To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Vodafone Giga Network: Wunderman Thompson και Vodafone σε μια επικοινωνία χωρίς όρια!

 Vodafone Giga Network: Wunderman Thompson και Vodafone σε μια επικοινωνία χωρίς όρια!

Οι άνθρωποι πίσω από την ξεχωριστή καμπάνια για το λανσάρισμα του Vodafone Giga Network 5G, όπου πρωταγωνιστεί ο Χρήστος Σανδαλάκης, ο παγκόσμιος πρωταθλητής ποδηλασίας tandem, μιλούν στο adbusiness.

Ποια είναι η υπόσχεση που φέρνει η Vodafone με το λανσάρισμα του Vodafone Giga Network 5G;

Χάιδω Ηλιοπούλου - Head of Brand, Marketing Communications, Media and lnsights:


Το Vodafone Giga Network 5G ήρθε για να βελτιώσει τη ζωή των ανθρώπων. Χάρη στις ασύλληπτες ταχύτητες και στους χαμηλούς χρόνους απόκρισης, το δίκτυο SG της Vodafone μπορεί να αλλάξει τη ζωή μας με τρόπους που δεν είχαμε ποτέ πριν φανταστεί, απελευθερώνοντας νέες δυνατότητες για όλους.

Όπως το παράδειγμα του Χρήστου Σανδαλάκη. Ένας παγκόσμιος πρωταθλητής ποδηλασίας tandem, με 99% απώλεια όρασης, που κατάφερε αυτό που έμοιαζε ακατόρθωτο. Να κατέβει για πρώτη φορά το βουνό με ποδήλατο μόνος του, ενώ ο συναθλητής του, Σωτήρης Μπρέτας, του έδινε οδηγίες από μακριά, σε πραγματικό χρόνο, χάρη στην άμεση απόκριση του Vodafone Giga Network 5G.

Πώς συνδέεται η υπόσχεση αυτή με τη γενικότερη στρατηγική τοποθέτηση της μάρκας;

Χάιδω Ηλιοπούλου - Head of Brand, Marketing Communications, Media and lnsights:

Σκοπός μας στη Vodafone είναι να αναπτύσσουμε τα δίκτυα και τις τεχνολογίες μας,για να συνδέουμε τους ανθρώπους για ένα καλύτερο μέλλον, με περισσότερες ευκαιρίες για όλους. Είμαστε αποφασισμένοι να χρησιμοποιούμε τις τεχνολογίες μας για να συμβάλλουμε σε μια ψηφιακή κοινωνία, όπου όλοι θα μπορούν να συμμετέχουν ισότιμα και να αναλάβουμε δράση για την προστασία του πλανήτη. Το νέο Vodafone Giga Network 5G υπηρετεί αυτόν ακριβώς το σκοπό. Δημιουργεί νέες, πρωτόγνωρες δυνατότητες και δίνει πνοή σε καινοτόμες τεχνολογικές εφαρμογές που μπορούν να αλλάξουν τις πόλεις μας, να ενδυναμώσουν τις επιχειρήσεις, να αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες υγείας και να δώσουν άλλη διάσταση στην εκπαίδευση, θέτοντας τις βάσεις για τη μεταμόρφωση της Ελλάδας, σε μια ψηφιακή κοινωνία με ίσες ευκαιρίες για όλους. Για παράδειγμα, το δίκτυο 5G μπορεί να αλλάξει την ιατρική, υποστηρίζοντας εγχειρήσεις εξ αποστάσεως, ανεξάρτητα με το πού βρίσκεται ο ασθενής, εκδημοκρατίζοντας,έτσι, την πρόσβαση στην υγεία. Μπορεί, επίσης, να φέρει νέες δυνατότητες στην εκπαίδευση και την πρόσβαση στην επιστημονική γνώση, όπως το μάθημα με ολόγραμμα που παρουσιάσαμε πέρυσι στα Τρίκαλα, σε μαθητές της περιοχής, μέσω του δικτύου 5G.

Πώς διαφοροποιείταιο τρόπος που προσεγγίζει η Vodafone το 5G; Πώς συνδέεται με την καμπάνια που βλέπουμε στον αέρα;

Χάιδω Ηλιοπούλου - Head of Brand, Marketing Communications, Media and lnsights:

Πιστεύουμε στην «τεχνολογία για τον άνθρωπο» και όχι στην «τεχνολογία για την τεχνολογία». Για αυτό και στο λανσάρισμα του Vodafone Giga Network 5G, εστιάσαμε στα έμπρακτα οφέλη και τις νέες δυνατότητες που φέρνει το υπερσύγχρονο αυτό δίκτυο για όλους, μέσα από την πραγματική ιστορία του πρωταθλητή Χρήστου Σανδαλάκη. 

Πείτε μας λίγα λόγια για τον Πρωταθλητή Χρήστο Σανδαλάκη και τον συναθλητή του Σωτήρη Μπρέτα. Πώς επιλέχθηκαν; Πώς συνέβαλαν στην ιστορία;

Μαρία Βαρουτά- Brand, lnsights and Sponsorships Manager:


Το λανσάρισμα του δικτύου 5G σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής, με νέες απεριόριστες δυνατότητες. Αυτό ακριβώς, πιστεύουμε ότι εκπροσωπεί και ο Χρήστος Σανδαλάκης. Ένας νέος πρωταθλητής ποδηλάτης, με απίστευτη εσωτερική δύναμη και θετική ενέργεια, που αποδεικνύει έμπρακτα στη ζωή και στο στίβο, ότι οι δυνατότητες δεν έχουν όρια.

Ο Χρήστος κατάφερε να κάνει ένα όνειρο ζωής πραγματικότητα. Να κατέβει μόνος του το βουνό με ποδήλατο, ενώ ο συναθλητής του, Σωτήρης Μπρέτας, πρωταθλητής ποδηλασίας, του έδινε οδηγίες σε πραγματικό χρόνο από μακριά, χάρη στην άμεση απόκριση του Vodafone Giga Network 5G.

Είμαστε πολύ συγκινημένοι και περήφανοι που με το παράδειγμα του Χρήστου κατορθώσαμε να δείξουμε από την αρχή πώς η τεχνολογία 5G δίνει νέα πνοή στις δυνατότητες και ίσες ευκαιρίες για όλους, ακόμη και για ανθρώπους με αντικειμενικά εμπόδια στη ζωή τους.

Η ιστορία που παρακολουθούμε είναι έντονη και συναρπαστική. Πώς έγινε πραγματικότητα;Τι χρειάστηκε για να πετύχει;

Βασιλική Συρίγου - Senior Brand Manager:



Η καμπάνια αυτή ήταν πράγματι μια πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους μας.

Χρειάστηκε χρόνος και μεγάλη προετοιμασία για να είμαστε έτοιμοι για ένα τόσο απαιτητικό γύρισμα, και μάλιστα εν μέσω της πανδημίας, καθώς επίσης και εμπιστοσύνη στο δίκτυο και στην ομάδα. Η ιστορία του Χρήστου ήταν έμπνευση για όλους μας και πραγματικά δουλέψαμε με πολλή χαρά όλοι μαζί, για να γίνει πραγματικότητα.



Πώς προσεγγίσατε το brief που σας δόθηκε από την Vodafone; Ποιο είναι το βασικό μήνυμα της νέας καμπάνιας που υπογράφετε;

Γιάννης Τσαγκανέλλιας - Associate Creative Director:


Πρώτα από όλα να σας πούμε πως αυτό το brief δεν ήταν ένα ακόμα business-as-usual brief.

Κι αυτό γιατί έπρεπε να λανσάρουμε το 5G κι όχι ένα ακόμα νέο δίκτυο. Το 5G είναι το μέλλον. Σε όλα. Έτσι δεν μπορούσαμε να το «περιορίσουμε»απλά σε θέμα ταχύτητας, όπως είχαν λανσαριστεί τα προηγούμενα δίκτυα.Το 5G έρχεται για να αλλάξει τα πάντα και το καταφέρνει - εκτός της αστρονομικής του ταχύτητας · χάρη στην άμεση απόκριση του δικτύου, δηλαδή στην σχεδόν μηδενική καθυστέρηση.

Για αυτό και αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια καμπάνια που να συμβαδίζει με την νέα πραγματικότητα του Vodafone Giga Network 5G: μια καμπάνια που θα αλλάξει τα πάντα!Το μήνυμα της καμπάνιας «Τώρα οι δυνατότητες δεν έχουν όρια» περιγράφει ακριβώς όσα έρχεται να προσφέρει στον άνθρωπο το 5G και το αποτυπώνουμε πέρα από τα όρια μιας απλής διαφημιστικής καμπάνιας, με την πραγματική ζωή! 

Ένας υπέροχος αθλητής, ο Χρήστος Σανδαλάκης, ένας παγκόσμιος πρωταθλητής ποδηλασίας tandem, με 99% απώλεια όρασης, έχει καταφέρει τα πάντα στη ζωή του: έχει διακριθεί σε παγκόσμιο επίπεδο και ετοιμάζεται για τους Παραολυμπιακούς αγώνες. Αυτό που ήθελε πολύ να δοκιμάσει, ήταν κατάβαση με το ποδήλατό του από κάποιο βουνό, εντελώς μόνος του. Και αυτό τον βοηθήσαμε να καταφέρει. Το όνειρό του που δεν πίστευε πως θα μπορούσε ποτέ να γίνει πραγματικότητα. Οι δυνατότητες του 5G δεν έχουν τελικά όρια, ούτε όσων έχουν την αποφασιστικότητα! Ένα μέλλον χωρίς αποκλεισμούς ξεκίνησε. Η καμπάνια μας για το 5G το έδειξε με τον πιο ανθρώπινο και αισιόδοξο τρόπο.

Ποιες ήταν οι προκλήσεις που έκρυβε σε επίπεδο επικοινωνιακής διαχείρισης η συνεργασία με τον Χρήστο Σανδαλάκη; Γιάννης Τσαγκανέλλιας - Associate Creative Director:

Ο Χρήστος είναι ένας εξαιρετικός αθλητής, ένας πρωταθλητής, αλλά είναι και ένας υπέροχος άνθρωπος! 'Οπως μπορείτε όλοι να φανταστείτε οι προκλήσεις σε ένα τέτοιο project που δεν έχει ξαναγίνει ήταν τεράστιες. Σε όλα τα επίπεδα.

Όμως η αισιοδοξία, η αποφασιστικότητα και η εσωτερική δύναμη του Χρήστου μάς βοήθησε να τις ξεπεράσουμε όλες. Η θετική ενέργεια που έδωσε στην δημιουργία της καμπάνιας μας ήταν κάτι πρωτόγνωρο.

Βλέπετε η δύναμη που δίνει η εκπλήρωση ενός ονείρου είναι απίστευτη. Τα λόγια που είπε ο Χρήστος όταν πέρασε τη γραμμή του τερματισμού το αποδεικνύουν:

«Ήταν απερίγραπτη η αίσθηση όταν έφτασα στον τερματισμό μόνος μου! Όταν συνειδητοποίησα πως αυτό που πέρασα δεν ήταν ο τερματισμός, αλλά η αρχή ενός αύριο γεμάτο νέες δυνατότητες!»

Yπήρξαν προκλήσεις και σε επίπεδο production όσον αφορά τα γυρίσματα; Πόσο απαιτητικά ήταν;

Δημήτρης Δρακάτος - Associate Creative Director:


Αν υπήρξαν προκλήσεις; Βασικά σε επίπεδο production η ερώτηση έπρεπε να είναι: Ήταν κάποιο σημείο της παραγωγής που ΔΕΝ υπήρξαν προκλήσεις;

Από την αρχή του project η μία πρόκληση διαδεχόταν την άλλη. Να βρούμε το σημείο που θα εξυπηρετούσε όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις τους: Από τις ανάγκες του σκηνοθέτη, στις απαιτήσεις του δικτύου και στην πρόσβαση της παραγωγής.

Να βρούμε την ιδανική διαδρομή. Να εξασφαλίσουμε την ασφάλεια του αθλητή σε ένα δρόμο με διαρκείς στροφές σε βουνό.

Ο καιρός! Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο για έναν ποδηλάτη από τον πλευρικό άνεμο, κι εκεί οι άνεμοι μπορούν να είναι ακραίοι. Για να φανταστείτε, την ημέρα που πήγε η παραγωγή στο σημείο για να τοποθετήσει τον εξοπλισμό, ο άνεμος ήταν στα 1Ο μποφόρ! Θα χιόνιζε; Είναι σε υψόμετρο 1100 μ. Και όλα αυτά εν μέσω πανδημίας.

Αν ο Χρήστος δεν ήταν αυτός ο υπέροχος άνθρωπος, με την τεράστια καρδιά του, τίποτα δεν θα μπορούσε να γίνει. Τελικά όμως, αποδείχτηκε στην πράξη, πως οι δυνατότητες δεν έχουν όρια. Και αυτό δεν το λέμε μόνο για το 5G, αλλά για όλους μας που καταφέραμε να ολοκληρώσουμε ένα τόσο απαιτητικό και πρωτόγνωρο project.

Ποιες αξίες του brand Vodafone αλλά και ποια χαρακτηριστικά του Vodafone Giga Network 5G αποτυπώνονται στην καμπάνια;

Λάζαρος Ευμορφίας - Executive Creative Officer:


Η Vodafone αποτελεί διαχρονικά ένα brand που υπηρετεί με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του το κοινό καλό.

Να θυμίσω χαρακτηριστικά την τηλεϊατρική, το πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων Generation Next, το Πράσινο Δίκτυο και σήμερα, το 5G Δίκτυο που απελευθερώνει νέες  δυνατότητες, όπως στην   περίπτωση του Χρήστου Σαvδαλάκη. Η purpose-led λοιπόν επικοινωνία είναι πλέον για τη Vodafone πρωταρχική  αξία  που  θα πρεσβεύει σήμερα και στο μέλλον.

Σε ό,τι αφορά στα χαρακτηριστικά του Vodafone Giga Network 5G, το πιο σημαντικό είναι η άμεση απόκριση με σχεδόν μηδενική καθυστέρηση (Low Latency), κάτι που γίνεται άμεσα κατανοητό στην επικοινωνία του Χρήστου Σαvδαλάκη με τον συναθλητή του που τον καθοδηγεί σε κάτι τόσο επικίνδυνο και απρόβλεπτο από απόσταση, αλλά με ασφάλεια, χάρη σε αυτό ακριβώς το εξελιγμένο δίκτυο.



Συντελεστές:

Vodafone

Άρης Γεωργόπουλος - Consumer Commercial Director
Χάιδω Ηλιοπούλου - Head of Brand, Marketing Communications, Media and lnsights
Μαρία Βαρουτά- Brand, lnsights and Sponsorships Manager
Βασιλική Συρίγου - Senior Brand Manager
Γεωργία Γραμματικού - Brand Manager
Νίκη Παλούκου - Brand Manager
Ντορίνα Παππά- Brand Manager
Μαρίζα Φιλίππου - Senior Brand Manager
Κατερίνα Κόρκακα - Digital and Media Manager
Σοφία Βουτσιτσούδη - Digital and Biddable Media Lead
Αντιγόνη Διαμάντη - lntegrated Media Planner
Νίκος Πλεύρης - Head of Transmission & Transport Enginee ring, Group Network
Νίκος Καραμέτος - Partner & Network Performance Management Manager
Χρήστος Toυλoύπης- lntegrated Delivery Cluster Manager GR, ΡΤ, AU, Group Network
Βαγγέλης Αλεξανδρής - Feasibility Analysis & Delivery Senior Engineer, Group Network
Κατερίνα Σιπητάνου - Corporate Affairs Manager

Wunderman Thompson Athens

Λάζαρος Ευμορφίας - Executive Creative Officer
Γιάννης Τσαγκανέλλιας-Αssοcίate Creative Director
Δημήτρης Δρακάτος -Associate Creative Director
Λεωνίδας Σπανός - Client Service Director
Τάνια Αξιωτάκη - Senior Account Director
Matt Gerber- Strategic Planning Director
Ζοζέφ Μεζάν - Strategic Business Consultant

Εταιρία Παραγωγής - Movielab

Additional Producing Services - Shampoo
Γιώργος Αλεξανδρής & Ελένη Ασβεστά - Παραγωγοί
Χάρης Πατραμάνης - Σκηνοθέτης & Διευθυντής Φωτογραφίας
Γιώργος Τσίτσας - Διευθυντής Παραγωγής Musou - Πρωτότυπη Μουσική Σύνθεση

Carat

Μαριάννα Τοπάλογλου - Client Partner
Αλέξανδρος Γκότσης -
Account Director
Ξενοφών Αποστολίδης -
Media Manager

TAGS: Vodafone