Vodafone & WT: Νέα καμπάνια για την αξία του digital transformation της οικογενειακής επιχείρησης
H Vodafone και η Wunderman Thompson αποκαλύπτουν τις αξίες μιας πετυχημένης οικογενειακής επιχείρησης και μας δείχνουν πώς η παράδοση συναντά το μέλλον με τα ψηφιακά εργαλεία Vodafone Smart Business.
ΑΒ: Ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θέλετε να περάσετε με τη νέα επικοινωνία του Vodafone Business για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις;
Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights, Vodafone: Ότι η σύγχρονη επιχειρηματικότητα - ειδικά όταν μιλάμε για μικρομεσαίες και οικογενειακές επιχειρήσεις - απαιτεί ταχύτητα, ευελιξία και δημιουργικότητα. Και ότι το Vodafone Business όχι μόνο μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε επιχειρηματία με οικογενειακή επιχείρηση, αλλά και θα βρίσκεται πάντα δίπλα του, με τα σωστά ψηφιακά εργαλεία Vodafone Smart Business, καθώς και με την κατάλληλη καθοδήγηση από τον προσωπικό σύμβουλο Vodafone Business Advisor, ώστε να τον υποστηρίξει πλήρως σε κάθε του βήμα.
Πιστεύουμε ότι αυτός ο συνδυασμός θα επιτρέψει σε κάθε ιδιοκτήτη μικρομεσαίας και οικογενειακής επιχείρησης να την μετασχηματίσει και να την εξελίξει, προσφέροντάς της την αξία που καλείται να δημιουργήσει η δική του γενιά.
Άλλωστε, η Vodafone αναγνωρίζει τη σημασία των μικρομεσαίων και οικογενειακών επιχειρήσεων για την ελληνική οικονομία, καθώς και την ανάγκη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους και ότι για αυτόν τον λόγο, θέλει να είναι ο συνεργάτης εμπιστοσύνης στο κρίσιμο άλμα τους προς το αύριο, προσφέροντας τα σωστά εργαλεία και τη σωστή καθοδήγηση για την εξέλιξη κάθε επιχείρησης.
ΑΒ: Με ποιον τρόπο το μήνυμα αυτό έρχεται στη ζωή;
Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights, Vodafone: Επιλέξαμε, ως πρωταγωνιστή της καμπάνιας αυτής, τον ιδιοκτήτη μιας οικογενειακής επιχείρησης, που θέλησε να ξεκινήσει το ψηφιακό της ταξίδι προς το αύριο, με το Vodafone Business. Πρόκειται για το ξενοδοχειακό συγκρότημα Opora Country Living στο Ναύπλιο, μια οικογενειακή επιχείρηση που ξεκίνησε ως αγρόκτημα, εξελίχθηκε σε ξενώνα αγροτουρισμού και εκσυγχρονίστηκε με λύσεις του Vodafone Business, όπως οι Digital Signage, Facility Management και Temperature Control Advanced, προσφέροντας σήμερα υψηλού επιπέδου υπηρεσίες εναλλακτικού τουρισμού.
Θέλαμε μία πραγματική ιστορία ενός αληθινού πρωταγωνιστή, γιατί αφ’ ενός οι αληθινές ιστορίες κάνουν τη διαφορά και αφ’ ετέρου γνωρίζουμε πολύ καλά ότι χιλιάδες επιχειρηματίες και επαγγελματίες θα έβρισκαν ένα πρόσωπο – οικείο λόγω ιδιότητας, αλλά άγνωστο ταυτόχρονα σε αυτούς – με το οποίο θα μπορούσαν να ταυτιστούν εξ ολοκλήρου.
Έχουμε άριστη γνώση των αναγκών των ελληνικών οικογενειακών επιχειρήσεων, οι οποίες εκπροσωπούν πάνω από το 80% των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, συνεισφέροντας περίπου τα 2/3 του ΑΕΠ καθώς και των θέσεων εργασίας στην χώρα. Και ξέρουμε πολύ καλά ότι το 60% αυτών των επιχειρήσεων αναγνωρίζει ότι δεν διαθέτει τα απαραίτητα ψηφιακά εργαλεία και τις αντίστοιχες δεξιότητες για να ανταποκριθεί στις σύγχρονες προκλήσεις και να ανταγωνιστεί με αξιώσεις σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Εκεί βλέπουμε και τον δικό μας ρόλο ως συνεργάτη εμπιστοσύνης στο κρίσιμο άλμα τους προς το αύριο.
ΑΒ: Τι προσφέρει το Vodafone Smart Business και πώς θέλατε να τo προβάλλετε;
Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights, Vodafone: Το Vodafone Business έχει βαθιά γνώση των αναγκών της ελληνικής οικονομίας και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, οι οποίες αποτελούν και το μεγαλύτερο κομμάτι του πελατολογίου του. Και διαθέτει ίσως το πλέον ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο λύσεων για επιχειρήσεις στην Ελλάδα, το οποίο επεκτείνεται και πέραν των παραδοσιακών υπηρεσιών επικοινωνίας, καλύπτοντας ένα ευρύτατο πεδίο σύγχρονων τεχνολογιών, όπως το Cloud, το AI και το IoT και, συνεπακόλουθα, τις σημερινές και αυριανές ανάγκες των περισσότερων ελληνικών επιχειρήσεων για την ταχύτερη μετάβασή τους στο ψηφιακό αύριο.
Άλλωστε η συγκυρία είναι ιδεώδης, καθώς οι λύσεις μας, αλλά και ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών εργαλείων που διατίθενται από το Vodafone Business, επιδοτούνται κατά 90% μέσω του προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ» του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0., με τη μορφή voucher.
Για αυτόν τον λόγο επιλέξαμε να συμπεριλάβουμε στην επικοινωνία του χαρτοφυλακίου μας τον προσωπικό Σύμβουλο Vodafone, που θα καθοδηγήσει τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα σε ολόκληρη την διαδικασία, από την αίτηση μέχρι και την υλοποίηση.
ΑΒ: Πώς προέκυψε η ιδέα/έμπνευση για τη νέα καμπάνια;
Θοδωρής Μαλαπέτσας, Senior Copywriter, Wunderman Thompson: Η δημιουργική διαδικασία στηρίζεται κατά έναν μεγάλο βαθμό στην παρατήρηση. Πρέπει να μπορείς να βλέπεις τα πράγματα γύρω σου με περιέργεια. Πολλές φορές, όμως, η ιδέα είναι εκεί, αρκεί να ανατρέξεις πίσω στα δικά σου βιώματα. Όλοι έχουμε μεγαλώσει σε οικογένειες και άθελά μας έχουμε κληρονομήσει κάποια χαρακτηριστικά από τους δικούς μας ανθρώπους. Χαρακτηριστικά που έχουν διαμορφώσει τον χαρακτήρα μας και μας καθορίζουν. Αυτό ακριβώς είναι και οι οικογενειακές επιχειρήσεις. Μπορεί να μην το βλέπουμε με την πρώτη ματιά, αλλά καθεμία από αυτές τις επιχειρήσεις στηρίζεται σε χαρακτηριστικά που έχουν κληροδοτηθεί από προηγούμενες γενιές. Αυτό θέλει να μας πει με τον δικό του τρόπο ο πρωταγωνιστής και ιδιοκτήτης του ξενώνα Opora Country Living: ό,τι έχει δημιουργήσει έχει τις ρίζες τους στην οικογένειά του. Η φιλοξενία, η αγάπη για τη λεπτομέρεια, το πάθος να φροντίζει τους άλλους είναι χαρακτηριστικά που τα οφείλει στην οικογένειά του. Είναι περήφανος γι’ αυτά γιατί κρύβονται σε κάθε γωνιά του ξενώνα. Κάθε γωνιά έχει την πινελιά κάθε γενιάς. Είναι ένα ταξίδι, μια αναδρομή, μια εξερεύνηση σε έναν ξενώνα παραδοσιακό που έχει αποφασίσει όμως να κάνει το επόμενο βήμα. Στο μέλλον. Γιατί μπορεί να οφείλει τόσα στην οικογένειά του, μα πάνω από όλα οφείλει κάτι και στον εαυτό του: να τα εξελίξει για να τα παραδώσει στην επόμενη γενιά. Αυτό είναι το χρέος του και δίπλα του σε όλα αυτά θα είναι η Vodafone με τα ψηφιακά της εργαλεία Vodafone Smart Business και τον προσωπικό σύμβουλο Vodafone Business Advisor που θα του προτείνει τα κατάλληλα εργαλεία για να μπορέσει να συναντήσει η παράδοση το μέλλον, χωρίς να χάσει τίποτα από τα βασικά της χαρακτηριστικά.
ΑΒ: Ποια ήταν η πρόκληση που αντιμετωπίσατε;
Αντώνης Παπαθεοδούλου, Creative Director, Wunderman Thompson: Η κυρίαρχη πρόκληση όταν καλείσαι να υλοποιήσεις μια τέτοια ιδέα είναι το να διαχειριστείς και να αναδείξεις αντάξια, την αλήθεια του υλικού σου. Στον ξενώνα Opora Country Living στο Ναύπλιο, δεν κληθήκαμε να γυρίσουμε μια διαφημιστική ταινία αλλά να παρουσιάσουμε μια μοναδική πραγματικότητα ακριβώς όπως είναι.
Το τοπίο, η ατμόσφαιρα, η ξεχωριστή φιλοξενία της μητέρας του ιδιοκτήτη, η προσοχή με την οποία ο πατέρας του φρόντιζε κάθε λεπτομέρεια, η αγάπη του ίδιου για όσα έχει δημιουργήσει δεν ήταν ευρήματα του σεναρίου αλλά μια πραγματικότητα που βιώσαμε και εμείς οι ίδιοι. Κι όσο κι αν φαίνεται περίεργο, το να επιλέξεις τις εικόνες, τις καταστάσεις, τα πλάνα που θα αναδείξουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα μια αλήθεια, είναι πολύ πιο απαιτητικό από το να υπηρετήσεις μια δική σου επινοημένη αφήγηση. Το ίδιο επιδιώκει άλλωστε και το Vodafone Business με την τεχνογνωσία και τα εργαλεία του, όχι να αντικαταστήσει, να αλλάξει ή να προσαρμόσει αλλά να αναδείξει μέσα από ό,τι πιο καινοτόμο έχει να προσφέρει το σήμερα, εκείνα τα αυθεντικά, με κόπο κερδισμένα χαρακτηριστικά, που κάνουν εδώ και χρόνια τις οικογενειακές επιχειρήσεις να ξεχωρίζουν.
ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ
Vodafone
Γιώργος Τζανετάκος, Vodafone Business Director
Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing
Communications, Media & Insights
Νίκη Παλούκου, Senior Brand Manager
Κατερίνα Κόρκακα, Digital and Media Manager
Αντιγόνη ∆ιαµάντη, Integrated Media Planner
Ελίνα Σβύρου, Head of SoHo-SME & Indirect
Κατερίνα ∆ελή, SoHo-SME Marketing Manager
Γιώργος Ιωαννίδης, Graduate Trainee
Wunderman Thompson
Κώστας Ταµπουράκης, Growth Chief Officer
Αθηνά Κάρκα, Senior Account Director
Άννα Αϊδινιάν, Account Manager
Αντώνης Σταυρόπουλος, Chief Creative Officer
Αντώνης Παπαθεοδούλου, Creative Director
Βασίλης Παπαγεωργίου, Digital Creative Director
Θοδωρής Μαλαπέτσας, Senior Copywriter
Play Productions
Βαγγέλης Λυµπερόπουλος, Σκηνοθέτης