαζί αποκτούν πρόσβαση στο Vodafone TV, από το γνωστό σε αυτούς περιβάλλον του My CU App. Έτσι, ξεκλειδώνουν ένα νέο κόσμο από το καρτοκινητό τους και μπορούν να απολαμβάνουν περιεχόμενο όπως “The Batman”, “Euphoria”, “The Last of Us”, “House of the Dragon”, “Joker” από τα δημοφιλή studios HBO και Warner Bros αλλά και νέο περιεχόμενο που ανανεώνεται κάθε μήνα και μπορούν να το παρακολουθήσουν από το κινητό, το tablet ή τη smart TV τους.
The Νewtons Laboratory
Πώς προέκυψε η ιδέα για την νέα καμπάνια που υπογράφετε για τη Vodafone; Σε ποιο insight βασίζεται και ποιος είναι ο στόχος σας;
Όταν κάτι μας τραβάει την προσοχή και θέλουμε να το παρατηρήσουμε καλύτερα, κάνουμε μία πολύ συγκεκριμένη και αυθόρμητη κίνηση. Ειδικά όταν αυτό το κάτι μας μοιάζει πρωτότυπο, ενδιαφέρον, αξιοπερίεργο και γενικά μας προκαλεί ζήλια ή θαυμασμό, τότε δεν μπορούμε να αντισταθούμε με τίποτα και έτσι καταλήγουμε να κοιτάμε με αυτό το χαρακτηριστικό πλάγιο βλέμμα, το γνωστό side-eye. Αυτήν την κίνηση φανταστήκαμε ότι θα έκανε ο οποιασδήποτε, αν δίπλα του τύχαινε να υπάρχει κάποιος που έχει στα χέρια του κάτι πολύ ενδιαφέρον, κάτι που δεν έχει κανένας άλλος, κάτι σαν τα νέα CU Combo πακέτα. Και αυτό κάναμε καμπάνια. Σκοπός μας δεν ήταν άλλωστε να μεταφέρουμε απλά ένα προϊοντικό μήνυμα, αλλά να δείξουμε πως με το CU είσαι πάντα μέρος της κουβέντας- ακόμα καλύτερα και αυτός που την ξεκινά- γιατί έχεις πριν απ΄όλους, αυτά που όλοι θέλουν να έχουν.
Υπήρξαν κάποιες προκλήσεις όσον αφορά την παραγωγή και τα γυρίσματα της καμπάνιας;
Το γύρισμα ήταν απαιτητικό, κυρίως όμως για τους πρωταγωνιστές. Το side-eye όσο εύκολα και αυθόρμητα να μας βγαίνει, όταν πρέπει να το κάνεις συνεχόμενα, ξανά και ξανά*, στο πλαίσιο ενός γυρίσματος, μπορεί να δυσκολέψει ελαφρώς τα πράγματα. Αλλά οι ίδιοι οι ηθοποιοί, ο σκηνοθέτης μας, Βασίλης Κεκάτος, αλλά και η παραγωγή φρόντισαν για το βέλτιστο αποτέλεσμα και τους ευχαριστούμε για αυτό, αλλά και συνολικά για όλη τη δουλειά.
*Σε αυτό το σημείο νιώθουμε την ανάγκη να διευκρινίσουμε πως η σκηνή με το κλάμα ουδεμία σχέση είχε με αυτό!
Ποιες θα λέγατε πως είναι οι προκλήσεις όσον αφορά τη διαφημιστική επικοινωνία ενός brand σαν της Vodafone, αφενός ιδιαίτερα εδραιωμένο στην Ελλάδα αφετέρου με παγκόσμια εμβέλεια και παρουσία;
Ο μόνος τρόπος για να μη λειτουργήσει μία διαφημιστική επικοινωνία, σε οποιαδήποτε χώρα, είναι να μην υπάρχει ιδέα. Εκεί πάντα κρύβεται ο κίνδυνος. Όταν υπάρχει ιδέα, όμως, τίποτα δεν μπορεί να πάει λάθος. Και όταν η ιδέα αυτή βασίζεται σε ένα δυνατό insight, μια universal αλήθεια, θα λέγαμε πως τότε δεν υπάρχει καμία πρόκληση.
CREDITS
VODAFONE CU
Κάτια Σταθάκη Consumer Commercial Director
Χάιδω Ηλιοπούλου Head of Brand, Marketing Comms, Media & Insights
Αλέξανδρος Ρουσέας Marketing Senior Manager
Λευτέρης Αντωνόπουλος Youth & Mass Manager
Λυδία Παπαντωνοπούλου Youth & Mass Senior Brand Manager
Μαρίνα Χατζηγεωργίου Marketing Assistant
Κατερίνα Κόρκακα Digital & Media Manager
Αντιγόνη Διαμαντή Integrated Media Planner
THE NEWTONS LABORATORY
Δημήτρης Μπελέκος General Manager
Αντώνης Μπαφαλούκος Group Account Director
Μαντώ Βολίκα Account Director
Δημήτρης Βικελής Creative Director
Εύα Μάρου Copywriter
Alex Brouhard Art Director
Βαγγέλης Γαροφάλλου Copywriter
Ρίττα Παππά Art Director
CARAT
Αλέξανδρος Γκότσης Account Director
Ξενοφών Αποστολίδης Associate Account Director
MAGIKON
Βασίλης Κεκάτος Director
Ντίνα Σακκαδάκη Executive Producer
Τάκης Δημόπουλος Producer
Γιώργος Βαλσάμης Director of Photography
Popi Sem Original Music
Musou Music Group Sound Studio
Konstantinos Sohoritis Still Photographer