To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Vodafone: Πράσινο Δίκτυο-Πράσινη Καμπάνια

Vodafone: Πράσινο Δίκτυο-Πράσινη Καμπάνια

Το Vodafone Green Giga Network και τη σηµαντική πρωτοβουλία της Vodafone στο νησί της Αµµουλιανής προβάλλει η νέα καµπάνια που υπογράφει η Wunderman Thompson, η οποία είναι και αυτή «πράσινη» σε κάθε επίπεδο. Η Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media and lnsights της Vodafone, ο Λάζαρος Ευµορφίας, (Executive Creative Officer), ο Ηλίας Γκάρλας, (Creative Director), και ο Peter Οικονόµου, (Senior Art Director) της Wunderman Thompson, µιλούν στο adbusiness για την καµπάνια που δείχνει την προσπάθεια για ένα πιο πράσινο και βιώσιµο µέλλον.

Ποια είναι η υπόσχεση που δίνει η Vodafone µε το Vodafone Green Giga Network;


Χάιδω Ηλιοπούλου: Tο Vodafone Green Giga Network είναι εδώ για να βελτιώσει τη ζωή των ανθρώπων. Είναι το µεγαλύτερο δίκτυο της Ευρώπης και είναι πράσινο, παίρνοντας δύναµη από 100% πιστοποιηµένες ανανεώσιµες πηγές ενέργειας: τον ήλιο, το νερό και τον άνεµο.

Στην εποχή που στον πλανήτη βλέπουµε ακραία καιρικά φαινόµενα να πλήττουν τις ανθρώπινες δραστηριότητες και την ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα της ζωής µας, εξελίσσουµε δυναµικά το δίκτυο και τις τεχνολογίες µας, για να δηµιουργήσουµε νέες δυνατότητες και ένα βιώσιµο, πιο πράσινο µέλλον για όλους. Αναγνωρίζουµε υπεύθυνα ότι ο πλανήτης είναι το σπίτι µας και µας δίνει ζωή. Γι’ αυτό αναλαµβάνουµε δράση για να τον προστατεύσουµε και να του επιστρέψουµε το καλό που κάνει για εµάς. Ένα απτό, µοναδικό παράδειγµα του πώς µπορεί να επιτευχθεί αυτό, είναι και η νέα πρωτοβουλία µας στο νησί της Αµµουλιανής. Με το Vodafone Green Giga Network παίρνουµε δύναµη από τον ήλιο και την επιστρέφουµε στην τοπική κοινωνία για το κοινό καλό, δείχνοντας το δρόµο που πρέπει να ακολουθήσουµε συλλογικά για ένα βιώσιµο αύριο, καθώς και την αξία που έχει η τεχνολογία στη ζωή µας.

Πώς συνδέεται η υπόσχεση αυτή µε το σκοπό και τη γενικότερη στρατηγική τοποθέτηση της µάρκας; Πώς συνδέεται µε την καµπάνια που βλέπουµε «στον αέρα;»

Χάιδω Ηλιοπούλου: Σκοπός µας στη Vodafone είναι να αναπτύσσουµε τα δίκτυα και τις τεχνολογίες µας, για να συνδέουµε τους ανθρώπους για ένα καλύτερο µέλλον, µε ίσες ευκαιρίες για όλους. Και καλύτερο µέλλον σηµαίνει αναντίρρητα πιο πράσινος προστατευµένος πλανήτης για κάθε πολίτη. Η προστασία του πλανήτη είναι προτεραιότητα και βασικός πυλώνας του σκοπού µας. Συνολικά, στοχεύουµε, µέσα από τις τεχνολογίες µας, να συµβάλλουµε στη βελτίωση της ζωής ενός δισεκατοµµυρίου ανθρώπων, να µηδενίσουµε τις εκποµπές ισοδυνάµου διοξειδίου του άνθρακα (CO2e) που προέρχονται από τη λειτουργία της Vodafone έως το 2030 και σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της εταιρείας έως το 2040.

Το Vodafone Green Giga Network επιβεβαιώνει τη στρατηγική τοποθέτηση της Vodafone ότι άνθρωποι και τεχνολογία µαζί µπορούµε να καταφέρουµε τα πάντα και να δώσουµε απαντήσεις σε σηµαντικά ερωτήµατα: σήµερα ένα δίκτυο, µέσα από τη συνεργασία ανθρώπου και τεχνολογίας, µπορεί να λειτουργήσει ως «καταλύτης αλλαγής» για ένα πιο πράσινο µέλλον, µε µεγαλύτερο σεβασµό προς τον πλανήτη και τον άνθρωπο. Αυτήν τη δέσµευσή µας απηχεί η νέα καµπάνια. Γι’ αυτό και στο κέντρο της επικοινωνίας είναι οι άνθρωποι και η αυθεντική ζωή του νησιού. Μέσα από τα µάτια της πρωταγωνίστριας περιηγούµαστε στον όµορφο τόπο και νιώθουµε το πώς µε το πράσινο δίκτυο µπορούµε να κάνουµε ακόµη καλύτερη την καθηµερινή ζωή όλων των κατοίκων της Αµµουλιανής και να προσθέσουµε ένα ακόµη πράσινο χαρακτηριστικό στην Αµµουλιανή.


Πείτε µας λίγα λόγια για την πρωτοβουλία στο νησί της Αµµουλιανής

Χάιδω Ηλιοπούλου: Η Αµµουλιανή είναι ένα πανέµορφο, γεµάτο πράσινο, νησί - το διαµάντι της Χαλκιδικής όπως λέγεται. Με το πράσινο δίκτυο συνδέουµε τους κατοίκους του και δηµιουργούµε τις προϋποθέσεις για µια πιο πράσινη ζωή για όλους. Συγκεκριµένα, αξιοποιούµε τη δύναµη της φύσης και µέσω φωτοβολταϊκών πάνελ, το Vodafone Green Giga Network παίρνει ενέργεια από τον ήλιο και λειτουργεί µε αυτή. Παράλληλα, εφαρµόζοντας σύγχρονες πρακτικές και τεχνολογίες που βελτιστοποιούν τη λειτουργία του δικτύου, µειώνουµε την κατανάλωση ενέργειας του δικτύου µας κατά 50%. Την ενέργεια αυτή την επιστρέφουµε στην τοπική κοινωνία. Το τοπικό δηµοτικό σχολείο θα είναι σύντοµα σε θέση να λειτουργεί µε 100% ηλιακή ενέργεια που παράγεται από φωτοβολταϊκά πάνελ που τοποθετήσαµε στη στέγη του και επιτρέπει την παροχή πράσινης ενέργειας και τη µεταφορά της τόσο στο νηπιαγωγείο όσο και σε άλλες εγκαταστάσεις της κοινότητας, µε ουσιαστικό ρόλο για την καθηµερινότητα των κατοίκων. Μέσα από αυτή την ενέργεια νιώθουµε και δείχνουµε ότι όταν µπορούµε να παίρνουµε παράδειγµα από τη φύση, µπορούµε να συµβάλλουµε σε ένα πιο πράσινο µέλλον για όλους.

Ποια είναι η κεντρική ιδέα της καµπάνιας και πώς εµπνευστήκατε;


Peter Oικονόµου: Όταν µπορείς να παίρνεις παράδειγµα από τη φύση, µπορείς και να συµβάλλεις σε ένα πιο πράσινο µέλλον. Για την καµπάνια µας ένα πράσινο φύλλο µε το ανάγλυφο δίκτυο των νευρώνων του αποτελεί το hero element, µιας και από τη φύση του έχει όλες τις απαντήσεις. Αν παρατηρήσετε τη µεγάλη εικόνα, θα διαπιστώσετε ότι όλη η φύση είναι ένα δίκτυο το οποίο λειτουργεί σοφά, φροντίζει, ισορροπεί, προσφέρει. Αυτό ήταν η έµπνευσή µας. Την ίδια έµπνευση την οποία υποψιάζοµαι ότι αξιοποίησε και η Vodafone, για να σχεδιάσει, να εφαρµόσει και να δηµιουργήσει συνθήκες για ένα πιο πράσινο µέλλον. 

Για πρώτη φορά µια διαφήµιση σχεδιάστηκε εξ αρχής «πράσινη». Πώς φτάσατε στην ιδέα;


Ηλίας Γκάρλας: H αλήθεια είναι ότι νιώσαµε την ανάγκη να δείξουµε στην πράξη την ευαισθησία µας γι’ αυτό το παγκόσµιο issue της κλιµατικής αλλαγής, της εξάντλησης των φυσικών πόρων, της µείωσης της βιοποικιλότητας, της προστασίας του πλανήτη µας.  Έχοντας την ευθύνη να επικοινωνήσουµε τα όσα ωφέλιµα κάνει το Green Giga Network και όσο επεξεργαζόµασταν τα data, αποφασίσαµε ως οµάδα µε τη Vodafone ότι έπρεπε να είµαστε «πράσινοι» σε όλα, µέχρι το airing της καµπάνιας. ∆ηµιουργήσαµε µια οµάδα µε ειδικούς επιστήµονες, οι οποίοι στήριξαν µε τη γνώση τους τη συνολική παραγωγή και τελικά το πετύχαµε, δώσαµε το παράδειγµα µε την πρώτη πράσινη zero waste διαφήµιση στην Ελλάδα, εφαρµόζοντας βέλτιστες περιβαλλοντικές πρακτικές σε όλους τους τοµείς της παραγωγής, από τις µετακινήσεις και τη διατροφή, µέχρι την κατανάλωση ενέργειας και τη διαχείριση αποβλήτων. Ο πλανήτης µας είναι το σπίτι µας, και αυτό ευτυχώς ενδιαφέρει όλο και περισσότερο κάθε άνθρωπο και κάθε brand. 

Ποιες αξίες του Vodafone brand και του Green Giga Network αποτυπώνονται στην καµπάνια;


Λάζαρος Ευµορφίας: H Vodafone, ειδικά τα τελευταία χρόνια, έχει συνειδητά επιλέξει έναν purpose-driven προσανατολισµό σε οτιδήποτε κάνει. Θα σας θυµίσω χαρακτηριστικά ότι δηµιούργησε το Generation Next, την πλατφόρµα απόκτησης ψηφιακών δεξιοτήτων για όλους τους νέους, έθεσε το 5G δίκτυο στην υπηρεσία ενός παγκόσµιου πρωταθλητή Tandem, ώστε να πετύχει το όνειρό του, βοηθάει έµπρακτα τη γυναικεία επιχειρηµατικότητα. Η ουσιαστική συµβολή του Πράσινου ∆ικτύου της στο τοπικό σχολείο είναι ένα ακόµα παράδειγµα της δέσµευσης του brand να υπηρετεί σκοπούς που ξεπερνούν τα επιχειρηµατικά σχέδια και επεκτείνονται στις πραγµατικές προκλήσεις του τόπου και της κοινωνίας στο σύνολό της.



Συντελεστές

Vodafone

Άρης Γεωργόπουλος - Consumer Commercial Director

Χάιδω Ηλιοπούλου - Head of Brand, Marketing Communications, Media and lnsights

Μαρία Βαρουτά - Brand, lnsights and Sponsorships Manager

Βασιλική Συρίγου - Senior Brand Manager

Κατερίνα Κόρκακα - Digital and Media Manager

Σοφία Βουτσιτσούδη - Digital and Biddable Media Lead

Αντιγόνη ∆ιαµάντη - lntegrated Media Planner

Nicolae Tuca Vulcenau - Network Director Technology

Νίκος Καραµέτος - Partner & Network Performance Management Manager

Μαρία Σκάγκου - Αντιπρόεδρος ∆Σ και διευθύντρια Εξωτερικών Σχέσεων

Κατερίνα Σιπητάνου - Corporate Affairs Manager

Θράσος Kιούσης - Corporate Communications and Public Affairs Professional

Ελένη Χέρα - Sustainability Lead

Παναγιώτης ∆αµπάνης - Facilities Management Lead
 

Wunderman Thompson Athens

Λάζαρος Ευµορφίας - Executive Creative Officer

Ηλίας Γκάρλας - Creative Director

Peter Οικονόµου - Senior Art Director

Λεωνίδας Σπανός - Client Service Director

Τάνια Αξιωτάκη - Senior Account Director

Κώστας Νιώτης - Head of Digital & Innovation

Matt Gerber - Strategic Planning Director

Ζοζέφ Μεζάν - Strategic Business Consultant

 

Carat

Μαριάννα Τοπάλογλου - Client Partner

Αλέξανδρος Γκότσης - Account Director

Ξενοφών Αποστολίδης - Media Manager

 

Magikon

Μανώλης Σακκαδάκης/ Ντίνα Σακκαδάκη - Executive Producers

Τάκης ∆ηµόπουλος - Producer

Ελένη Σταµουλακάτου - Line Producer

Βαρδής Μαρινάκης - Director

∆ρ. Φίλιππος Κυρκίτσος - Sustainability Methods Consultant