Vodafone &The Newtons Laboratory: Κάθε όνειρο μπορεί να πραγματοποιηθεί όταν έχεις ένα δυνατό δίκτυο

VODAFONE
Ποια είναι η υπόσχεση που φέρνει η Vodafone με τη νέα καμπάνια για το δίκτυο Vodafone 5G;
Σκοπός μας είναι να αναπτύσσουμε το δίκτυο Vodafone και τις τεχνολογίες μας για να συνδέουμε τους ανθρώπους με ένα καλύτερο μέλλον, με περισσότερες ευκαιρίες για όλους. Η νέα καμπάνια για το δίκτυο Vodafone 5G καθρεφτίζει ακριβώς τον σκοπό μας, επανατοποθετεί το δίκτυό μας και ανανεώνει δυναμικά τη σχέση μας με το ευρύ κοινό. Σε έναν κόσμο που εξελίσσεται με ταχύτητες που αλλάζουν τις καθημερινές μας εμπειρίες και ανάγκες, το δίκτυο Vodafone σήμερα είναι καλύτερο από ποτέ. Χάρη σε βελτιώσεις που οι άνθρωποί μας κάνουν σε μόνιμη βάση, και με σημαντικές επενδύσεις, γίνεται πιο γρήγορο, πιο σταθερό και πιο δυνατό κάθε μέρα, από άκρη σε άκρη της Ελλάδας, φτάνοντας σε περισσότερα σημεία από ποτέ.
Με οδηγό την διεθνή αποστολή μας «από τον πυθμένα της θάλασσας μέχρι τα αστέρια», κάνουμε πράξη την δέσμευσή μας να κρατάμε τους ανθρώπους συνδεδεμένους μέσω ενός διαρκώς πιο δυνατού δικτύου σταθερής και κινητής, αλλά και μέσω του τεράστιου δικτύου υποθαλάσσιων καλωδίων, των επίγειων δικτύων κινητής τηλεφωνίας και των αναδυόμενων δορυφορικών συστημάτων στο μέλλον, για να ανοίγουμε νέες δυνατότητες για όλους χωρίς όρια- για να μπορούν να πετυχαίνουν όσα ονειρεύονται με σύμμαχο την τεχνολογία.
Πώς διαφοροποιείται ο τρόπος που προσεγγίζει η Vodafone το 5G και την ανάπτυξη συνολικά του δικτύου Vodafone σταθερής και κινητής; Πώς συνδέεται με την καμπάνια που βλέπουμε στον αέρα;
Πιστεύουμε στην «τεχνολογία για τον άνθρωπο» και όχι στην «τεχνολογία για την τεχνολογία». Για αυτό και στη νέα μας καμπάνια εστιάσαμε στο πώς η εξέλιξη του Vodafone 5G σημαίνει έμπρακτα καλύτερη ζωή για όλους μας. Ειδικά σε μια εποχή που στην Ελλάδα κυριαρχεί το συναίσθημα του άγχους, της απαισιοδοξίας ή/και της ανασφάλειας, επιλέξαμε να επικοινωνήσουμε τη δύναμη του Vodafone 5G με μια ανθρώπινη ιστορία που δημιουργεί ανάταση ψυχής, χαρά και διάθεση για την επόμενη μέρα αλλά και εμπιστοσύνη, ενώ απαντά και στην ανθρώπινη ανάγκη για ενθουσιασμό, ποικιλία, καινοτομία.
Μέσα από την ταινία μας, συναντάμε ένα αγόρι που αγαπάει το ποδόσφαιρο και έχει όνειρο να φτιάξει μια ομάδα και να παίξουν μαζί σε ένα τουρνουά. Όμως στο χωριό που μένει δεν έχει άλλα παιδιά. Μέσα από το δίκτυο Vodafone 5G, διαφορετικοί άνθρωποι κάθε ηλικίας, από διαφορετικά μέρη της Ελλάδας, ενώνονται γρήγορα για να φτιάξουν την ομάδα του μικρού Δημήτρη. Ανάμεσα σε όσους ανθρώπους γίνονται ομάδα και θεατές σε αυτό το τουρνουά, συναντάμε τα νέα «αστέρια» της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου, τον Βαγιαννίδη, τον Καρέτσα, τον Κουλιεράκη, τον Μουζακίτη. Τελικά το ποδόσφαιρο -όπως και η συνδεσιμότητα- δεν είναι τίποτε άλλο από τη δύναμη του να φέρνεις κοντά τους ανθρώπους, να τους ενώνεις για να μεγαλώνουν τις στιγμές τους. Αυτή την αλήθεια ζούμε μέσα από το Vodafone 5G που γίνεται κάθε μέρα δυνατότερο, σταθερότερο και ισχυρότερο για όλους.
Η Vodafone είναι χορηγός της Εθνικής Ομάδας από το 2004. Τι σημαίνει για την Vodafone αυτή η μακρά συνεργασία αλλά και γιατί επιλέξατε να αξιοποιήσετε αυτό το μακροχρόνιο brand asset στη συγκεκριμένη καμπάνια;
Για τη Vodafone και την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου, η σχέση αυτή ξεκίνησε το 2004 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα με αμείωτο πάθος. Η Vodafone είναι ο δεύτερος πιο πιστός υποστηρικτής της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου, αμέσως μετά τους φιλάθλους της, πάντα μαζί στα καλά και στα δύσκολα. Η συνεργασία με την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου αποτελεί στρατηγική και συναισθηματική άγκυρα για τη Vodafone, εδραιώνοντας την παρουσία μας στον πυρήνα της ελληνικής κοινωνίας εδώ και δύο δεκαετίες. Η Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου αναγνωρίζεται σήμερα ως το πρόσωπο της επόμενης γενιάς των περισσότερων δυνατότητων και της επιτυχίας του «αδύνατου» στην Ελλάδα. Το ποδόσφαιρο είναι το κορυφαίο άθλημα της χώρας, αν και τα τελευταία χρόνια δεν τα πάμε τόσο καλά παίζοντας στο εξωτερικό.
Παρόλα αυτά, η σύγχρονη Εθνική Ομάδα της Ελλάδας διαθέτει υπέροχα ταλέντα, με την πλειοψηφία να είναι ηλικίας 17-23 ετών, αντιπροσωπεύοντας ένα αισιόδοξο, λαμπρότερο μέλλον. Έτσι, όλη η χώρα είναι ενωμένη με την ομάδα μας, για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια. Συνδυάζοντας τις βελτιώσεις του δικτύου Vodafone με μια έντονη ελληνική πινελιά, ενδυναμώνουμε τις τοπικές μας ρίζες και την παρουσία μας, δημιουργώντας παράλληλα μια ισχυρή, αυθεντική ιστορία για την τοποθέτηση του δικτύου μας.
Ποιες αξίες του brand Vodafone αλλά και ποια χαρακτηριστικά του δικτύου Vodafone 5G αποτυπώνονται στην καμπάνια;
Η καμπάνια Vodafone 5G αναδεικνύει το ανθρώπινο πνεύμα και εστιάζει στη δυναμική και σύγχρονη προσωπικότητα της μάρκας. Ταυτόχρονα και πιο σημαντικά σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για τη Vodafone, γεμάτη με άσβεστο πάθος για το μέλλον, για να έχουμε στο επίκεντρο των δράσεων μας κάθε πελάτη και με προορισμό να φέρνουμε αξία σε κάθε ελληνικό σπίτι.
THE NEWTONS LABORATORY
Ποιο ήταν το brief που σας έδωσε η Vodafone και ποια επικοινωνιακή ανάγκη επιχειρεί να καλύψει η νέα καμπάνια;
Η Vodafone, θέλοντας να λανσάρει μία νέα καμπάνια δικτύου, μας κατέστησε αρχικά σαφές το πώς ήθελε να τοποθετηθεί για όλα αυτά τα οποία συνθέτουν το δίκτυό της. Και δεν μιλάμε μόνο για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, αλλά για το ότι είναι ένα δίκτυο που βάζει τους ανθρώπους μπροστά. Που θέλει να συμβαδίζει με τις καθημερινές ανάγκες μας. Που αφουγκράζεται τα όνειρα και τις φιλοδοξίες μας, δίνοντάς μας τον τρόπο να τα κάνουμε πραγματικότητα. Και αυτός ο τρόπος είναι οι δυνατότητες που μας δίνει το ίδιο το δίκτυο, το οποίο γίνεται πιο γρήγορο, πιο ισχυρό και πιο σταθερό κάθε μέρα, συμβαδίζοντας με τις συνεχείς εξελίξεις της εποχής μας.
Πώς προέκυψε η ιδέα να πρωταγωνιστεί ένα παιδί από ακριτικό νησί δίπλα στους παίκτες της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου; Σε ποιο insight βασίστηκε αυτό το storytelling;
Όπως και να το δούμε, η Ελλάδα, λόγω της ιδιαίτερης γεωγραφικής της σύνθεσης, αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις σχετικά με τα δίκτυα τηλεπικοινωνιών, ειδικά σε ακριτικές περιοχές. Έτσι, η τοποθέτηση του κεντρικού μας ήρωα, αυτού του παιδιού που δεν έχει συμπαίκτες, σε ένα νησί, ήταν, πέρα από δημιουργικά ενδιαφέρουσα, και λειτουργική ως προς τις ανάγκες του brief. Η νέα γενιά της εθνικής μας ομάδας ήταν ιδανική για να πλαισιώσει αυτό το παιδί και η στήριξη της Vodafone στην εθνική εδώ και πολλά χρόνια μας έδωσε τη μεγάλη ευκαιρία να έχουμε τους ιδανικούς «συμπαίκτες» για τον ήρωά μας.
Η σκέψη πίσω από την ιστορία μας ήταν το πώς ένα παιδί από μια ακριτική περιοχή μπορεί να δει το όνειρό του να γίνεται πραγματικότητα όταν υπάρχει ένα δυνατό δίκτυο να το βοηθήσει- ένα δίκτυο ανθρώπων που έρχεται κοντά μέσα από ένα δυνατό δίκτυο τηλεπικοινωνιών.
Ποιες ήταν οι μεγαλύτερες προκλήσεις κατά την υλοποίηση της καμπάνιας, ειδικά όσον αφορά τα γυρίσματα σε απομακρυσμένες περιοχές και τη συνεργασία με αληθινούς ποδοσφαιριστές;
Όταν αναλαμβάνεις να σχεδιάσεις και να υλοποιήσεις μια τόσο μεγάλη καμπάνια είναι αναμενόμενο να συναντήσεις δυσκολίες στις οποίες πρέπει να ανταπεξέλθεις. Σίγουρα τα γυρίσματα σε ένα νησί, αλλά και η παρουσία ενός πολύ μικρού παιδιού σε πρωταγωνιστικό ρόλο και η διαχείρισή του, επιφυλάσσουν διαφορετικές προκλήσεις, ωστόσο όλες αντιμετωπίστηκαν με επιτυχία και γι’ αυτό δεν πρέπει να παραλείψουμε να δώσουμε τα εύσημα και στην εταιρεία παραγωγής, την Filmiki, που δεν άφησε καμία πρόκληση να εξελιχθεί σε πρόβλημα. Σχετικά με τη συνεργασία με τους ποδοσφαιριστές, αφού ευχαριστήσουμε την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία για κάθε διευκόλυνση, να σημειώσουμε ότι πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε από το ήθος, τον επαγγελματισμό και τη διάθεση για συνεργασία αυτών των πολύ νεαρών παιδιών που είναι ήδη αστέρια του ποδοσφαίρου.
Η καμπάνια έχει σαφές κοινωνικό και συναισθηματικό αποτύπωμα, που γίνεται και πιο έντονο από την συνοδευτική μουσική. Πώς συνδυάσατε αυτή την διάσταση με την αυθεντικότητα και την απλότητα στο μήνυμα;
Για να παραφράσουμε και το μήνυμα της καμπάνιας μας, όταν έχεις μία τόσο δυνατή ιστορία, με το κοινωνικό και συναισθηματικό αποτύπωμα που αναφέρετε, το μήνυμα προκύπτει αβίαστα και οργανικά. Άλλωστε, κάτι αυθεντικό δεν μπορεί να προκύψει επιτηδευμένα, αλλά σε συνάρτηση με την αυθεντικότητα που θέλουμε να πιστεύουμε πως αποπνέει όλη η καμπάνια. Θέλαμε ένα μήνυμα που να μπορεί να αγγίξει όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους και φυσικά να δένει αρμονικά με την ιστορία μας και πιστεύουμε ότι το πετύχαμε!
Ποια είναι τα επόμενα βήματα για τη συγκεκριμένη καμπάνια;
Η δέσμευση της Vodafone ότι το δίκτυο της εξελίσσεται συνεχώς και γίνεται κάθε μέρα καλύτερο είναι κάτι που δεν έχει ημερομηνία λήξης ούτε περιορίζεται μόνο στα πλαίσια της συγκεκριμένης καμπάνιας. Ωστόσο, η καμπάνια του δικτύου μας έχει ήδη απλωθεί σε πολλά και διαφορετικά υλικά, συνεχίζει να παράγει content, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα βήματα στο κοντινό μέλλον.
VODAFONE
Consumer Commercial Director, Zohar Weitz
Head Of Brand, Marketing Communications, Media & Insights, Σέβη Πόντη
Brand, Insights & Sponsorships Manager, Μαρία Βαρούτα
Senior Brand Manager, Μαρίζα Σάκκαλη
Brand Manager, Γεωργία Γραμματικού
Digital & Media Manager, Κατερίνα Κόρκακα
Strategic Media Planner, Αντιγόνη Διαμαντή
Corporate Affairs Manager, Θράσος Κιούσης
THE NEWTONS LABORATORY
General Manager, Δημήτρης Μπελέκος
Creative Director, Γιάννης Σορώτος
Creative Director, Δημήτρης Βικέλης
Copywriter, Βαγγέλης Γαροφάλλου
Art Director, Τόνια Γιασεμάκη
Art Director, Δανάη Τζ. Βλασσοπούλου
Account Director, Μαντώ Βολικά
Account Supervisor, Βίβιαν Παπάζογλου
CARAT
Carat Managing Director, Αγγελική Γιαννοπούλου
Account Director, Αλέξανδρος Γκότσης
Account Director, Ξενοφών Αποστολίδης
FILMIKI
Executive Producer, Νικόλας Αλαβάνος
Executive Producer, Πάθη Κατσούφη
Producer, Δημήτρης Λογιάδης
Director, Αργύρης Παπαδημητρόπουλος
Dop, Θοδωρής Ζαχαράκης
Art Director, Όλγα Μπρούμα
Music & Sound Design, Bounce Music Sound
Graphics Design, Abnormal Studios
3D & VFX, XYZ Post
Still Photographer, Βασίλης Μιχαήλ