Vodafone & The Newtons Laboratory: Αυτή η σχέση ξεκίνησε με έναν χωρισμό

adb: Ποιο ήταν το brief που δώσατε στη The Newtons Laboratory για την πρώτη καμπάνια που υπογράφει για τη Vodafone; Ποιο το μήνυμα που θέλατε να περάσετε όσον αφορά στην υπηρεσία Vodafone ΤV;
Vodafone: Το Vodafone TV αποτελεί την κορυφαία επιλογή για ψυχαγωγία στο σπίτι με αποκλειστικές συνεργασίες με τους μεγαλύτερους δημιουργούς περιεχομένου παγκοσμίως. Στη νέα μας καμπάνια, που σηματοδοτεί και την έναρξη της νέας συνεργασίας μας με τη The Newtons Laboratory, θέλαμε να αναδείξουμε το πλούσιο και ξεχωριστό περιεχόμενο που διαθέτει η υπηρεσία, το οποίο μας διαφοροποιεί και από τον ανταγωνισμό. Επιλέξαμε να εστιάσουμε στην ποικιλία των βραβευμένων σειρών με κεντρικό μήνυμα ότι μόνο στο Vodafone TV μπορείς να βρεις τη μεγαλύτερη λίστα πολυβραβευμένων σειρών από τους μεγαλύτερους δημιουργούς περιεχομένου. Για εμάς ήταν ιδιαίτερα σημαντικό να βγαίνει ξεκάθαρα και μονοσήμαντα το μήνυμα αυτό, με τρόπο όμως ξεχωριστό.
adb: Ποια χαρακτηριστικά και στοιχεία του Vodafone TV θέλετε να αναδείξετε μέσα από τη συγκεκριμένη καμπάνια;
Vodafone: Το Vodafone TV αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές εμπορικές προτεραιότητες για τη Vodafone. Γι’ αυτό, με επίκεντρο τον πελάτη και τις ανάγκες του, επενδύουμε συνεχώς σε premium περιεχόμενο, που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής παρόχου συνδρομητικής τηλεόρασης. Οι συνδρομητές αναζητούν ποικιλία και επιλογές στο περιεχόμενο αλλά και τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση σε ό,τι νέο και δημοφιλές μαθαίνουν ή διαβάζουν ότι έρχεται. Σε αυτή την ανάγκη απαντά το Vodafone TV προσφέροντας περιεχόμενο που συνεχώς εμπλουτίζεται, μέσα από νέες και αποκλειστικές στρατηγικές συνεργασίες.
adb: Πως έχει υποδεχθεί το κοινό μέχρι στιγμής την καμπάνια; Ποια σχόλια έχετε λάβει;
Vodafone: Τα σχόλια που έχουμε λάβει από την πρώτη ημέρα προβολής της συγκεκριμένης καμπάνιας είναι πολύ θετικά. Οι ξεχωριστές ερμηνείες της Κλέλια Ανδριολάτου και του Ορέστη Χαλκιά υπό τη σκηνοθετική επιμέλεια του βραβευμένου Βασίλη Κεκάτου έδωσαν ένα άρτιο και ξεχωριστό αποτέλεσμα που ενθουσίασε το κοινό και ανέδειξε την πρωτοπορία του Vodafone TV.
adb: Ποια είναι η «συνταγή» της επιτυχίας;
Vodafone: Η «συνταγή» της επιτυχίας είναι ο σωστός συνδυασμός των επί μέρους στοιχείων ξεκινώντας από τη δημιουργική ιδέα της καμπάνιας που ζωντανεύει το βασικό μας μήνυμα με τόσο συναρπαστικό τρόπο, όσο και η ίδια η υπηρεσία. Αυτό δε θα μπορούσε να επιτευχθεί χωρίς την αριστοτεχνική σκηνοθεσία του βραβευμένου στις Κάννες Βασίλη Κεκάτου που ενέπνευσε άρτια τις ερμηνείες της Κλέλιας Ανδριολάτου και του Ορέστη Χαλκιά δημιουργώντας μια παραγωγή υψηλών προδιαγραφών, εφάμιλλη μιας κινηματογραφικής ταινίας. Ο συνδυασμός αυτός οδήγησε σε μια μονοσήμαντη επικοινωνία που εστιάζει στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της υπηρεσίας.
adb: Σε ποιο insight βασίζεται η καμπάνια που «τρέχει» για το Vodafone TV; Πως προέκυψε τόσο η ιδέα όσο και η εκτέλεση πίσω από την πρώτη καμπάνια που υπογράφετε για τη Vodafone;
The Newtons Laboratory: Οι σειρές είναι ο νέος κινηματογράφος λένε. Η επίδρασή τους πλέον είναι μεγάλη. Αποτελούν κομμάτι της καθημερινής ζωής, όχι μόνο ως συνήθεια παρακολούθησης αλλά και σαν θέμα κουβέντας με φίλους, ως κοινό σημείο αναφοράς με ανθρώπους κτλ. Και πέρα από αυτό βλέπουμε και σε εμάς τους ίδιους αλλά και σε ανθρώπους γύρω μας να χρησιμοποιούν τις σειρές, τους ήρωες των σειρών ή και ατάκες τους στην καθημερινότητά τους για να σχολιάσουν, εξηγήσουν ή διακωμωδήσουν καταστάσεις. Πάνω σε αυτό βασιστήκαμε. Στη συνέχεια θέλαμε να τοποθετήσουμε αυτό το insight σε ένα περιβάλλον «παραγωγής - γυρίσματος» που είναι και ο φυσικός κόσμος του Vodafone TV. Έτσι, προέκυψε η ιδέα που είδαμε τελικά.
adb: Ποιοι είναι βασικοί συντελεστές σε αυτή τη παραγωγή; Πως επιλέχθηκαν;
The Newtons Laboratory: Η Κλέλια και ο Ορέστης είναι δυο νέοι ηθοποιοί και ιδανικοί για εμάς να αναδείξουν το πολυβραβευμένο περιεχόμενο του Vodafone TV, μέσα από ένα σενάριο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα τους. Μιλάμε για δύο πάρα πολύ ταλαντούχους ηθοποιούς οι οποίοι υπό την καθοδήγηση του Βασίλη Κεκάτου που με την ξεχωριστή σκηνοθετική του ματιά και την αισθητική του έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο μια εξαιρετικά απαιτητική παραγωγή. Όταν μιλάμε για Vodafone TV άλλωστε ο παράγοντας entertainment παίζει πάρα πολύ σημαντικό ρόλο, άρα και οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας μας είχε νόημα να είναι άνθρωποι οι οποίοι να έρχονται από αυτόν ακριβώς τον χώρο.
adb: Η καμπάνια βασίζεται στο χιούμορ και τον παράγοντα «entertainment». Ήταν μονόδρομος για το προϊόν του Vodafone TV ή γενικότερα θεωρείτε πως η διαφήμιση οφείλει να είναι διασκεδαστική;
The Newtons Laboratory: Αυτό δεν είναι κάτι καινούριο. Πάντα στην επικοινωνία βιώνουμε διάφορους «κύκλους» όπου διαφορετικά στυλ και φόρμες είναι οι κυρίαρχες κάθε φορά. Αυτήν τη στιγμή είναι η αλήθεια, για πολλούς λόγους, το χιούμορ και γενικά το να μας διασκεδάζει η επικοινωνία είναι κάτι που λειτουργεί καλά. Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι κάθε επικοινωνία πρέπει να είναι χιουμοριστική. Εμείς σαν εταιρία πιστεύουμε και χρησιμοποιούμε την δύναμη του χιούμορ αρκετά στις δουλειές μας όταν κρίνουμε ότι θα λειτουργήσει καλά. Στην περίπτωση του Vodafone TV τώρα, θα λέγαμε δεν ήταν μονόδρομος αλλά απλά μια απόφαση. Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια ψυχαγωγική καμπάνια γιατί πιστεύαμε ότι ταιριάζει στη μάρκα και σε αυτό που θέλαμε να επικοινωνήσουμε. Και το πιο βασικό ότι θα λειτουργήσει και καλά για τον κόσμο.
adb: Υπήρξαν κάποιες προκλήσεις όσον αφορά στην παραγωγή της νέας καμπάνιας;
The Newtons Laboratory: Όταν έχουμε να κάνουμε με τέτοιου είδους παραγωγές πάντα υπάρχουν ορισμένες προκλήσεις κατά την διαδικασία παραγωγής και υλοποίησης. Όλα έπρεπε να γίνουν σε σύντομο χρονικό διάστημα και η πολυπλοκότητα του σεναρίου μας ανάγκασε να είμαστε έξτρα απαιτητικοί από όλους τους συνεργάτες μας. Το θετικό είναι ότι στο τέλος αντιμετωπίσαμε αποτελεσματικά αυτές τις προκλήσεις, επιτυγχάνοντας την παραγωγή μιας επιτυχημένης καμπάνιας. Σε αυτό το σημείο οφείλουμε να αποδώσουμε τα εύσημα τόσο στο ζευγάρι των πρωταγωνιστών μας, όσο και στον σκηνοθέτη μας αλλά και σε όλη την ομάδα της παραγωγής που έκανε όλες αυτές τις προκλήσεις απλούστερες.
Συντελεστές
Vodafone
Κάτια Σταθάκη / Consumer Commercial Director
Χάιδω Ηλιοπούλου / Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights
Λένα Βασαγιάννη / Senior Brand Manager
Αναστασία Καρδαρά / Brand Manager
Κατερίνα Κόρκακα / Digital & Media Manager
Αντιγόνη Διαμάντη / Strategic Media Planner Digital & Media
Αντώνης Πρέκας / Head of Propositions & Pricing
Ανδρέας Γεωργιάδης / Pay TV Manager
The Newtons Laboratory
Γιάννης Σορώτος / Deputy Creative Head
Δημήτρης Μπελέκος / General Manager
Αντώνης Μπαφαλούκος / Group Account Director
Παναγιώτης Κλάρας / Account Supervisor
Πάνος Νουβέλογλου/ Art Director
Διονυσία Λαμπαραδίου / Copywriter
Carat
Αλέξανδρος Γκότσης / Account Director
Ξενοφών Αποστολίδης / Associate Account Director
Magikon
Μανώλης Σακαδάκης / Γενικός Διευθυντής
Τάκης Δημόπουλος / Παραγωγός
Βασίλης Κεκάτος / Σκηνοθέτης